TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת חינאווי Wine & More תקיים הפנינג יווני בסוף השבוע הקרוב


רשת חינאווי Wine & More נצרת צילום סוזי לוינסון
במתחם הקולינרי החדשני בנוף הגליל

ההפנינג שיתקיים בימים חמישי, שישי ושבת פתוח לקהל הרחב ויכלול קוקטיילים, מוזיקה יוונית אותנטית, נגן בוזוקי וטעימות של מנות מנצחות ממטבחו של השף דוד אלמקייס (דוד ויוסף)
רשת חינאווי Wine & More, תקיים הפנינג יווני בסוף השבוע הקרוב במתחם הקולינרי החדשני בנוף הגליל. ההפנינג שיתקיים בימים חמישי, שישי ושבת, פתוח לקהל הרחב ויכלול קוקטיילים מגוונים, מוזיקה יוונית אותנטית, נגן בוזוקי וטעימות של מנות מנצחות ממטבחו של השף דוד אלמקייס ( דוד ויוסף).
חגיגה יוונית במתחם תתקיים ביום חמישי בין השעות 16:00- 22:00, יום שישי בין השעות 10:00-18:00, יום שבת בין השעות 12:00-18:00. הקהל מוזמן בהמוניו.
מתחם נוף הגליל, הוא הראשון מסוגו בישראל, המשלב בין קטגוריות שונות בחלל אחד ומעניק חווית אירוח כוללת על כל גווניה, המותירה חותם ייחודי. שטח המסחר משתרע על פני 600 מ"ר בעוד שטח המסעדה הוא 250 מ"ר. זהו הסניף העשירי במספר של הרשת, שסניפיה ממוקמים באזור גוש דן והשרון.
מהנהלת הרשת נמסר "אנו שמחים להזמין את הקהל הרחב לחגיגה יוונית בלתי נשכחת במתחם המספק אווירה ייחודית. כחלק ממדיניותנו האסטרטגית אנו נקיים אירועים פתוחים במקום באופן תדיר על מנת לאפשר לקהל המקומי ולציבור המטיילים ליהנות ולהתוודע למותגים שונים ומיוחדים לצד המוכרים והאהובים וזאת תחת קורת גג אחת כך ששווה לעקוב אחרינו באמצעים השונים".
חינאווי Wine & More שדרות מעלה יצחק 3, נוף הגליל.
שעות פתיחה:
א'-ד- 9:00-22:00. ה'-ו'- 9:00-23:00. ש'- 10:00-23:00.
טלפון: 077-5003626.
אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי wine & more , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון ובאירפורט סיטי. בסניפים אחדים מפעילה בנוסף הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן,יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il