פריון עקפה את התחזיות ברבעון הראשון עם צמיחה של 36% בהכנסות ל-89.8 מיליון דולר; מעלה תחזיות ל-2021 - טלנירי










TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

אור ירוק לבניית 3,000 יחידות דיור במתחם האלף בראשון לציון‎

מערכת טלנירי | 5/1, 09:53
בקרוב אלפי בעלי קרקעות פרטיות יוכלו להתחיל ולממש את זכיותיהם במתחם

הותר לפרסום: עו"ד דורון לוי חשוד כי סייע לאחים דיין

מערכת טלנירי | 28/12, 09:14
להציג מצגי שווא ולהתחמק מתשלום מסים בסך של למעלה מ-180 מיליון אירו



פריון עקפה את התחזיות ברבעון הראשון עם צמיחה של 36% בהכנסות ל-89.8 מיליון דולר; מעלה תחזיות ל-2021


פריון
הכנסות פעילות הפרסום באתרי התוכן וברשתות החברתיות זינקו ב-61% לעומת הרבעון המקביל; צופה לסיים את השנה עם צמיחה של כ-22% בהכנסות לכ-400 מיליון דולר
(ת"א, 4 במאי 2021) פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021, שהסתיים ב-31 במרץ.
נתונים עיקריים*:


* התאמת נתוני GAAP ל-Non-GAAP מופיעה מטה

היעד: הכנסות שנתיות של 500 מיליון דולר לפני המועד המקורי - 2023
עם פרסום התוצאות הכספיות, אמר מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: "מגוון המוצרים שלנו בערוצי הפרסום השונים והיכולת הייחודית לייצר הכנסות הן מצד המפרסמים והן מצד אתרי התוכן - היו גורמי המפתח לצמיחה המואצת בהכנסות, שהחלה ב-2020. התנופה החזקה שלנו נמשכה ברבעון הראשון עם צמיחה של 36% בהכנסות הכוללות, וגידול של 61% בהכנסות מפרסום באתרי תוכן וברשתות החברתיות, בהשוואה לרבעון המקביל. השגנו זאת תוך שמירה על רווחיות חזקה ותזרים מזומנים חיובי".
גרסטל הוסיף: "המשך התנופה ואימוץ חזק של הטכנולוגיה שלנו, מאפשר לנו להעלות את תחזית ההכנסות השנתית לכ-400 מיליון דולר, המשקפת צמיחה שנתית של יותר מ-20% זו השנה השנייה ברציפות. בנוסף, אנו מחויבים לספק ערך משמעותי לבעלי המניות ולהשגת היעד האסטרטגי - הכנסות שנתיות של 500 מיליון דולר לפני המועד המקורי שהצבנו ל-2023".
זינוק בהכנסות מפרסום
הכנסותיה של פריון ברבעון הראשון גדלו ב-36% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-89.8 מיליון דולר, לעומת תחזיות האנליסטים להכנסות של 86.2 מיליון דולר. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מזינוק של 61% (או 32% על בסיס פרופורמה) בהכנסות פעילות הפרסום באתרי תוכן וברשתות חברתיות, הגידול בחוזי הפרסום בטלוויזיות החכמות, וכן הסינרגיה מפעילויות ContentIQ ו-PubOcean, שנרכשו ב-2020.
במהלך הרבעון הראשון השיקה פריון מערכת תוכנה מתקדמת למדידת יעילות קמפיינים ברשתות חברתיות. פריון מסרה כי המערכת החדשה, המוצעת כשירות בתשלום, כבר סופקה ל-7 לקוחות.
גידול של 45% במספר החיפושים
ההכנסות מפעילויות החיפוש גדלו ב-22% כתוצאה מגידול משמעותי במספר החיפושים בבינג של מיקרוסופט ובמנועי חיפוש אחרים. במהלך הרבעון הראשון גדל מספר החיפושים היומי הממוצע ב-45% לעומת הרבעון המקביל והגיע לשיא של 17.7 מיליון חיפושים ביום.
עלויות רכש לקוחות ומדיה ברבעון הראשון הסתכמו ב-54.9 מיליון דולר, כ-61% מסך ההכנסות, בהשוואה ל-36.1 מיליון דולר, או 55% מסך ההכנסות, ברבעון המקביל. הגידול בשיעור עלויות הרכש מסך ההכנסות נובע בעיקר מרכישות CIQ ו-PubOcean ומשינוי בתמהיל המוצרים.
7 סנט מעל התחזיות
הרווח הנקי של פריון ברבעון הראשון גדל ב-148% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-3.3 מיליון דולר. ואילו הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP גדל ב-41% ל-7 מיליון דולר, כ-8% מסך ההכנסות.
ה-EBITDA המתואם ברבעון הראשון גדל ב-41% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-8.8 מיליון דולר, כ-10% מההכנסות. בשורה התחתונה, גדל הרווח למניה ב-80% והסתכם ב-9 סנט, 7 סנט מעל תחזיות האנליסטים. ואילו הרווח למניה על בסיס Non-GAAP גדל ב-12% והסתכם ב-19 סנט.
קופת המזומנים: 128 מיליון דולר, ללא חוב
תזרים המזומנים התפעולי של פריון ברבעון הראשון גדל ב-440% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-13.5 מיליון דולר. במהלך הרבעון הראשון פרעה פריון את יתרת החוב לבנקים, וסיימה את הרבעון עם קופת מזומנים ופיקדונות לטווח קצר של 128 מיליון דולר, ללא חוב.
התחזית ל-2021: הכנסות של 390-410 מיליון דולר
בהתבסס על תוצאות הרבעון הראשון והצפי להמשך השנה, מעלה פריון את תחזיותיה ל-2021. החברה צופה לסיים את השנה עם הכנסות של 390-410 מיליון דולר, ו-EBITDA מתואם של 39-41 מיליון דולר. זאת, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 370-380 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 37-38 מיליון דולר. התחזית המעודכנת משקפת צמיחה שנתית של כ-22% בשורת ההכנסות וב-EBITDA המתואם.
שיחת ועידה
בעקבות פרסום התוצאות, תקיים הנהלת החברה שיחת ועידה בשעה 15:30 שעון ישראל. ניתן יהיה להשתתף בשיחת הוועידה בטלפונים שמספרם:
1-809-212-883 עבור משתתפים מישראל
1-800-289-0438 עבור משתתפים מארה"ב
1-323-794-2423 עבור משתתפים ממדינות אחרות
קוד הכניסה: 1398309
ניתן יהיה להאזין לשיחת הוועידה בשידור חי גם באמצעות הלינק https://www.perion.com/ir-info/. שידור חוזר של השיחה יהיה זמין עד ל-11 במאי, בטלפון 1-412-317-6671 או 1-844-512-2921 בארה"ב (קוד כניסה: 1398309).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il