TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טובול קרמיקה פותחת שני אולמות תצוגה ענקיים בהשקעה של 6 מליון ₪


אולם תצוגה טובול קרמיקה , לחי ב"ב. צלם שי אפשטיין
ב2022 תתרחב הרשת וייפתח מרכז לוגיסטי בהשקעה של 40מליון ₪ בשטח של 2000 מ"ר
עם גל הבנייה והשיפוצים והתחזקות ענף הנדלן, מתחזק גם תחום עיצוב הפנים והופך לענף קמעונאי מהותי במשק. רשת טובול קרמיקה, מתרחבת בהשקעת ענק בתחום. בהשקעה של 6 מיליון שקל הרשת פותחת שני אולמות תצוגה בשטח כולל של 1700 מטר מרובע. האחד בבילו בשטח של 700מ"ר בהשקעה של 2 מליון שח והשני בלח"י בבני ברק בגודל 1000 מ"ר בהשקעה של 4 מליון ₪. הסניפים החדשים מצטרפים לשניים הקיימים במודיעין ובירושלים ובכוונת הרשת להתרחב עם אולם תצוגה נוסף ב 2022.

בהמשך השנה יפתח מרכז לוגיסטי מתקדם בשטח של 2000 מ"ר בהשקעה של 40 מיליון ₪ לטובת אחסנת מוצרי סניטריה ודלתות הפנים של החברה.

טובול קרמיקה מבית קבוצת טובול, הינה אחת מהיבואניות הגדולות בארץ בתחום האריחים חיפויים ומוצרי הגמר. עם ניסיון של מעל 35 שנים בשוק הישראלי. החברה משווקת רשמית של המותגים הגדולים בארץ ובעולם, ומתהדרת במגוון רחב של מוצרים לעיצוב הבית, הכוללים אריחים,
חיפויים, כלים סניטריים, ברזים, ארונות אמבט, פרקטים, דלתות פנים ועוד המותאמים לקהלי לקוחות שונים, בהם אדריכלים, מעצבים, לקוחות פרטיים, קבלנים ויזמים.

לדברי תם טובול מנכ"ל טובול קרמיקה "השקת האולמות הינה חלק מתכנית פריסת הרשת במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ. ב 2022 מתעתדת החברה להמשיך את ההתרחבות עם השקת אולם תצוגה נוסף ומרכז לוגיסטי עצום בהשקעה של 40 מליון ₪".

בתוך כך, בקרוב יעלה קמפיין חדש בהיקף של מיליון שח, בטלוויזיה ובדיגיטל, תחת הסלוגן DESIGN YOUR NEXT MOVE, באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הממחיש את כוחו של המותג ואת מגוון פתרונות העיצוב שמציעה טובול קרמיקה. עולם האופנה, סטייל וטרנדים מובילים את הקמפיין ומוצגים בצורה אלגנטית עכשווית וכיפית.

קבוצת טובול בעלת 5 חברות אשר מספקת סל פתרונות לקבלנים משלב השלד ועד שלב הגמר. הקבוצה משמשת נציגת מפעלים המובילים בענף הבניין, ומתהדרת במרכז לוגיסטי מתקדם, סל מוצרים העונה על כל צרכי הענף. לחברה כ- 330 עובדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il