TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שימו לב: כל מה שרציתם לדעת על דירוג האשראי שלכם


קרדיט תמונה: מירו כהן אור
שיטת דירוג האשראי החדשה שהונהגה לפני כשנתיים על ידי בנק ישראל הצליחה ליצור מהפכה של ממש בתחום הפיננסי, לרבות השפעות מכריעות על תנאי ההלוואות שנקבל. מומחי ניו קרדיט המתמחה בשיפור דירוג אשראי עם כל מה שצריך לדעת בנושא
סביר להניח ששמעתם בעבר את המונח ''דירוג אשראי''. בין אם נתקלתם בו בעת שהתחלתם לחפש אחר מקורות מימון לטובת הלוואה, התייעצות עם הפקידה מהבנק או עם נציג טלפוני של אחת מחברות האשראי. אז זה בדיוק הזמן לעשות עבורכם מעט סדר בבלאגן, ולהבהיר פעם אחת ולתמיד במה בעצם מדובר.

דירוג אשראי – מה זה אומר?

דירוג כשמו כן הוא נועד למקם אותנו בקנה מידה מסוים בהשוואה לאדם אחר. כך גם כאשר מדובר בדירוג אשראי, הכוונה היא להעניק לנותני ההלוואות השונים מולם ניצבים האזרחים השכם והערב (בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח, חברות מימון וגופים חוץ בנקאיים) אומדן כלשהו שיאפשר להם לבחון את איתנותם הפיננסית, וכפועל יוצא מכך את יכולת החזר ההלוואות שלהם. באופן שכזה אלו יוכלו לערוך ניהול סיכונים איכותי יותר בטרם יאשרו את מתן ההלוואה.

שיטת הדירוג מבוססת על מודל סטטיסטי ביוזמת בנק ישראל ולשכות האשראי, אשר לוקחת בחשבון מספר משתנים שעשויים להעניק ודאות ביחס למצבו הפיננסי של מבקש ההלוואה, החל מהיקף המסגרות שניתנו ללקוחות בחשבון העו''ש או בכרטיסי האשראי (כולל מידת ניצולן), היקף ההלוואות שניתנו להם (כולל משכנתה), חובות שנצברו (אם וכאשר) כנגד הלווה, האם חזרו צ'קים של מבקש ההלוואה בעבר (אם כן, באיזה היקף ומתי), יכולת עמידה בתשלומי ההחזרים החודשיים (באם ישנן הלוואות קיימות) ועוד פרמטרים נוספים שיש בהם בכדי להעניק תמונת מצב פיננסית בהירה יותר ביחס ללקוח.

בחודש אפריל 2019 הונהגה שיטת דירוג אשראי חדשה על ידי בנק ישראל, כחלק מרפורמה מקיפה שתכליתה להגביר את התחרות בשוק האשראי תוך חתירה לשיפור משמעותי של השקיפות וההיצע לצרכנים השוקלים ליטול הלוואה.

דירוג אשראי – למה זה חשוב?

דירוג אשראי הינו מרכיב בעל ערך עליון בחיינו הכלכליים, וזאת מן הסיבה הפשוטה כי יש בכוחו לחרוץ גורלות ברמה הפיננסית. כך למשל, דירוג האשראי עשוי לקבוע איזו ריבית נשלם בעבור האשראי שניתן לנו וכן עד כמה גמישים יהיו נותני ההלוואות מולנו בעת שנתמקח מולם על גובה הריבית.

בנוסף, דירוג האשראי הינו במובן מסוים כרטיס הביקור הפיננסי שלנו. ככל שדירוג האשראי גבוה יותר, כך הוא מעניק גושפנקה למוסדות והגופים אשר מעניקים את ההלוואות בסופו של יום, לספק לנו כצרכנים את התנאים האולטימטיביים בעת לקיחת ההלוואה.
יתר על כן, דירוג האשראי במתכונתו המחודשת מצליח לשנות סדרי עולם, באמצעות אלטרנטיבה אמיתית שקמה מול המערכת הבנקאית, בדמותם של הגופים חוץ-בנקאיים. הנהנים העיקריים כאמור משיטת הדירוג החדשה אלו כל אחד ואחת מאיתנו, הזוכים ליהנות מירידת מחירים ותנאי אשראי אטרקטיביים יותר.

משפרים את דירוג האשראי עם ''ניו קרדיט''

קיימות סיבות רבות ומגוונות לירידה בדירוג האשראי או הגדרתו כדירוג אשראי נמוך באופן יחסי. לעיתים מדובר אכן בסיבות לגיטימיות, אולם לעיתים הדירוג עושה עוול עם צרכנים אשר נקלעו בעל כורחם למצב כלכלי בעייתי או שספגו ירידה בדירוג האשראי (נוכח שגיאה טכנית למשל או עקב צעדים שנעשו שלא במודע על ידם).

כאן נכנסת לתמונה חברת ''ניו קרדיט'' אשר חרתה על דגלה את תחום שיפור דירוג האשראי של לקוחותיה. עד היום הצליחה החברה הנחשבת למובילה בתחומה, לפעול למען שיפור דירוג האשראי של אלפי לקוחות מרוצים, שזכו מצידם ליחס מקצועי על ידי צוות המומחים הפיננסיים והמשפטיים שלנו. ראוי לציין כי לניו קרדיט אחוזי הצלחה מדהימים של למעלה מ-80%, כאשר גם אם חלילה מלאכת שיפור דירוג האשראי אינה מתאפשרת, היא מתחייבת להחזר כספי מלא עבור הלקוחות תוך יום עסקים אחד בלבד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il