TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

אלקטריאון השלימה בהצלחה ניסוי במערכת הטעינה האלחוטית לרכב נוסעים‎‎


אלקטריאון
טכנולוגיית הטעינה האלחוטית של החברה נמצאת בשלבי פיתוח
בהמשך לאמור בסעיף 9 לדוח התקופתי של החברה בדבר כוונת החברה להתאים את פתרונות הטעינה המפותחים על ידה לרכבים פרטיים (בנוסף להתאמתם לתחבורה ציבורית, רכבי חלוקה למרחק קצר ומשאיות), החברה מתכבדת להודיע כי השלימה סדרת ניסויים לטעינה סטטית ולטעינה דינאמית של רכב נוסעים באמצעות מערכת הטעינה האלחוטית פרי פיתוחה. בכוונת החברה לשווק פתרון טעינה זה לציי מוניות וציים של תחבורה שיתופית עירונית, בין היתר, באמצעות ביצוע פרויקטים לפריסת מערכת הטעינה האלחוטית שפיתחה החברה ברציפי המתנה בשדות תעופה ובתחנות רכבת.

המקלט הייחודי אותו פיתחה החברה עבור רכבי נוסעים הינו דק מהמקלט עבור הרכבים הכבדים ומסוגל לטעון רכב חשמלי פרטי במגוון רמות טעינה המתאימות לתקינה בינלאומית, בהתאם לדרישת יצרן הרכב. למועד זה, רמות הטעינה שבחנה החברה לרכב נוסעים נעות החל מכ-3 קילו-וואט ועד כ-11 קילו-וואט, כאשר בתיאום מול יצרני הרכב הרלבנטיים, בכוונת החברה להעלות את רמת הטעינה האפשריות לכ-20 קילו-וואט, המאפשרת טעינה מהירה יותר.

סדרת הניסויים נערכה באתר הניסויים של החברה בבית ינאי ומקלטי החברה הותאמו לרכב נוסעים חשמלי מתוצרת יצרן רכב מוביל ובשיתוף פעולה עמו. הרכב שנבדק נטען הן מצב נייח והן במהירויות שונות שנעו בין 5 ל-50 קמ"ש. בהתאם לנתונים שהתקבלו בניסוי, הרכב נטען בקצב של כ-11 קילו-וואט, עם נצילות העברת האנרגיה בטעינה סטטית של כ-90% ונצילות העברת אנרגיה במצב דינאמי של כ-85%.

יצוין, כי תשתית הטעינה הפרוסה בכביש שבאתר הניסויים של החברה בבית ינאי הינה מהדור הרביעי של החברה שיכולה לשמש לטעינה שיתופית עבור כל סוגי הרכבים ולהעביר עד 25 קילו ואט לכל מקלט, לרבות רכבים כבדים. תשתית זו זהה לתשתית שפרסה החברה בסוף שנת 2021 במסגרת פיילוט "זירת העתיד" המתבצע באיטליה ושבמסגרתו ביצעה החברה אינטגרציה מלאה של רכיבי המערכת פרי פיתוחה בשני סוגי רכבים חשמליים: פיאט 500 מתוצרת תאגיד סטלנטיס ואוטובוס חשמלי מתוצרת חברת איבקו.

טכנולוגיית הטעינה האלחוטית של החברה נמצאת בשלבי פיתוח, ולהוציא את הניסויים המפורטים במסגרת הדוח התקופתי ובדיווחיה השוטפים, החברה טרם השלימה את פיתוח המערכת. אין כל ודאות כי הפיתוח האמור אכן יושלם, ואם יושלם, מה יהיו תוצאותיו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il