TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אשדוד: החלה בנייתו של פרויקט לוגיסטי חדש ליד הנמל


האומן 18 קרדיט הדמיה סטודיו Y
הפרויקט מציע פתרונות אחסנה לוגיסטיים בשטחים קטנים המיועדים לעסקים קטנים ובינוניים
החברות אתגר נדל"ן ( באמצעות חברת בריזה נדל"ן ) וקרן האקוויטי ( ספיר ) של חברת רובי קפיטל החלו בבנייתו של פרויקט האומן 18 באשדוד. הפרויקט שנבנה על שטח של כ- 15 דונם הממוקם במיקום אסטרטגי בעורף נמל אשדוד יכלול מבנה בן שלוש קומות מעל קומת קרקע ויציע שטחי אחסון בגדלים שונים החל מ – 300 מ"ר כאשר המטרה היא לתת פתרונות אחסנה לוגיסטיים בשטחים קטנים המותאמים לעסקים קטנים ובינוניים, יבואנים, סוחרים, ועוד...
הפרויקט יאפשר גישה נוחה וישירה למשאיות לטובת פריקת וטעינת מכולות של עד 40 רגל, הגובה המינימלי של תקרות המחסנים יהיה למעלה משישה מטרים והמתחם יספק לבעלי המחסנים שירותי ניהול 24/7. היחידות במתחם מוצעות למכירה במתכונת יזמית עם ערבויות חוק מכר לרוכשים. הפרויקט מלווה על ידי בנק הפועלים ומסירתו צפויה תוך כ- 30 חודש.
ד"ר חיים גולובנציץ מנכ"ל חברת אתגר נדל"ן מציין כי הביקושים לשטחים לוגיסטיים בישראל הולכים ועולים כתוצאה מהעלייה המשמעותית בהיקף הקניות המקוונות והפתיחה של השוק הישראלי ליבוא מקביל. לצד החברות הגדולות שצורכות שטחי אחסון ענקיים יש הרבה מאוד יבואנים קטנים ובינוניים וסוחרים הזקוקים לשטחי אחסון נוחים שבו יוכלו לאחסן כמות גדולה של מוצרים. המלחמה בעזה ובעקבותיה הפעילות של החות'ים במרחב הימי כנגד ספינות המובילות סחורה לישראל מגדילים את הצורך של היבואנים לייצר מלאי של מוצרים זמין.
לצד העלייה בביקושים לשטחים לוגיסטיים חלה עלייה במחירי הקרקעות המיועדים לשטחים לוגיסטיים ובעליית מחירי השכירות בעיקר בפרויקטים הממוקמים ליד שערי הכניסה והיציאה מישראל. במקביל אנחנו עדים גם למגמה של עלייה בהתחלות הבנייה של שטחי לוגיסטיקה כאשר במחצית הראשונה של 2023 החלו להבנות כ- 970,000 מ"ר שטחים של תעשייה ואחסנה בעוד שבכל שנת 2022 החלו להבנות 1.2 מיליון מ"ר ובשנת 2021 983,000 מ"ר בכל השנה.
בשלב הפריסייל של הפרויקט, טרום קבלת היתר הבנייה, נמכרו כמחצית מהשטחים לעסקים משתמשי קצה כמו יבואני חלקי חילוף לרכבים, נגריות, יבואני ציוד רפואי ומשקיעים. לרגל תחילת הבנייה מוצעים למכירה השטחים שנותרו במחירי מבצע של החל מ- 12,300 ₪ למ"ר.
עומר אלפרן, שותף ומנהל השקעות ראשי בחברת רובי קפיטל, ציין כי: "בחרנו להיכנס כשותפים לפרויקט כי אנו רואים בתחום הלוגיסטיקה בישראל תחום צומח עם ביקושים שרק ילכו ויגברו לצד מיעוט של קרקעות עם ייעוד מתאים. השינויים בתרבות הצריכה של הישראלים יחד עם השינויים הגיאופוליטיים תומכים באופן ניכר בצורך ההולך וגובר של תחום האחסנה ובעיקר בקרבה של נמלי הים של ישראל. כמו כן אנחנו רואים בקהל העסקים הקטנים והבינוניים קהל שטרם ניתן לו מענה במסגרת בניית השטחים הלוגיסטיים וכיום כאשר כמעט כל עסק מחזיק באתר מכירות און ליין הצורך בשטחי אחסון מודרניים רק הולך וגדל"
חברת אתגר נדל"ן היא חברה היוזמת, מפתחת ומשווקת פרויקטים רחבי היקף בתחומי המגורים המסחר והתעשיה ברחבי ישראל. החברה צברה ניסיון, מומחיות ומוניטין מצוינים בייזום פרויקטים והובלתם.
רובי קפיטל חברת מימון והשקעות נדל"ן. החברה שהוקמה בשנת 2015 ליוותה פיננסית הקמה של כ- 4,000 יח"ד בלמעלה מ – 30 ישובים בארץ והיקפי הפעילות שלה בתחום החוב מוערכים בלמעלה מ – 14 מיליארד ₪. פעילותה בתחום השקעות האקוויטי בפרויקטים, מבוצעת על ידי קרנות ספיר כאשר במסגרת פעילות קרנות ספיר בוצעו עד כה השקעות בשווי מצטבר של כ-2 מיליארד ₪.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il