TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הזרקת מוצרי פלסטיק וייצור תבניות: הסודות נחשפים


חברה משפחתית צילום בלכמן מנס
הייטק, תעשיות ביטחוניות, תעשיות רפואיות ורבות נוספות זקוקות למגוון מוצרי פלסטיק של בלכמן מנס. המנכ"ל ניר בלכמן מספק הצצה לתהליך העבודה: "החזון - להמשיך לצמוח"
המפעלים בישראל מהווים את לב ליבה של התעשייה המקומית וממלאים תפקיד משמעותי בייצור של מגוון רחב של מוצרים בתעשיות שונות. בכתבה זו אנחנו מעוניינים לערוך לכם היכרות עם ייצור תבניות להזרקת פלסטיק והזרקת מוצרי פלסטיק מדויקים.

ייצור תבניות פלסטיק כולל תכנון וייצור של תבניות המשמשות ליצירת חלקים, מוצרים ורכיבים לתעשיות שונות; תעשיות ביטחוניות, רפואיות, הייטק ועוד. הזרקת פלסטיק היא תהליך שמטרתו ליצור מוצר ספציפי בצורה מסוימת.

בתחום הזה, איכות התבנית ודיוק תהליך ההזרקה משפיעים על המוצר הסופי וקובעים האם הוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, עמידות ושימושיות. ככאלה, חברות ייצור תבניות והזרקת פלסטיק משקיעות רבות בטכנולוגיות מתקדמות, בציוד ובכוח אדם מיומן כדי להבטיח שהן יישארו תחרותיות ויוכלו לעמוד בדרישות של לקוחותיהן.

על מנת להעמיק בנושא, דיברנו עם ניר בלכמן, מנכ"ל החברות בלכמן מנס וב. & ניר פלסטיקה. בראיון מספק בלכמן תובנות לגבי האסטרטגיות, האתגרים וההזדמנויות העומדות בפני חברות ייצור תבניות והזרקת פלסטיק במציאות הדינמית של 2023.

"לומדים דברים חדשים בכל יום"

ניר, ספר לנו על ההיסטוריה של החברות וכיצד התחלת לעסוק בתחום הפלסטיקה?
"המשפחה שלנו עוסקת בתעשיית הפלסטיק למעלה מ-60 שנה. אבי, מנס, הקים את החברה ב-1962 ואני הצטרפתי עם אחותי עדי בהמשך. חברת ב. & ניר פלסטיקה הוקמה מאוחר יותר. שתי החברות מתמחות בייצור תבניות ובהזרקת פלסטיק ומשרתות תעשיות שונות ומגוונות".


מה מייחד את בלכמן מנס?
"אנו מציעים ללקוחות שלנו מפעל שהוא One Stop Shop. אנחנו מלווים את הלקוחות החל משלב התכנון דרך ייצור התבניות והזרקת החלקים ומעניקים אחריות לכל החיים. יש לנו מפעל המשתמש בטכנולוגיות מתקדמות שנמצא בהוד השרון ואנו מספקים פתרונות מתקדמים וייחודיים".

הכל נעשה באופן עצמאי?
"אנחנו משתפים פעולה עם ספקים שונים, מה שמאפשר לנו לספק ללקוחותינו את מיטב המוצרים בעלויות משתלמות. בנוסף, אנו משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הזמינות ברחבי העולם".

אתה יכול לציין לקוחות שכולנו מכירים?
"יש לנו רשימה ארוכה של קהל לקוחות נאמן מהתעשיות המתקדמות והמצליחות ביותר בישראל. אפשר להזכיר על קצה המזלג את רפאל, אלביט מערכות, טבע, סודהסטרים, עמינח, שנקר, ויטאמד ועוד".

מדובר רק על ייצור מאפס?
"לא. יש לקוחות שמגיעים אלינו כדי לתקן תבנית קיימת. הניסיון שצברנו במשך השנים מאפשר לנו לאתר את הבעיה במהירות ולטפל בה. כמו כן, אם מתעוררת בעיה במהלך תהליך הייצור אצלנו, אנו יודעים לאתר אותה תוך זמן קצר מאוד וכך לחסוך זמן יקר ללקוחותינו".

שעון חכם שמציל חיים ורחפן משוכלל

תוכל לשתף אותנו בתהליך הייצור מתחילתו ועד סופו?
"בוודאי. הכל מתחיל בשלב ההיכרות, בו הצוות שלנו עובד בצמוד ללקוח כדי להבין את הצרכים שלו. לאחר מכן אנו עוברים לשלב התכנון, שבו משתמשים בכלים הטובים ביותר כדי לעצב את התבנית או התבניות. לאחר אישור העיצובים אנו עוברים לשלב ייצור התבנית, בו הצוות המיומן משתמש במכונות העיבוד השבבי המתקדמות על מנת לייצר את התבניות ברמת הדיוק הגבוהה ביותר. לאחר מכן מעבירים את התבנית הגמורה אל מכונת ההזרקה, מזריקים תחילה מנה ראשונית לאישור ולאחר מכן אפשר לעבור לייצור המוני. לבסוף, אנו אורזים ושולחים את החלקים המוגמרים ללקוח".

איך מבטיחים את איכות המוצרים?
"איכות היא בראש סדר העדיפויות שלנו. יש לנו אמצעי בקרת איכות קפדניים לאורך תהליך הייצור. בנוסף, יש לנו צוות של פקחי בקרת איכות מנוסים המבצעים בדיקות קפדניות של תבניות להזרקת פלסטיק לאורך תהליך הייצור על מנת להבטיח שהמוצרים שלנו עומדים במפרט ובדרישות הלקוח".

יש לך דוגמה מהתחום הרפואי?
"אני יכול לספר על חברת איתמר מדיקל ומוצר שנקרא WatchPAT. ליווינו אותם משלב התכנון ועזרנו להם לפתח את המכשיר החדשני מפלסטיק, דמוי שעון יד, בעל חיישנים המתלבשים על האצבעות. מדובר על מכשיר מציל חיים שמאתר הפרעות דום נשימה בשינה".

ודוגמה מתחום אחר?
"בתחום הרובוטיקה פיתחנו לחברת רובוטיכאן כלוב פלסטיק שבתוכו נמצא רחפן משוכלל. האתגר המרכזי היה מציאת הגיאומטריות וחומר הגלם הטוב ביותר שיספק את הקשיחות הדרושה לכלוב כדי לספק שרידות לרחפן בעת התרסקות ועם משקל עצמי מינימלי".

עולם של שינויים

כיצד התפתחה התעשייה במהלך השנים וכיצד המפעל מסתגל לשינויים?
"תעשיית הזרקות פלסטיק עברה שינויים משמעותיים במהלך השנים, עם התקדמות הטכנולוגיה והתחרות המוגברת. הסתגלנו לשינויים הללו על ידי השקעה במכונות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר ושיפור מתמיד של השירותים שלנו. יישמנו שיטות חדשות המשלבות הפחתת פסולת וחיסכון כספי לאורך זמן ללקוח".

עם אילו אתגרים אתם מתמודדים?
"אחד האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפנינו הוא התחרות הגוברת בענף. כדי להתגבר על אתגר זה, התמקדנו באספקת איכות יוצאת דופן, כמו גם הרחבת השותפויות שלנו עם יצרני תבניות ברחבי העולם כדי להציע ללקוחותינו עוד יותר אפשרויות ופתרונות".

איזו עצה היית נותן למישהו שמתחיל קריירה בתחום?
"העצה שלי היא תמיד לשאוף למצוינות, לעולם לא להתפשר על איכות ולהישאר מעודכן בטכנולוגיות העדכניות ביותר בתעשייה. חשוב להיות בעל מוסר עבודה גבוה ולהיות מוכן ללמוד בכל יום. יצרנים בינוניים יש כמו טיפות מים בים, החכמה היא להיות יצרן מצוין!".

לסיכום, מה החזון שלך לעתיד?
"החזון שלנו הוא להמשיך לצמוח ולהרחיב את השירותים שלנו תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ושביעות רצון לקוחות. כמובן שהלחם והחמאה שלנו הוא ייצור תבניות והזרקות פלסטיק אך זה המקום לציין שיש לנו שיתוף פעולה ישראלי-גרמני יחיד במינו לייצור קרניים לריתוך אולטראסוני של חלקי פלסטיק. אנחנו מתכננים להשקיע בטכנולוגיות מתקדמות יותר ולהרחיב את השותפויות שלנו עם יצרני תבניות ברחבי העולם כדי לספק ללקוחותינו עוד אפשרויות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il