TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בנק מרכנתיל בשיתוף עם אוניברסיטת חיפה יזמו תוכנית ייחודית לקידום נשים בחברה הערבית והדרוזית


תמונה מטקס פתיחת התכנית. צילום יח"צ
בטקס חגיגי לפתיחת שנה לתוכנית "יחד איתן" של אוניברסיטת חיפה בשותפות עם בנק מרכנתיל, השתתפו כ-60 סטודנטיות מיישובים : בית ג'אן, עוספיא ודלית אל-כרמל, ונציגי בנק מרכנתיל
בנק מרכנתיל בשיתוף עם אוניברסיטת חיפה יזמו תוכנית ייחודית לקידום נשים בחברה הערבית והדרוזית.
ב-17 בפברואר 2024 – התקיים באוניברסיטת חיפה טקס חגיגי לפתיחת שנה לתוכנית "יחד איתן". התוכנית היא יוזמה משותפת של האוניברסיטה עם בנק מרכנתיל, שמטרתה לקדם שילוב נשים דרוזיות וערביות בגילאי 65-30 בתוכנית לימודים ייעודית, המספקת לסטודנטיות ליווי וסיוע לאורך כל מסלול הלימודים האקדמיים.
הטקס התקיים במעמדם של כ-70 משתתפים, ביניהם 60 סטודנטיות מהיישובים בית ג'אן, עוספיא ודלית אל-כרמל. נציגי בנק מרכנתיל שנכחו בטקס היו: ורד אביטן, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית, לורטה שפרינגר מנהלת אזור חיפה והשרון, עומר אזולאי אחראי שיווק באזור חיפה והשרון ומאג'ד קראקרה, מנהל שיווק בפלח הערבי.
בין המכובדים שהשתתפו בטקס: פרופ' שי צפריר, דיקן הוראה, ד"ר עופר פרצ'ב, ראש מערך אשכול, גב' סמירה עזאם, סגנית ראש עיריית עוספייה; אליענה דן, מנכ"לית אגודת הידידים, ובועז וציפי אמיתי, תורמים מובילים ושותפים לתוכנית.
תוכנית "יחד איתן" מציעה לסטודנטיות ליווי רב-תחומי וסיוע בהתגברות על חסמים לאורך כל מסלול הלימודים, תמיכה הוליסטית לסטודנטיות שכוללת: הכנה אקדמית דרך סדנאות הכנה לבחינות כניסה וקורסי העשרה וסיוע בכתיבה אקדמית. בנוסף לליווי אישי שכולל ייעוץ פסיכולוגי, תמיכה רגשית וסיוע במציאת פתרונות יצירתיים לאתגרים אישיים. השתלבות חברתית שכוללת פעילויות חברתיות ותרבותיות, יצירת קהילה תומכת ומעורבות חברתית. בנוסף לסיוע כלכלי דרך מלגות, הלוואות ומידע בנוגע למקורות מימון.
הקמת תוכנית "יחד איתן" משקפת את מחויבותה של אוניברסיטת חיפה לקידום שוויון מגדרי והנגשת השכלה גבוהה לאוכלוסיות מגוונות. יוזמה זו מעוגנת בעקרונות הפיתוח בר-הקיימה של ארגון האומות המאוחדות, תוך הדגשת צמצום אי-השוויון בחינוך וקידום הזדמנויות למידה לאורך החיים.
בנק מרכנתיל רואה חשיבות רבה בפיתוח וקידום החינוך בחברה הערבית, ומשתתף בפרויקטים חברתיים רבים לצד פעילותו העסקית. שיתוף הפעולה עם אוניברסיטת חיפה בתוכנית "יחד איתן" ממחיש את מחויבותו של הבנק לקידום נשים בחברה הערבית והדרוזית.
פרופ' שי צפריר, דיקן הוראה: "בנוסף לאתגרים לימודיים קיימים אתגרים כלכליים ורגשיים שאינם דבר של מה בכך. משתתפות התכנית 'יחד איתן' הינן ההוכחה כי עם רצון ויכולת ניתן לצעוד קדימה לעבר עתיד מבטיח, לחלום חלום ולהגשים אותו למרות אתגרים אלו. הצלחת תכנית 'איתן' תלויה במשתתפות התכנית כמו גם בשילוב מעטפת הכוללת ליווי אקדמי ואישי. זו ההזדמנות להודות לבנק מרכנתיל שהתגייס ותרם להמראת התוכנית".
סאוסן ח'יר, מרצה בתוכנית ומלוות הסטודנטיות: ״יחד איתן״ מהווה היום בית לכ - 60 סטודנטיות, שללא המעטפת הזו וביסודה התמיכה הכלכלית, ספק אם היו מצליחות להגשים את חלומן. את הרצון ללמוד יש להן, את ההתלהבות, את הברק בעיניים! כולנו מחכים למסיבת סיום לימודיהן, מחייכות חיוך של גאווה עצמית וניצחון. ועל מנת שזה יקרה- עלינו לעמוד לצידן".
סמירה עזאם: "פרוייקט "יחד איתן" מאמין שאם משפרים חיי אישה אחת משפרים חיי חברה שלמה. האישה בפרויקט מועצמת מעצם היותה במסגרת אקדמאית שתורמת באופן ישיר ועקיף על התפיסה והביטחון העצמי, על תפיסת מעמדה במעגלים הצרים והרחבים מעבר לידע הנרכש."
ורד אביטן, סמנכ"לית חטיבה קמעונאית, בנק מרכנתיל: "אנו מאמינים בחינוך והשכלה כמנוע צמיחה ומחולל שינוי חברתי. בנק מרכנתיל לאורך השנים מאמין בהשקעה בחינוך בחברה הערבית, ומפתח שותפויות ליישום מטרה זו, שמחה היום להיות נוכחת באירוע השקת תוכנית ייחודית חשובה מאוד בקידום מעמדה של האישה הדרוזית בחברה הערבית ובכלל , נשמח להמשיך ולהיות חלק מפרויקט חשוב זה יחד עם אוניברסיטת חיפה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il