TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הראל פיננסים המלצות השקעה שבועית לשוק ההון


הראל פיננסים
הבורסה בתל אביב עקבה אחרי המגמה העולמית, עם שבוע של עליות, כשמדד ת"א 35 הוסיף 2.8% בסיכום שבועי

שבוע חיובי בסה"כ עבר על המשקיעים בארה"ב, באירופה וגם בישראל ■ אפל הורידה את התחזיות – ועוררה חששות ■ העלאת ריבית נוספת ב 2018 היא כנראה עניין ודאי


""השווקים מזכירים למשקיעים- BACK TO BASIC"‏‏


מה עושים השבוע?

מניות – התנודתיות תמשיך ללוות את השווקים

מבנה תיק המניות

בורסות וול סטריט אמנם סגרו את השבוע החיובי בירידות, על רקע תחזית מאכזבת של אפל, אך סיכמו את השבוע הטוב ביותר שלהן זה חצי שנה, ומדד S&P רשם עלייה שבועית של 2.5%. ביום שישי צנחה מניית אפל ב 6.6%, עקב תחזית מאכזבת לרבעון הנוכחי.


על הטון החיובי שמרה דווקא טבע הישראלית, שמנייתה זינקה ב 15% ביום אחד, לאחר שהרווח הרבעוני שלה ברבעון השלישי היה גבוה מתחזיות האנליסטים, והחברה אף העלתה את תחזית הרווח השנתי.
גם על בורסת אירופה עבר שבוע מצוין, הטוב ביותר מאז 2016, כשמדד המניות הכלל אירופי יורוסטוקס 600 רושם עלייה שבועית של 3.3%. את העליות הובילו סקטורי הבנקאות והרכב.


הבורסה בתל אביב עקבה אחרי המגמה העולמית, עם שבוע של עליות, כשמדד ת"א 35 הוסיף 2.8% בסיכום שבועי, ת"א 90 עלה ב-3.1% ות"א 125 ב-2.8%.


אנו ממשיכים לראות בשוק המניות הישראלי כבעל פוטנציאל לרווחים לאור התמחור הנוח יחסית ולאור העובדה שבשנה האחרונה שווקי המניות בעולם עלו יותר מאשר בישראל.


תמיד קשה לתזמן מתי השוק יעלה או ירד או מתי נכון להיכנס או לצאת, התנהגות שווקי המניות בחודש אוקטובר מוכיחה זאת שוב לכל מי שעוד מנסה...


אג"ח – ממשיכים במח"מ קצר, דירוג גבוה וחשיפה מסוימת לדולר


בארה"ב עלו תשואות האג"ח בשבוע החולף, בהתאמה לציפייה להעלאת ריבית נוספת בדצמבר ועוד 2-3 העלאות במהלך 2019. בישראל, שוק האג"ח הקונצרני תפקד טוב השבוע, כך שלאחר מס' שבועות של ירידות חוו המשקיעים עליות שערים. בלט מעל כולם, גם השבוע ובדומה לכל חודש אוקטובר, מדד תל בונד דולר שנהנה גם מתשואה גבוהה יחסית וגם מחשיפה לדולר שהתחזק.

אנו ממשיכים להמליץ לשמור על מח"מ קצר יחסית ואג"ח קונצרני בדירוג גבוה, לאור התנודתיות הרבה בשווקים ופתיחת המרווחים בחודש האחרון, כשחשיפה לצמודי מדד בשיעור של 45% נראית לנו ראויה יחד עם חשיפה מסוימת לדולר, במטרה להגן על התיק מפני עלייה בתנודתיות וכדי ליהנות מתשואה שוטפת גבוהה, ללא סיכון מח"מ או סיכון אשראי.

תיק השקעות – BACK TO BASIC
המשקיעים חיכו להיום, מאחר שאמורות להיכנס לתוקף הסנקציות החדשות שמטילה ארה"ב על איראן.
אנו ממשיכים להסתכל על הדברים החיוביים בשווקים: העולם צומח, הריביות עדיין נמוכות, האינפלציה חיובית ומתונה ויש הרבה כסף שמחפש השקעות.

נכון לעכשיו, השווקים נראים טוב, בדגש על ארה"ב, כשעוד עונת דו"חות טובה כמעט הסתיימה, אך בהמשך ישיר לחודש אוקטובר חשוב להסתכל על התיק כולו ולחפש איזונים.

המלצת ההשקעות שלנו הינה "BACK TO BASIC", כלומר חזרה להשקעות המסורתיות שהשוק היה רגיל אליהן עד השנה האחרונה – חזרה למדדים המובילים כדוגמת S&P500, ת"א 35. גם בשוק האג"ח חזרה לאג"ח מדורג גבוה וקצר יחסית וגם חשיפה למטבע של הכלכלה החזקה בעולם – דולר ארה"ב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il