TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רדהיל ביופארמה מדווחת תוצאות כספיות ועיקרי פעילות לרבעון השני לשנת 2020


הכנסות נטו של כ- 21 מיליון דולר ברבעון השני לשנת 2020, בהשוואה ל- 1.1 מיליון דולר ברבעון הקודם ו- 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

רדהיל ביופארמה (נאסד"ק: RDHL) דיווחה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2020.
עיקרי דברים:
• הכנסות נטו של כ- 21 מיליון דולר ברבעון השני לשנת 2020, בהשוואה ל- 1.1 מיליון דולר ברבעון הקודם ו- 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ- 1,900% ו- 1,200%, בהתאמה.

• החברה השלימה את רכישת הזכויות ל- Movantik® מ- AstraZeneca וקיבלה לידיה את השליטה הבלעדית למסחור התרופה בארה"ב במסגרת הסכם תמלוגים עם Daiichi Sankyo

• Talicia® הוספה לכיסוי ביטוחי כמותג מועדף, ללא הגבלות, על-ידי שלוש חברות ביטוח מובילות בארה"ב – פלטפורמה איתנה להמשך גידול במרשמים.

• החברה חתמה על הסכם הבנות מחייב עם Cosmo Pharmaceuticals לטובת הסכם רישיון וייצור בלעדי עבור מספר מוצרים. בכפוף להסכם, רדהיל צפויה לקבל תשלום מקדמי של 12 מיליון דולר ותשלומי אבני-דרך של עד ל- 9 מיליון דולר נוספים.

• ניסוי שלב 2/3 גלובלי וניסוי שלב 2 בארה"ב מתקיימים כעת עם opaganib לטיפול ב- COVID-19. נתונים מקדמיים אשר עשויים לתמוך באישור חירום צפויים החל מהרבעון הרביעי של השנה.

• ניסוי שלב 3 פיבוטאלי עם RHB-204 כטיפול קו-ראשון לזיהומים מסוג NTM, אשר ימומן בעיקרו על-ידי Cosmo Pharmaceuticals, מתוכנן להתחיל בהמשך לאישור בקשת ה- IND על-ידי ה- FDA שהתקבלה לאחרונה.

• מאזן של כ- 56 מיליון דולר נכון ל- 12 לאוגוסט 2020, לצד 12 מיליון דולר נוספים הצפויים להתקבל עם השלמת ההסכם עם Cosmo Pharmaceuticals.

דרור בן-אשר, מנכ"ל רדהיל, אמר: "אנו מסכמים תקופה מצויינת עבור רדהיל, במסגרתה השלמנו את הרכישה של Movantik מ- AstraZeneca והשקנו את Talicia בארה"ב. מבחינת תכניות הפיתוח של החברה, התקדמנו בפיתוחים הנוגעים לאתגרים בריאותיים מהדחופים ביותר כיום – וירוס הקורונה, מחלות מדבקות ועמידות לאנטיביוטיקה. פעלנו במהירות על-מנת להתחיל במקביל ניסוי קליני שלב 2/3 גלובלי וניסוי שלב 2 בארה"ב, עם פוטנציאל להגשת בקשות לאישור חירום החל מהרבעון הרביעי השנה.


בנוסף, אנו עושים את ההכנות הנדרשות על-מנת לוודא ש- opaganib תהיה זמינה באופן נרחב, במידה ושני הניסויים המתקיימים כעת יניבו תוצאות חיוביות ויובילו לקבלת אישור חירום לקורונה. אנו גם מרוצים מהאישור שהתקבל לאחרונה מה- FDA להתחיל בניסוי פיבוטאלי שלב 3 עם RHB-204 כטיפול קו-ראשון לזיהומים מסוג NTM – מחלה זיהומית נדירה ועמידה ביותר לאנטיביוטיקות, שלחולים בה אין כיום טיפול קו-ראשון המאושר על-ידי ה- FDA.


לסיכום, עם שלושה מוצרים המאושרים על-ידי ה- FDA ומקודמים על-ידי צוות המכירות של החברה בארה"ב אשר ברובו חזר לפעילות, הכנסות גדלות ותכניות פיתוח בשלבים מתקדמים הממשיכות כמתוכנן, אנו ממוצבים היטב להמשך גידול מהיר, עם מספר מנועי צמיחה חזקים לטווח הקצר והארוך."

מיכה בן חורין, סמנכ"ל הכספים של רדהיל, הוסיף: "ברבעון הראשון המלא בו אנו משווקים את Movantik ו- Talicia, ייצרנו הכנסות שיא של כ- 21 מיליון דולר, על אף האתגרים שמציב וירוס הקורונה. בנוסף, ההסכם החדש עם Daiichi Sankyo, אשר מגדיל את הרווח הגולמי של Movantik, והתיקון להסכם עם AstraZeneca משפרים את מיצובנו הפיננסי בעודנו ממשיכים להגדיל את המכירות. צוות המכירות שלנו בארה"ב ברובו חזר לפעילות בשטח והגדיל את מספר הביקורים בקליניקות באופן משמעותי החל מיוני.

הצוות המסחרי שלנו ממשיך להרחיב את הכיסוי הביטוחי עבור Talicia ומאפשר למיליוני חולים חדשים גישה בלתי-מוגבלת לתרופה. במבט קדימה, עם חזרה הדרגתית של חולים למרפאות וחידוש הבדיקות האבחוניות לחיידק ה- H. pylori, אנו מצפים לראות את העניין הגובר של רופאים ב- Talicia מתורגם לגידול משמעותי בהכנסות. עם מאזן של 65 מיליון דולר נכון לאתמול, ו- 12 מיליון דולר נוספים הצפויים להתקבל עם השלמת ההסכם עם Cosmo Pharmaceuticals, אנו ממשיכים לשמור על התנהלות פיננסית מבוקרת, בעודנו מממשים את תכניות המסחור והפיתוח שלנו."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il