TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

GE Aviation מאמצת את החדשנות הדיגיטלית של דאסו סיסטמס


GE AVIATION
• מפתחי מערכות התעופה משתמשים בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE כדי לייצור חיבור דיגיטלי בין כל תחומי החברה • פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מספקת גישה תחרותית לפיתוח מוצרים

דאסו סיסטמס מאפשרת ל-GE Aviation לממש חדשנות ויעילות לאורך מחזור חיי הפיתוח של מוצרי המערכות התעופה שלה באמצעות יישום פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE.


פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מסייעת ל-GE Aviation לייצור המשכיות דיגיטלית כדי להבטיח רציפות ושיתוף פעולה מקיף בכל תחומי החברה. הפעילות כוללת הגדרת דרישות, עיצוב, ניתוח, סימולציה, ייצור, הסמכה ותמיכה בפיתוח טכנולוגיות ייצור וטכניקות חדשות.


"עבור GE Aviation Hamble, ההטמעה של פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE תומך במטרתנו המתמשכת של פיתוח של מערכות תעופה חדשניות לתעשיות התעופה והחלל", אמר פאולו מנצ'ילה, המהנדס הראשי של מתקן האמבל, אנגליה, של GE Aviation. "זה מאפשר לנו להשתמש בטכניקות כגון תכנון דיגיטלי בתלת-מימד, החל משלב העיצוב, דרך הייצור, וכלה בשלב ההסמכה על מנת ליצור מערכות תעופה בעלות ביצועים ברמות גבוהות ביותר עבור תעשיית התעופה."


פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE מספקת יישומי תלת-מימד אינטואיטיביים לעיצוב מוצר, ניתוח, ייצור וניהול נתונים בסביבה דיגיטלית. היא מספקת פלטפורמה שיתופית אחת על מנת להגדיר, לשתף, לבדוק, לשלב, לאמת, לבצע ולדווח, ומציעה את ההזדמנות למקסם תהליכים להנפת החברה על ידי יצירת רצף דיגיטלי משלב קונספט המוצר ועד למסירתו ללקוח.


"משקל, ביצועים ועלויות ממשיכים להיות קריטריונים לקביעת מידת התחרותיות של פיתוח ובנייה של מערכות מתוחכמות ומורכבות עבור הדור האחרון של כלי טיס," אמר דוד זיגלר, סגן נשיא, תעשיות התעופה, החלל וההגנה, דאסו סיסטמס. "כמובילה עולמית בתחום זה, GE Aviation נמצאת בהתחדשות מתמדת ומכירה בחשיבות המכרעת של פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE היא טכנולוגיה קריטית להשגת מטרה זו. אנחנו מאוד גאים להיות שותפים למהלך זה."


היתרונות העיקריים של פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE עבור GE Aviation ולקוחותיה כוללים:
• זמני מחזור פיתוח מופחתים הנובעים מהגברת שיתוף הפעולה בין פונקציות ההנדסה לבין שרשרת האספקה; דבר המושג באמצעות ממשק משתמש משותף, המבטיח חוויה מאוחדת ומוקד דיגיטלי משותף שגורם לכך שכל בעלי העניין בפעילות יעבדו על בסיס המידע העדכני ביותר ובהקשר הרלוונטי. כל זה מאפשר לקיים עסק המבוסס על תכנון.
• חשיפה משופרת וזמני תגובה מיטביים לבקשות של לקוחות, הנובעות מיישומי 'בינה עסקית' המאפשרים חקירה של מידע בזמן אמת כדי לעקוב אחר ביצועים.
• הגברת התפוקה עקב צורת עבודה הממוקדת-נתונים ויכולות החיפוש האינטואיטיביות, אשר מפשטות את ניהול הנתונים ומקדמות שיתוף יעיל של מידע בין תחומים שונים.

פתרונות חוויתיות לתעשיית התעופה והחלל של דאסו סיסטמס:
https://ifwe.3ds.com/aerospace-defense
פלטפורמת 3DEXPERIENCE של Dassault Systèmes, תוכנת עיצוב תלת ממד, 3D Digital Mock Up וניהול מחזור חיי מוצר (PLM):
http://www.3ds.com


אודות קבוצת GE AVIATION
GE Aviation, יחידה תפעולית של GE, הינה ספקית מובילה של מנועי סילון מסחריים וצבאיים, מערכות תעופתיות, אוויוניקה, פתרונות דיגיטליים ומערכות חשמל עבור מטוסים. GE היא החברה התעשייה הדיגיטלית העולמית, שמשנה את התעשייה באמצעות מכונות מוגדרות-תוכנה ופתרונות מקושרים, מגיבים ומנבאים. באמצעות אנשים, שירותים, טכנולוגיה וגודל, GE מספקת תוצאות טובות יותר עבור לקוחות כי היא מדברת בשפת התעשייה. www.ge.com/aviation




ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½!

ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½... ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½*: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½*: ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½:


RSS
- ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  |  ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ 94, ן¿½ן¿½-ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il