TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תום קורן מונה לראש תחום דיגיטל מדיה ב-BDO DIGITAL


תום קורן (מימין) עם ירון פלד. קרדיט: BDO Israel
תום קורן מונה לראש תחום דיגיטל מדיה ויוביל את תחום המדיה הדיגיטלית וניהול ערוצי ההפצה הדיגיטליים בארגונים במסגרת BDO Digital המשתייכת לזרוע הייעוץ של BDO.
יחידת המדיה הדיגיטלית ב – BDO תעסוק בייעוץ מקצועי בתחומי תכנון מדיה, שיווק מבוסס תוצאות, בניית מתודולוגיה לניהול נכון של הנכסים הדיגיטליים, הכשרה וגיוס של כח אדם מתאים ושיפור מוכנות הארגון לאתגרים השיווקיים דיגיטליים.

תום מומחה להקמה ושיפור ערוצי הפצה דיגיטליים, תכנון והובלת תהליכים אסטרטגיים בתחומי השיווק הממומן והאורגני באינטרנט ושיפור ביצועים עסקיים במרחב הדיגיטלי בתחומי מכירות, שיווק ושירות לקוחות.

הוא בעל ניסיון של 12 שנים בהובלת צוותי שיווק דיגיטלי במגוון התמחויות עבור חברות גדולות במשק, בהקמה וניהול של מחלקות מקצועיות בסוכנויות מדיה מובילות. בשנים האחרונות ניהל תום את חברת הייעוץ הדיגיטלית Milestone אשר פעילותה מוזגה לזרוע הייעוץ של BDO. בין לקוחותיו: חברת שטראוס, גולן טלקום, וורביט ועוד.

ירון פלד, שותף מנהל BDO Consulting: "מזה מספר שנים, כחלק משירותי האסטרטגיה והצמיחה, אותם אנו מספקים ללקוחותינו, אנחנו מלווים ארגונים במסגרת BDO Digital בגיבוש האסטרטגיה הדיגיטלית שלהם, בהקמת שירותים דיגיטליים, חיזוק נאמנות לקוחות הקצה שלהם ובהעצמת חווית הלקוח. הצטרפותו של תום קורן ופעילות השיווק הדיגיטלית שבראשה עמד לפירמה ממצבת את BDO Digital כיחידה המובילה בישראל בליווי כולל של המסע אותו נדרשים ארגונים לעבור במרחב הדיגיטלי. בעקבות המהלך נוכל לסייע ללקוחותינו בבית אחד לממש את האסטרטגיה הדיגיטלית שלהם ולמקסם את פעילותם בדיגיטל בערוצים השונים תוך השגת הערך העסקי הגבוה ביותר."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il