TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"בטכנולוגיה לחקלאות יש הזדמנות עסקית אדירה"


יכין אימפקט
התכנית לחדשנות טכנולוגית חקלאית "יכין אימפקט" משיקה מחזור חדש ופותחת את ההרשמה למיזמי אגטק המייצרים אימפקט בינלאומי

קבוצת יכין בשיתוף TechForGood הקימו לפני שנה את "יכין אימפקט" – חממה ייחודית הפועלת לקידום, ליווי וסיוע לסטארט-אפים טכנולוגיים המייצרים אימפקט בינלאומי חיובי בחקלאות.


התכנית תעניק ליזמים ליווי אישי והדרכה של מיטב המומחים, גישה לידע החקלאי שנצבר בקבוצת יכין, תקצה שטחי חקלאות לצורכי בחינת היתכנות המיזמים ותחשוף את היזמים ללקוחות ומשקיעים אסטרטגיים בענף החקלאות המקומי והעולמי.


מחקר שבוצע על ידי האו״ם מעריך כי בפתרונות חדשניים לחקלאות בת קיימא ישנן הזדמנויות עסקיות בהיקף של 2.3 טריליון דולרים בעשור הקרוב


אירוע החשיפה ליזמים המעוניינים להגיש מועמדות לתוכנית יערך ב-4 בפברואר 2019 במרכז הכנסים של הבורסה לני"ע בתל אביב

לאור הצלחת המחזור הראשון, חממת "יכין אימפקט" משיקה את מחזור 2019. אירוע החשיפה ליזמים המעוניינים להגיש מועמדות לתוכנית יערך ב-4 בפברואר 2019 בשעה 17:00 במרכז הכנסים של הבורסה לני"ע בתל אביב וישתתפו בו בכירים מקרנות ההשקעות המובילות בתחום האג-טק, נציגי תאגידים חקלאיים, בכירים מרשות החדשנות וממשרד החקלאות.

התוכנית הייחודית של "יכין אימפקט" פועלת לקידום והאצת סטארט-אפים הנמצאים בראשית דרכם בתחום האג-טק, אשר מפתחים באמצעות טכנולוגיות חדשניות פתרונות בעלי פוטנציאל לחולל אימפקט בינלאומי. התכנית מתמקדת במיזמים בתחומי החקלאות הבאים: אופטימיזציית יבולים, קטיף אוטומטי, הדברת מזיקים, פוסט הרבסטינג, חקלאות דיגיטלית, השקיה ואיכות מים ומניעת אבדן מזון.

היזמים שייבחרו להשתתף במחזור השני יזכו לעבוד במתחם עבודה משותף; לסיוע וליווי של מומחים מובילים בתחום החקלאות, אגרונומים, אנשי טכנולוגיה ושיווק; גישה לקרקעות חקלאיות שישמשו כ-Beta Site; לליווי משפטי ופיננסי; לחשיפה למעגל משקיעים ישראליים ובינלאומיים הכולל אנג'לים, קרנות וגופי השקעה נוספים המתמחים בעולם האגטק; רשת שותפים בינלאומיים, מנטורינג אישי ועוד. לקבוצת יכין ידע חקלאי ועסקי נרחב שביכולתו לקדם מיזמים ישראליים בתחום, ול-TechForGood ידע חדשני-טכנולוגי בתחום האימפקט והפיתוח הבר-קיימא העולמי.


הגשת המועמדות לתכנית נפתחה השבוע ויזמים יוכלו להגיש בקשות להצטרף עד ה-15.3.19.


מחקר שבוצע על ידי האו״ם מעריך כי בפתרונות חדשניים לחקלאות בת קיימא ישנן הזדמנויות עסקיות בהיקף של 2.3 טריליון דולרים בעשור הקרוב. האתגרים עימם מתמודדים ארגונים בתחום הזה הם מהגדולים ומהמשמעותיים שיש בעולם – רווחתם וביטחונם הכלכלי של כחצי מיליארד חקלאים קטנים, מיקסום היבולים מכל שטח אדמה תוך שימור ערכי הקרקע ומזעור ההשפעה הסביבתית השלילית, התמודדות עם מחסור במשאבים כמו מים ושטח ועוד. נושאים אלו אינם מוקד משיכה רק לממשלות או ארגונים סביבתיים, כי אם ליותר ויותר קרנות השקעה וכמובן – יזמים.

הילה רום, סמנכ"ל השיווק והפיתוח עסקי של קבוצת יכין: "למעלה מ-90 שנה שקבוצת יכין מובילה מסורת של חדשנות ומצוינות בתחום החקלאות. אנו שמחים להשיק את המחזור השני של חממת "יכין אימפקט", שהינה תכנית יוצאת-דופן ששמה לה ליעד לטפח מיזמי אג-טק מבטיחים בתחילת דרכם, ולהעמיד לרשות היזמים שייבחרו את מיטב הכלים, והקשרים שיאפשרו להם לנהל דיאלוג ישיר ורב ערך עם לקוחות ומשקיעים רלוונטיים כך שיוכלו לבנות חברה ממוקדת, קשובה לצרכי השוק ובעלת פוטנציאל לחולל שינוי משמעותי בענף החקלאות העולמי המשווע לפתרונות חדשניים ורואה בישראל קרקע פורה לאיתורם".

עומרי בורל, מנכ"לית שותפה ומייסדת TechForGood: "הצורך העולמי ההולך וגובר בפתרונות טכנולוגיים חדשנים ויצירתיים בתחומי החקלאות, יחד עם הרוח היזמית המאפיינת את קהילת היזמות הישראלית, הם הכוח המניע של חממת "יכין אימפקט" והם שהופכים אותה למקפצה אדירה ממנה עשויים לצאת פיתוחים טכנולוגיים שיכולים לענות על האתגרים הרבים שעומדים בפני ענף החקלאות העולמי. ישראל ידועה כמדינה בה פותחו עגבניות השרי הראשונות וממנה יצאה לדרך מהפכת הטפטפות, אין לנו ספק כי מכאן עתידים לצאת גם הפתרונות הטכנולוגיים שיחוללו את המהפכה הבאה בעולם החקלאות ".

אודות קבוצת יכין:
קבוצת יכין, אשר הוקמה בשנת 1927, הינה מהחברות החקלאיות הוותיקות והמובילות בישראל. לאורך עשרות שנים הובילה יכין וקידמה את המפעל החקלאי הישראלי וזאת החל מהכשרת הפועלים, המשך בעיבוד הקרקעות, פיתוח שיטות גידול, ניהול מפעלי התעשייה החקלאית ועד לשיווק התוצרת בארץ ובעולם. לזכותה של קבוצת יכין רשומות הצלחות לא מבוטלות בהחדרת זנים חדשים בשוק העולמי והיא ממשיכה בעיבוד אלפי דונמים, מחדשת נטיעות ונמצאת בתהליכי בחינה מתמדת של זנים חדשים וטכנולוגיות חקלאיות מתקדמות. בנוסף לפעילות הקבוצה בענף החקלאות, מחזיקה הקבוצה בנכסי נדל"ן מניבים בפריסה ארצית ובהיקף ניכר.

אודות TechForGood:
הינה חברה בינלאומית שמטרתה לקדם ולסייע ליזמים אשר עושים שימוש יצירתי בטכנולוגיה על מנת לפתור סוגיות חברתיות וסביבתיות שונות, לצד יצירת רווחים כלכליים גבוהים. TechForGood מציעה לסטארט-אפים נבחרים תכנית ייחודית, מותאמת אישית, הכוללת תמיכה מקהילת המנטורים ומומחי התוכן שלנו, גישה להון, שותפים אסטרטגיים פוטנציאליים, מרחב עבודה, סדנאות תוכן מקצועיות, חשיפה ואירועי קהילה וכן גישה לרשת הבינלאומית של TechForGood. קהילת הבוגרים של TechForGoodמונה 30 סטארטאפים פעילים אשר במהלך השנתיים האחרונות גייסו מעל ל-55 מיליון דולר.

לדף הרישום לאירוע ההשקה: https://www.eventbrite.com/e/2019--tickets-54523817205
לאתר "יכין אימפקט" ולהרשמה למחזור החדש: http://he.yakhinimpact.com/?sec=undefined




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il