TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחשב הגיימינג הדק ביותר בעולם


Alienware x14 DELL
Dell Technologies משיקה את ה-Alienware x14. בנוסף, עכבר אלחוטי ומסך 34 אינץ' מסדרת הגיימינג Alienware
מעבד Intel Core i7 דור 12
כרטיס גרפי עד NVIDIA® GeForce RTX™ 3060
זיכרון RAM DDR5
הטכנולוגיות המתקדמות והעדכניות ביותר של Alienware


Dell Technologies משיקה את ה-Alienware x14 – מחשב הגיימינג הנייד המתקדם והדק ביותר מסדרת הגיימינג ,Alienware בעובי 14.5 מ"מ ובמשקל 1.841 קילו בלבד.
ה-Alienware x14 נבנה במטרה למקסם את חוויית הגיימינג במחשב נייד קל הניתן לנשיאה ממקום למקום. המחשב מגיע עם מעבד Intel® Core™ i7k דור 12, כרטיס גרפי עד NVIDIA® GeForce RTX™ 3060 וזיכרון RAM DDR5, המהיר ב-50% מ-DDR4.
המחשב מגיע עם מסך בגודל 14 אינץ' ובאיכות FHD, וכולל את טכנולוגייתComfortView Plus שמפחיתה את האור הכחול מבלי לפגוע באיכות התמונה והגרפים. זאת בנוסף למצלמה מובנית באיכות HD עם ה-Windows Hello, שמאפשרת כניסה קלה, מהירה ובטוחה למחשב.
כמו כן, המחשב מגיע עם הטכנולוגיות המתקדמות והעדכניות ביותר של Alienware בכל הקשור לצינון המחשב, ביניהן: מאוורר עם מנוע הנעה במתח גבוה,‏ וטכנולוגיית הקירור Vapor Chamber.
בנוסף למחשב, Dell Technologies משיקה גם עכבר אלחוטי ומסך 34 אינץ' מסדרת הגיימינג Alienware.
ה- Alienware Tri-mode Wireless Gaming Mouseמגיע עם חיבור Bluetooth 5.1, סוללה שמספיקה ל-140 שעות, ואופציה להטענה מהירה של 5 דקות עבור שימוש של 20 שעות. לעכבר חיישן בעל רגישות של 26,000 DPI ומהירות 650 IPS.

ה- Alienware 34 Curved QD-OLED Gaming הוא מחשב ה- QUANTUM-DOT OLED הראשון בעולם. המסך הקעור בגודל 34 אינץ' מכיל גם את טכנולוגיית ComfortView Plus שמפחיתה את האור הכחול מבלי לפגוע באיכות התמונה והגרפים.


אודות דל טכנולוגיות
דל טכנולוגיות היא קבוצת חברות המספקות את התשתית הנחוצה לארגונים לבנות את העתיד הדיגיטלי שלהם, להיכנס לעולם ה-IT ולהגן על הנכס החשוב להם ביותר - המידע. זאת, באמצעות פורטפוליו טכנולוגי מקיף וחדשני, החל ממוצרי קצה בתחום המחשוב האישי והעסקי, דרך מוצרי ליבה בתחומי תשתית אחודה, שרתים, אחסון ואבטחת מידע, וכלה בטכנולוגיות ענן.
דל טכנולוגיות פרושה ב- 180 מדינות, עובדת עם 498 מחברות הפורצ'ן 500 בארצות הברית ומיליוני חברות אחרות בעולם. רשמה כמעט 3500 פטנטים עד היום, ויש לה עוד 2000 בקנה.
דל טכנולוגיות ישראל פרושה על פני ארבעה אתרים (באר שבע, הרצליה, גליל ים, חיפה) ועוסקת בפעילות פיתוח, מכירות ושירותים. לחברה מערך רחב של שותפים עסקיים, אשר פועלים בשוק הארגוני, העסקי והצרכני בישראל. את פעילות ארגון המכירות, השירותים והתמיכה מוביל ליאור פוני.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il