TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הראל משיקה מיזם חדשני לשירותי בריאות לחיות מחמד


שרון דונסקי, הראל ביטוח ופיננסים. צילום טל שחר
המיועד למבוטחי הבריאות בהראל בשיתוף עם חברת Marpet
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים משיקה מיזם ייחודי למבוטחי הבריאות שבבעלותם כלב או חתול, במסגרתו ייהנו חיות המחמד של מבוטחי הבריאות בהראל משירותי בריאות מורחבים, אשר יוענקו על ידי חברת Marpet.

הטיפול בחיית מחמד, כגון כלב או חתול, אשר הפכו בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מהמשפחה, כרוך בהוצאות עבור טיפולים רפואיים שונים: תרופות, ניתוחים, אשפוזים, בדיקות וטיפולים עקב אירוע לא צפוי. זאת, במקביל להוצאות עבור טיפולים שוטפים כגון חיסונים וטיפולים מונעים. העלויות של טיפולים אלה לרוב גבוהות, ונעות בין מאות לאלפי שקלים.

על רקע זה החליטה חברת הביטוח הראל, על התקשרות עם חברת Marpet, החברה המובילה בתחום שירותי הבריאות לחיות מחמד, לצורך הענקת סל השירותים הרחב ביותר לחיות המחמד למבוטחי הבריאות בהראל ובעלות אטרקטיבית במיוחד.

שירותי Marpet למבוטחי הראל כוללים כיסוי הוצאות רפואיות בעקבות מחלה, פציעה, או תאונה באמצעות וטרינרים ומרכזים רפואיים שבהסדר, הוצאות לניתוחים, בדיקות מעבדה, אשפוזים, הדמיה, שירותי חירום 24/7, נספח לחיסונים וטיפולים מונעים ועוד (בהתאם לתנאי ההתקשרות של הלקוח עם Marpet). כך השירות ב Marpet נותן מעטפת כוללת לצרכים הרפואיים השוטפים של חיית המחמד, החל מחיסון תקופתי אצל הוטרינר, ועד עלויות גבוהות עקב ניתוחים ואשפוזים.

שרון דונסקי, מנהלת פיתוח מוצרים בחטיבת הבריאות: "קבוצת הראל מעניקה ללקוחותיה מגוון ערכים מוספים, המבטיחים שקט נפשי לכל המשפחה. מתוך המחויבות שלנו כחברת ביטוחי הבריאות הגדולה והמקצועית בישראל, ולצד התפיסה כי חיות המחמד הן חלק בלתי נפרד מהמשפחה וגם הן זקוקות לשירותי בריאות, אנו רואים חשיבות גם בשמירה על בריאותן. שיתוף הפעולה והקמת מיזם הראל - Marpet יקנה למבוטחי הבריאות בהראל את האפשרות לשמור על בריאותם של הכלב או החתול שבבעלותם, תוך שהם נהנים במקביל ממחירים אטרקטיביים, שירות מורחב ומהטבות מיוחדות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il