TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קרן אדמונד דה רוטשילד מקימה קרן חירום בהיקף של 20 מיליון ש"ח


הברונית אריאן דה רוטשילד קרדיט צילום קרן רוטשילד
לסיוע נפשי מיידי עבור נפגעי הטבח והמלחמה, ולתמיכה בחוסנה הנפשי של החברה הישראלית
הברונית אריאן דה רוטשילד, מכריזה על הקמה של קרן חירום ייעודית בהיקף של 20 מיליון ₪ לסיוע מיידי להגברת החוסן הנפשי ולסיוע פסיכולוגי, חברתי וקהילתי בקרב נפגעי הטבח והמלחמה. מטרת הקרן לאפשר התמודדות עם האתגר והעומס הנפשי הכבד המשפיעים על מאות אלפים במהלך ולאחר המלחמה.

הברונית רוטשילד הבהירה כי הקרן כבר העמידה את הכספים הנדרשים למימוש ייעודה והיא מתחילה בפעילותה באופן מיידי. הקרן תתמוך בפרויקטים שיענו על צורכי פרטים וקהילות שנפגעו ובכלל זה: קווי סיוע, הדרכה מקצועית ופעילות תומכת לאוכלוסיות וקהילות שנאלצו לפנות את בתיהן. פעולות קרן החירום מתוכננות לסייע בהקמת תשתיות במטרה לעזור לאנשים וקהילות לחזור לתפקד בשגרת היום-יום שלהם, כפרטים, כמשפחות ובמסגרת הקהילות השונות.

קרן אדמונד דה רוטשילד תשתף פעולה ותאגם משאבים עם גורמים נוספים – רשויות מקומיות ואזוריות, בתי חולים, עמותות, קרנות אחרות ומוסדות אקדמאיים שיהיו נכונים להירתם למשימה החיונית – הן בטווח המיידי והן להבטחת המשך התמיכה לאורך זמן.

בשבוע הראשון של המלחמה הקרן תרמה לפעילות חירום מיידית של הקואליציה לטראומה, נט"ל, המרכז לבריאות הנפש והתמכרויות ועבור פרויקט ליווי משפחות מפונים בהובלת ארגון שותפויות אדמונד דה רוטשילד.

במקביל להקמת קרן החירום, ארגון שותפויות אדמונד דה רוטשילד, זרוע המנהיגות של קרן אדמונד דה רוטשילד, מוביל בימים אלה בשיתוף פעולה עם קרן עזריאלי, קרן מובילאיי, הדסה מדיקל וקיבוץ צובה את מיזם "מקום לדרום". המיזם מציע מעטפת אירוח מלאה למשפחות מעוטף עזה והדרום וכולל ארוחות, פעילויות לילדים, מענה נפשי ורפואי וחיבור לקהילת הזדהות, זאת לצד שלל פעילויות והתנדבויות שהופעלו באופן מיידי על ידי משתתפים ומשתתפות של תוכניות המנהיגות השונות של הארגון, בין השאר באמצעות ניהול חמ״לים אזרחיים, מבצעי איסוף תרומות, מענים רגשיים ועוד עשרות מיזמים לחיזוק החוסן האזרחי ולתמיכה בתושבי הדרום.

מיקי קליגר סגן יו"ר קרן אדמונד דה רוטשילד ציין כי כבעבר, כך גם כעת, משפחת רוטשילד, בהובלת הברונית אריאן דה רוטשילד, עומדת לצד מדינת ישראל בשעותיה הקשות מתוך מטרה להבטיח ולתמוך את קיומה ושגשוגה ארוך הטווח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il