TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לנדא דיגיטל פרינטינג ממנה את אשר לוי ליו"ר פעיל של החברה


קרדיט צילום אשר לוי: יח"צ
לנדא דיגיטל פרינטינג (LDP), שהתחילה כספין אאוט של מעבדות לנדא לפני עשר שנים, מעסיקה כיום כ-600 עובדים, ונמצאת בשלב של צמיחה מהירה ובתהליך מואץ של אספקת מכונות הדפוס הננוגרפי ברחבי העולם

יום חמישי, 30 בינואר, 2020, רחובות - בני לנדא, יו"ר קבוצת לנדא, הודיע היום על מינויו של אשר לוי לתפקיד יו"ר פעיל של לנדא דיגיטל פרינטינג, החברה הגדולה מבין שמונה עשרה החברות בקבוצת לנדא.

לנדא דיגיטל פרינטינג (LDP), שהתחילה כספין אאוט של מעבדות לנדא לפני עשר שנים, מעסיקה כיום כ-600 עובדים, ונמצאת בשלב של צמיחה מהירה ובתהליך מואץ של אספקת מכונות הדפוס הננוגרפי ברחבי העולם.

"שנת 2019 הייתה שנה מרכזית ומכריעה עבור לנדא דיגיטל פרינטינג, אשר השלימה את ההתקנות הראשוניות של מכונות הדפוס הדיגיטלי באתרי הלקוחות, ראתה וחוותה את התלהבותם", אמר בני לנדא, יו"ר קבוצת לנדא.

"החברה עומדת כעת בפני צמיחה חסרת תקדים, וצריכה יו"ר פעיל שיתמקד בפעילות החברה. לכן אני שמח מאוד להודיע שהזמנתי את אשר לוי להצטרף אלי ולחברי הדירקטוריון, כיו"ר פעיל של לנדא דיגיטל פרינטינג. אשר, בעל מיומנות ניהולית וקריירה ארוכת שנים, סייע לאורבוטק להיות המובילה בתחומה בשוק העולמי. כמנכ"ל, אשר הצעיד את אורבוטק והוביל את החברה לצמיחה של למעלה ממיליארד דולר. לאשר המיומנות, הכישורים, הניסיון והמנהיגות הדרושים להובלת LDP והנהלתה לעקומת צמיחה תלולה. בשם שותפיי, בעלי המניות בחברה - ALTANA ו- SKion ובשמי, אנו מברכים על הצטרפותו של אשר לוי לדירקטוריון”.

אשר לוי אמר: "אני נרגש מאוד להצטרף לדירקטוריון לנדא דיגיטל פרינטינג כיו"ר פעיל. אני נדהם מהטכנולוגיה ומהמוצרים של החברה, אשר כבר החלו לטלטל את שוק הדפוס. אני מוכן ומזומן לעזור לצוות האנשים המוכשר והמסור להפליא של לנדא דיגיטל פרינטינג להגשים את חזון החברה להוביל את תעשיית הדפוס, שהיא תעשייה של טריליון דולר, בעידן הדיגיטלי."

בני לנדא גם אמר כי ישי אמיר, שהיה מנכ"ל LDP בארבע השנים האחרונות, פורש מתפקידו. ישי אמיר אמר: "בארבע השנים האחרונות הובלתי את חברת לנדא דיגיטל פרינטינג מהיותה חברה עם טכנולוגיה מדהימה לחברה עם מוצרים מדהימים. אני גאה מאוד להיות חלק מאותה טרנספורמציה. החלטתי שזה הזמן הנכון להמשיך לאתגרים הבאים שלי, ולפנות דרך לממשיך אחרי בחברה."


בני לנדא הוסיף: "אני רוצה להודות לישי על תרומתו לחברה, ולאחל לו הצלחה מרובה בהמשך הדרך".

על אשר לוי
אשר לוי הצטרף לאורבוטק בשנת 1990, כיהן בתפקידי ניהול שונים עד 2013, אז נבחר לתפקיד המנכ"ל, תפקיד אותו מילא עד מרץ 2019. במהלך כהונתו כמנכ"ל, הכנסות אורבוטק שילשו את עצמן עד למעל מיליארד דולר. בפברואר 2019 נרכשה אורבוטק על ידי KLA בכ- 3.4 מיליארד דולר. אשר לוי הוא בעל תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב. הוא בוגר תכנית הניהול המתקדמת בבית הספר לעסקים בהרווארד.

על קבוצת לנדא
בראשותו של מייסד אינדיגו בני לנדא, קבוצת לנדא מורכבת מארבע יחידות: לנדא דיגיטל פרינטינג, לנדא לאבס, לנדא ונצ'רס וקרן לנדא. לנדא דיגיטל פרינטינג מייצרת מכונות דפוס ננוגרפי המגשר בין "פער רווחיות" תעשייתי, עלות חסכונית המשלבת רבגוניות דיגיטלית לבין איכות גבוהה ומהירות ביצועית של אופסט, במטרה לשנות את שוק הדפוס, האריזה וההוצאה המסחרית. לנדא דיגיטל פרינטינג נמצאת בבעלותם של בעלי מניות עליהם נמנים בני לנדא, ALTANA ו- SKion, שתי חברות בבעלות מלאה של היוזמת הגרמניה Susanne Klatten..

לפרטים נוספים: רני



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il