TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רוכשים מגיעים מחוץ ליבנה כדי לגור בפנטהאוז


פנטהאוזים במחיר דירת 3 חדרים בתל אביב
בעשור האחרון חל שינוי בשוק דירות הפנטהאוז, אשר הפכו מנחלתם הבלעדית של אצולת הארץ והעשירון העליון לדירות עבור משפרי דיור. בעבר, דירות כאלו ניתן היה למצוא בעיקר בעיר הגדולה, אך מאז עבר שוק הנדל"ן בארץ שינוי קיצוני ושכונות מגורים בבנייה רוויה נבנו בכל הארץ. כך גם ביבנה הביקושים לדירות פנטהאוז בעלות מרפסות ענק, עם פרטיות מרבית ונוף פתוח הפכו למוצר מבוקש במיוחד.

החברות גיא ודורון לוי ורמי שבירו, הבונות את פרויקט גולד פרימיום בשכונת יבנה הירוקה, מכרו לאחרונה דירת פנטהאוז ב-1.98 מיליון שקל. מדובר בפנטהאוז בן 5 חדרים, בשטח 152 מ"ר, עם מרפסת שמש בשטח 44 מ"ר, בקומה 8 מתוך 8.

מהחברות נמסר כי נותרו פנטהאוזים אחרונים למכירה במחיר שהחל ב-1.99 מיליון שקל. יש לציין כי כ-84% מהפנטהאוזים בפרויקט נמכרו לרוכשים שהגיעו מחוץ ליבנה, בדגש על מרכז הארץ, אזור גוש דן והשפלה.

פרויקט גולד פרימיום ממוקם בלב השכונה ומוקף פארק ירוק ורחב ידיים. הפרויקט כולל 348 דירות ב-9 בניינים עם תמהיל דירות מגוון. כן, מציע לדייריו מפרט טכני גבוה, הכולל, בין היתר, לובי כניסה מפואר, אסלות תלויות ומיכלי הדחה סמויים, דלתות פנים "פלקסבורד" מעוצבות, ריצוף יוקרתי וכן פיתוח סביבתי עשיר.

הפרויקט תוכנן על ידי גיל קריבין אדריכלים בתכנון קפדני ובקו מודרני. יצוין כי הבינוי נצמד לתקן הבניה הירוק המחויב בשכונה. כ-50% מהפרויקט כבר מאוכלס ובימים אלה נמסרות יתרת הדירות.

לדברי אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק בחברת הבניה גיא ודורון לוי "במחיר של דירת 3 חדרים בתל אביב, ניתן לרכוש כיום ביבנה הירוקה דירת פנטהאוז מרווחת העולה פחות מ-2 מיליון שקל. אנו רואים ביקושים ערים לדירות אלה ביבנה, במיוחד בקרב קהל משפרי הדיור מחוץ לעיר המעוניינים לשדרג את איכות חייהם, ולרוב לא יכולים לרכוש דירה דומה בעיר מגוריהם".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il