TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > > המלצות אנליסטים

סייב פודס חברת הפוד טק הישראלית הנסחרת בנאסד"ק SVFD פורצת דרך ומודיעה לראשונה על קבלת אישור רגולטורי בקליפורניה והוכחת יעילות ע"י אונברסיטה ריברסייד


סייב פודס הנסחרת בנאסד"ק תחת הסימול SVFD המתמקדת בהארכת חיי מדף של פירות וירקות, הודיעה על אישור המוצר שלה, SavePROTECT™️, על ידי מחלקת ההדברה של קליפורניה (CDPR).

סייב פודס הנסחרת בנאסד"ק תחת הסימול SVFD המתמקדת בהארכת חיי מדף של פירות וירקות, הודיעה על אישור המוצר שלה, SavePROTECT™️, על ידי מחלקת ההדברה של קליפורניה (CDPR).


שבוע קודם, דיווחה החברה על תוצאות מחקר פורצות דרך של מוצריה ע"י אונברסיטת ריברסייד בקליפורניה שהתבצע ע"י מומחה בעל שם עולמי בתחום, פרופ' ג'ים אדקסברג.


מהמחקר עולה שמוצרי סייב פודס מקטינים באופן משמעותי פתוגניים גורמי ריקבון על פירות אשר מפחיתה את גורמי הריקבון העיקריים אשר לבסוף מאריכים את חיי המדף של הפירות באופן משמעותי ופורץ דרך.


לאחר תוצאות פורצות הדרך דירקטוריון החברה, אישר הרחבת שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת ריברסייד והודיע שמדעני החברה יציגו במהלך 90 יום תוכנית עסקית מפורטת להרחבת שיתוף הפעולה.


בד בבד, בתפנית  מפתיעה החברה דיווחה בשבוע האחרון על שיתופי פעולה שלושה מבתי האריזה הגדולים בטורקיה בקיבולת כוללת של 900 טון ביום של תוצרת המיוצאת ל80% לרחבי העולם אשר נחשבת טורקיה לאחת מיוצאניות הפירות והירקות הגדולות בעולם.


לאישור הרגולציה של המוצר משמעות רבה להמשך אשר קליפורניה היא הכלכלה החמישית בגודלה בעולם, כאשר החקלאות מייצרת כמעט 50 מיליארד דולר בהכנסות בשנת 2020. המדינה אחראית ליותר משליש מהירקות, שני שלישים מהפירות ו-40% מכלל הייצור האורגני בארצות הברית. האישור התקבל מאחר שקליפורניה היא מובילה עקבית במדיניות חדשנית ורגישה לסביבה , בקשות עם CDPR מאושרות לרישום רק לאחר תהליך הערכה קפדני הכולל הערכה מדעית של עמיתים של הסיכון לכל האוכלוסיות והסביבה.


 


ד"ר נטע מאטיס, מנהלת התפעול של Save Foods Ltd., החברה הבת הישראלית של החברה, התייחסה להודעה, "קליפורניה היא אחד משווקי הצרכנות והרגולציה המשפיעים ביותר בעולם, בוודאי הגדול בארה"ב, ולכן קבלת אישור SavePROTECT™️ על ידי CDPR היא אבן דרך חשובה עבורנו". כעת אנו מאושרים לפנות למגדלים, בתי אריזה ובעלי עניין אחרים שצפו בהצלחתנו במקסיקו, אירופה וישראל אך היו זקוקים לחותמת האישור מה-CDPR כדי להשתמש במוצרים שלנו". ד"ר מאטיס סיכם "אנו מוכנים להשיק את מאמצי השיווק והמכירות שלנו בקליפורניה באופן מיידי"


 


 


סייב פודס מנוהלת על ידי דוד פלח ודן שטיבל. לפי החברה, היא מתמקדת בשני האתגרים המשמעותיים ביותר כיום בתעשיית המזון והאגרוטק: בזבוז מזון ובטיחותו.


 


 


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il