TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ה-FDA אישר את התרופה Keveyis™ בטבליות 50 מ"ג של חברת תרו לטיפול בשיתוק תקופתי עקב היפרקלמיה או היפוקלמיה


התרופה היתומה היא התרופה הראשונה שאושרה לטיפול בחולים הסובלים מן המחלה הנדירה והמגבילה
הות'ורן, ניו יורק חברת תרו תעשיות רוקחות הודיעה היום כי מנהל המזון והתרופות האמריקאי ( FDA ) אישר את Keveyis ™ (דיקלופנמיד) טבליות 50 מ"ג לטיפול בשיתוק תקופתי עקב היפרקלמיה (יתר אשלגן בדם) או היפוקלמיה (תת-אשלגן בדם), קבוצה של הפרעות תורשתיות נדירות שלפרקים גורמות לחולשת שרירים או לשיתוק*. Keveyis היא התרופה הראשונה שאושרה על ידי ה- FDA לטיפול בשיתוק תקופתי עיקרי, שכ-5,000 איש ואישה סובלים ממנו בארצות הברית**.

"אישור Keveyis מדגים את חשיבות העבודה המשותפת של התעשייה, חוקרים מדעיים, שוחרי מטופל וה- FDA כדי לזהות ולהביא לשוק טיפול בשיתוק תקופתי עיקרי," אמר קל סנדרם, מנכ"ל חברת תרו. "תרו גאה במחויבותה לקהילה זו, שחיכתה בציפייה במשך שנים רבות לטיפול חדש ויעיל. אנו מודים ל- FDA על העבודה המשותפת ועל עזרתם להפוך יום חשוב זה למציאות."

תרו צופה שהתרופה Keveyis תהיה זמינה לחולים החל מהרבעון השלישי של 2015. החברה יצרה את תכנית Keys2Care אשר תספק חבילת שירותי תמיכה למטופלים כדי להבטיח שאנשים שאובחנו עם שיתוק תקופתי יוכלו לקבל טיפול ב- Keveyis בהקדם האפשרי. כחלק מתכנית זו, החברה עובדת עם בית מרקחת דיפלומט בע"מ, בית מרקחת מומחה, כדי להציע גישה ותמיכה לחולים להם נרשם Keveyis ולמטפלים שלהם.

"בגלל האופי הנדיר מאד של שיתוק תקופתי, אין זה יוצא דופן שלעיתים שנים עוברות עד שחולים מאובחנים בצורה מדויקת," אמר רוברט גריגס, רופא, מרצה וחוקר ראשי, המחלקה לנוירולוגיה, המרכז הרפואי של אוניברסיטת רוצ'סטר. "עבור אלו החיים עם תסמינים שהם לעתים קרובות מגבילים, אישור התרופה Keveyis הוא התקדמות חשובה, נחוצה מאד בטיפול וכן הזדמנות למודעות והבנה גדולים יותר למחלה, סוגיה שכבר זמן רב מהווה אתגר עבור אנשים אלה."
לקבלת הודעה אישית כאשר התרופה Keveyis תהפוך לזמינה הירשמו ב- www.keveyis.com .

על שיתוק תקופתי
שיתוקים תקופתיים הם קבוצה של הפרעות תורשתיות נדירות הגורמות לאפיזודות של חולשת שרירים או שיתוק. סוגים של שיתוק תקופתי נבדלים לפי קריטריונים הכוללים מוטציות בסיס גנטיות ושינויים ברמות האשלגן בדם במהלך התקף. היפוקלמיה והיפרקלמיה הם שני סוגים נפוצים של שיתוק תקופתי.

התוויה
Keveyis מותווה לטיפול בשיתוק היפרקלמיה תקופתי עיקרי, שיתוק היפוקלמיה תקופתי עיקרי ותופעות קשורות.

מידע חשוב לשימוש בטוח
תופעות הלוואי הנפוצות ביותר של התרופה Keveyis במחקרים קליניים היו תחושות שריפה או דקירה, קושי בחשיבה וריכוז, שינויים בחוש הטעם ובלבול. אלה אינם כלל תופעות הלוואי האפשריות של התרופה Keveyis . שוחחו עם הרופא שלכם אם אתם סובלים מתסמינים מציקים שאינם חולפים.

Keveyis אינו מיועד לכולם. אל תיקחו Keveyis אם אתם:

• נוטלים בקביעות אספירין במינון גבוה

• אלרגים לתרופות על בסיס סולפה

• סובלים ממחלת כבד, כליות, או ריאות

• בהריון, מתכננת הריון או הנקה

• מתחת לגיל 18

נטילת Keveyis עלולה לגרום לירידה ברמות האשלגן (אלקטרוליט) בגוף, מה שעלול לגרום לבעיות לב. היוועצו ברופא כדי לברר אם עליכם לאכול מזונות בעלי תכולת אשלגן גבוהה בעת נטילת Keveyis .

גופכם עשוי לייצר יתר חומצה או ייתכן שאינו מסיר ביעילות חומצה מנוזלי הגוף בעת נטילת Keveyis . הרופא יבקש בדיקות סדירות כדי לזהות סימנים של הצטברות חומצה ובהתאם עשוי להפחית את המינון או להפסיק את הטיפול ב- Keveyis .

Keveyis עשוי גם להגדיל את הסיכון לנפילות, במיוחד בקרב חולים קשישים וחולים שנוטלים מינונים גבוהים של Keveyis . יש להיזהר בעת הנהיגה, הפעלת מכונות, או ביצוע פעילויות מסוכנות אחרות בזמן נטילת Keveyis , שכן תרופה זו עלולה לגרום לנמנום.

עדכנו את הרופא שלכם אם אתם חווים החמרה של תסמיני השיתוק התקופתיים שלך.

למידע נוסף אודות שימוש בטוח בתרופה עיינו בהוראות המלאות ב- www.keveyis.com .

ההודעה לעיתונות זמינה באתר תרו www.taro.com .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il