TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

חברת הפודטק הישראלית בטר ג'וס- Better Juice, בציון דרך משמעותי נוסף


צילום: ניסן חליבה
מחזקת את מעמדה בשוק האמריקאי וצפויה להרחיב את פעילותה כשחקנית דומיננטית בהפחתת סוכרים במזון ובמשקאות בשוק העולמי

Better Juice, סטארטאפ ישראלי מעולמות הפודטק, המציע טכנולוגיה חדשנית להפחתה של עד 80% של כל סוגי הסוכרים, ממגוון רחב של מוצרים מבוססי פרי, הוכרז רשמית כ- GRAS (Generally Recognized as Safe). הטכנולוגיה עליה מבוסס הסטארט-אפ אושרה כבטוחה לשימוש, ובכפוף לסטנדרטים של ה- FDA.

קביעת התקן GRAS מבוססת על בחינה מדוקדקת של ועדת מומחים, הקובעים את מידת בטיחותם של מרכיבי מזון, במיוחד כשמדובר בשימוש בטכנולוגיות אנזימטיות חדשות לשינוי פרופיל הסוכר של מיצים. התקן מאשר את השימוש בטכנולוגיית הפחתת הסוכרים בכלל מיצי הפירות המרוכזים והחומרים המכילים כל סוג של תרכיז מיץ, או מחית - גם את המוצר הסופי וגם בתהליך עצמו.

גלי ירום, מנכ"לית ומייסדת שותפה של Better Juice: "השלמת תהליך אישור ה- GRAS היא אבן דרך משמעותית עבורBetter Juice ומעניקה גושפנקא מבוססת שהטכנולוגיה שלנו על כל מרכיביה, בטוחה ויעילה. תו תקן זה יסייע בהרחבת פעילותנו ובהעמקת הקשרים שלנו עם יצרני מזון מכל העולם, המבקשים ליצור מוצרי איכות מזינים ומופחתי סוכר ובכך לעמוד בביקושים לדרישתם הגוברת של הצרכנים".

"שוק המזון והמשקאות מופחתי הסוכר העולמי מתחזק, כחלק מההבנה בסיכונים הגלומים בצריכת סוכר מופרזת, הוא צפוי להגיע ל-79.5 מיליארד דולר עד 2028, עם קצב צמיחה שנתי ממוצע של 8.5% מ-2021 עד 2028 (על פי דו"ח של Grand View Research)", ציינה.

עוד הוסיפה ירום "יכולת הפחתת הסוכרים הדרמטית שאנו מציעים (עד 80%) ממוצרי המזון והמשקאות השונים, מהווה פתח ליצור מוצרי תווית נקיה (clean-label) מאחר ותהליך המרת הסוכרים שלנו שנעשה בשימוש באנזימים טבעיים שאינם מהונדסים גנטית, נחשב ידידותי לסביבה. בכך מופחת סוכר פירות על ידי הפיכתו לסיבים תזונתיים ולסוכרים בלתי ניתנים לעיכול. כמו כן, שילובה הפשוט של הטכנולוגייה בתהליך הייצור, נגישה וניתנת להתאמה לכל יצרן מזון ומשקאות".

Better Juice, רשמה פטנטים על הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה בארצות הברית, אירופה, ברזיל, מקסיקו, יפן, אוסטרליה, קוריאה וישראל. כמו כן, הגישה לאחרונה בקשה ל-PCT (אמנת שיתוף פעולה לפטנטים) עבור שני פטנטים נוספים, ובכך חיזקה את מעמדה כמובילה עולמית בפתרונות להפחתת סוכר.

כידוע, הסטארט-אפ הישראלי שהוקם בחממת הפודטקThe Kitchen של שטראוס, פיתח טכנולוגיה יחודית באמצעותה ניתן להפחית את הסוכר האנזימטי במוצרי מזון ומשקאות המבוססים על פירות, זאת לצד שמירה על כל "הרכיבים הטובים" הקיימים באופן טבעי במיץ, או במחית פירות. טכנולוגיה זו, שומרת על הרכיבים הבריאים שבפרי הטבעי כמו ויטמין C, מינרלים, חומצות אורגניות וסיבים לאורך כל התהליך. משמעות הדבר, היא שהצרכנים יוכלו ליהנות מהיתרונות של מוצרי פירות עם פחות סוכר וזאת מבלי להתפשר על רכיבי התזונה החיוניים שהופכים את הפירות לבעלי ערך תזונתי רב.
 

אודות Better Juice

חברת הסטראט- אפ הישראלית, הוקמה בשנת 2018 על ידי צוות ביוכימאים ומיקרוביולוגים מהתעשייה ומהאוניברסיטה העברית בירושלים, במטרה לסייע ליצרני משקאות לייצר מיץ פירות טוב יותר ובריכוז סוכר מופחת, הודות לפטנטים ייחודיים שהיא פיתחה.

החברה מומנה ונתמכה בתחילת דרכה על ידי The Kitchen Hub חממת הפוד-טק של שטראוס. לפני כשנה הקימה Better Juiceמפעל מתקדם, בכדי לשרת את לקוחותיה בצורה מיטבית.
 
 


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il