TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סטארט אפ ישראלי חדש, G.E.S, יזהה קרינה אלקטרומגנטית, התחשמלות ותקלות משמעותיות בזרימת החשמל


משה כהן גדול
הסטארט אפ קיבל מימון מהרשות לחדשנות ורשם פטנטים במספר מדינות בעולם

אחד הדברים המלחיצים ביותר כל בעל חברה הוא שלפתע עובדיו ייחלו להתלונן על כאבי ראש או ציוד בשווי עשרות אלפי שקלים יינזק לפתע כתוצאה מזרמים תועים בתשתיות החשמל. בעיה זו אף עלולה לגרום לסכנות התחשמלות, לשריפות, תקלות משמעותיות בציוד, קרינה אלקטרומגנטית ELF ולהפסדי כספים עצומים.


עד היום, חברות הבינו שהבעיה קיימת רק כשהחלו תופעות לוואי, למשל, כאבי ראש אצל עובדים, נזקים בציוד ומכשירים שונים ואף התחשמלויות, אך גם אז, לא ידעו כיצד להתמודד איתה. סטארטאפ ישראלי חדש, G.E.S, פיתח טכנולוגיה חדשה המזהה את קיומם של זרמים תועים וזרמים בהארקות בתשתיות החשמל ויודע לנטר, בזמן אמת, ואף לחזות תקלות שעומדות להתרחש ולהזיק לבני אדם בחברה או לציוד בחברה.

הסטארטאפ רשם לאחרונה פטנט במספר מדינות בעולם וכן קיבל מימון מהרשות לחדשנות בישראל. משרדים ממשלתיים כבר מגדירים את הפתרון של החברה כפורץ דרך.

מנכ״ל ומייסד החברה, משה כהן גדול: 33 שנים אני בעלים של חברה קבלנית לתכנון וביצוע תשתיות חשמל בתעשייה, ראיתי וטיפלתי בכל תקלה אפשרית. בוקר אחד לפני 4 שנים, קראו לי לפתור תקלה אשר לא מצאו לה פתרון. כשמצאתי את מקור הבעיה, היא תוקנה מיידית, לאחר שבמשך זמן רב לא ידעו בכלל שיש בעיה. והחמור מכל הוא שהאינדיקציה היחידה לבעיה הייתה כאבי ראש של אחד העובדים שנפגע ככל הנראה מהקרינה האלקטרומגנטית שתקלת החשמל גרמה לה.

לאחר מחקר מעמיק, והתייעצות עם פרופסורים מומחים בתחום, הבנתי שמדובר בתקלה עצומה שנמצאת בכל מבנה כמעט בעולם, ואף אחד למעשה לא יודע לאתר או לפתור אותה.


היום, 4 שנים לאחר מכן, אני יודע לומר שלא רק שאנחנו רשמנו פטנט על משהו מהפכני בתחום, אלא אנחנו עומדים לשנות לחלוטין את תחום החשמל ולקחת את ניהול תשתיות החשמל צעד אחד קדימה אל עולם ה IOT. ועל ידי כך, לחסוך בחיי אדם, לחסוך כסף עצום לחברות אשר הפסידו עד היום, מבלי לדעת למה זה קורה ואיך למנוע את זה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il