TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בזק יוצאת במהלך אסטרטגי: תמכור שירותים ומוצרים


קרן לייזרוביץ סמנכלית השיווק והחדשנות בזק - צלם רונן טופלברג
במסגרת המהלך בזק תאפשר תחילה להתחבר לארבעה שירותים ביניהם, שירות ה- Bspot, ההופך כל שקע טלפון לנקודת אינטרנט ובכך מאפשר את ההפצה של האינטרנט בכל הבית, גם במקומות ללא קליטה כמו ממ"ד או מרתף

בזק מודיעה היום על מהלך אסטרטגי חדש, במסגרתו תמכור מגוון שירותים ומוצרים לכל מי שירצה, גם במידה ומדובר בצרכנים שאינם נמנים עם לקוחותיה. מדובר בשינוי מדיניות של החברה, מתוך הבנה שיש בשוק מאות אלפי לקוחות נוספים, הצורכים שירותי תקשורת, למשל במסגרת השוק הסיטונאי, אשר יכולים מעכשיו ליהנות משירותי ומוצרי בזק במקביל.


בזק היא החברה הראשונה בשוק התקשורת המאפשרת מהלך מסוג זה ולמעשה פותחת את שעריה לכולם. מדובר בתפיסה חדשה הבאה לידי ביטוי בגמישות אל מול הצרכנים והבנה כי שוק הריטייל (קמעונאות) משתנה וכך גם הצרכנים והרצון שלהם להחליט מאיזה חברה הם רוצים לצרוך כל שרות ומוצר ובאיזו עלות. השירותים והמוצרים יתומחרו בעלות זהה לזו המשלמים לקוחות בזק. כמו כן, בזק תעניק שירות ותמיכה מלאים לכל אחד מהשירותים.


במסגרת המהלך בזק תאפשר תחילה להתחבר לארבעה שירותים ביניהם, שירות ה- Bspot, ההופך כל שקע טלפון לנקודת אינטרנט ובכך מאפשר את ההפצה של האינטרנט בכל הבית, גם במקומות ללא קליטה כמו ממ"ד או מרתף. עלות השירות כ- 19.9 שקלים לחודש, כולל התקנת טכנאי (מודל שכירות לשני מתאמים). נתבים בייסיק ו- AC, המאפשרים גלישת WiFi איכותית על רשת ADSL/VDSL, עם 2 רשתות הפועלות בו זמנית למגוון רחב של יישומים בבית. עלות המוצר 10 שקל בחודש, זאת למשך 36 חודשים (במודל קנייה).


 Bcyber, שירות המגן ומונע ניסיונות פריצה וחדירה לרשת הביתית ומעניק הגנת סייבר מקיפה לכל המכשירים שמחוברים אליה, זאת בעלות של 11.90 שקל לחודש. השירות ניתן על גבי נתב בזק תומך ברשת ADSL/VDSL. שירות אנטי וירוס, המספק הגנה בזמן אמת מפני וירוסים ותוכנות זדוניות אחרות בבית ומחוץ לבית, בעלות של 10 שקל לחודש עבור שני רישיונות (למובייל או למחשב). בהמשך תוסיף בזק שירותים ומוצרים נוספים.


קרן לייזרוביץ, סמנכ"לית השיווק והחדשנות של בזק, "המהלך החדש תומך בהלך הרוח בשוק ובדפוסי השימוש החדשים של צרכני התקשורת. הצרכנים היום מתוחכמים יותר ומעדיפים שיתנו להם את חופש הבחירה, לגבי השירותים אותם יצרכו ומאיזו חברה. אני מאמינה שהצרכנים יעריכו את הגמישות שאנחנו מציעים להם, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה".

מהלך זה מתחבר למהלכים נוספים של בזק בתחום הריטייל, בהם היא מרחיבה את היצע מוצרי הקצה שהיא מציעה ללקוחותיה, אם באמצעות מכירת מכשירי סלולר, שדרוג אתר בזקסטור וכעת גם מאפשרת ללקוחות של חברות תקשורת אחרות להנות משירותים ומוצרים שעד כה נהנו מהם רק לקוחות האינטרנט והטלפון של החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il