TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רשת קרולינה למקה ברלין משיקה סניף קונספט עולמי לחנויות שיפתחו בקניונים


עופר הקניון הגדול פתח תקווה צילום אסף לוי
הסניף הראשון יפתח בעופר הקניון הגדול בהשקעה של 1 מליון ₪
רשת משקפי האופנה קרולינה למקה ברלין משיקה קונספט חדש של חנויות שיפעלו בקניונים. סניף הדגל הראשון יפתח השבוע בעופר הקניון הגדול פ"ת, בהשקעה של מליון 1 ₪.

מדובר בסניף המשתרע על שטח של כ 60 מ"ר, שעוצב ע"י האדריכלית לינוי רובינשטיין בסגנון עדכני-אופנתי, ומכיל לראשונה בעולם: מכשיר לבדיקת עינים המופעל מרחוק ע"י אופטימטריסט – השולט על הבדיקות – שירות זה יינתן חינם לקהל הרחב. החנות ממוקמת בקומת העסקים התחתונה של הקניון והיא מתווספת לדוכן קרולינה הממוקם בקומת המסחר העליונה.
לדברי נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון: "אנו גאים שקברינטי קרולינה למקה ברלין החליטו להשקיעה ולפתוח בקניון הגדול את חנות הקונספט העולמית שלהם שתהווה מודל לחנויות נוספות שיפתחו ברחבי ישראל". לדבריה: "כקניון מוביל בישראל נמשיך לחדש ולרגש את הצרכנים על מנת לשמור את הקניון כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בארץ".
קרולינה למקה ברלין הוא מותג משקפי אופנה, המפעילה בישראל 30 דוכנים ו 40 סניפים, סה"כ 70 נקודות מכירה. כמו כן החברה מפעילה חנויות ברחבי העולם: אוסטרלייה, תאיילנד, מקסיקו, פאנמה ועוד.
עופר הקניון הגדול, עופר הקניון הגדול, בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד משלושת הקניונים המובילים בישראל. בקניון כ- 220 חנויות של מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם : H&M, ZARA ,footlocker, I digital , TOUS ,DIESEL , I OPTIC, NYOU, seven seventy, SIS, עדיקה, ברשקה, אדידס, נייק, קולומביה, פול אנד בר, פנדורה, צ'ילדרן פלייס, סברובסקי, ניין ווסט, מנגו, נאוטיקה, טימברלנד ועוד. לקניון 9 קומות חניה עם 1,850 מקומות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il