TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > מחשבים וטכנולוגיה

הסטארטאפ Amplication מגייס 6.6 מיליון דולר להפוך את פיתוח הבקאנד לאוטומטי


קרדיט: Amplication
הסטארטאפ Amplication שפיתח פלטפורמה המיועדת למפתחי בקאנד בארגונים ומקצר את תהליכי הפיתוח באופן משמעותי השלים סבב גיוס של 6.6 מיליון דולר בהובלה של ינאי אורון, שותף מנהל בקרן ורטקס ודרור נחומי, שותף ב- Norwest Venture Partners, מהמשקיעים הראשונים בגונג
Amplication, שהוקמה בשנה שעברה, מפתחת פלטפורמה המיועדת למפתחי בקאנד בארגונים ומקצרת את תהליכי הפיתוח באופן משמעותי על ידי מתן אפשרות למתכנתים לייצר בצורה אוטומטית את כל הקוד לתשתיות המוצר, מ-API, הזדהות, ניהול הרשאות, לוגינג, מוניטוריג, סקיילינג ודיפלומיינט. Amplication מורידה את החסמים המונעים ממתכנתים מקצועיים ליהנות מעולמות ה low code על ידי מתן שליטה ובעלות מלאה על הקוד שנוצר ואפשרות להשתמש בכח שיש למתכנתים להמשיך לייצר ערך לחברה מבלי לבזבז זמן על מטלות חוזרות המשותפות כמעט לכל פרויקט פיתוח.

Amplication חוסכת זמן על ידי הקלה על עיכובים בתהליך הפיתוח הנגרמים ממשימות קידוד חוזרות ונשנות, שיפור הפרודוקטיביות והיעילות הכוללת של התהליך. היא עושה זאת מבלי להתפשר על שליטה מלאה על גמישות, התאמה אישית והרחבה. הפלטפורמה מייצרת אוטומטית אפליקציות פונקציונליות מלאות, הניתנות לקריאה ועריכה על בסיס TypeScript ו-Node.js. זה כולל NestJS, Prisma, REST API, GraphQL API, ממשק משתמש לניהול של React, אימות, הרשאה ובדיקה.

הסטארטאפ הוקם לפני כשנה על ידי יובל חזז (CEO), לשעבר מנהל טכנולוגי ראשי של Q-nomy שמפתחת פתרונות לניהול תהליכי עבודה. "בניתי את Amplication כפרויקט קוד פתוח כדי להפוך את תהליך הפיתוח ליעיל יותר על ידי ביטול משימות פיתוח שחוזרות על עצמן - בעיה רווחת שמטרידה מפתחים ושנתקלתי בה באופן אישי כמנהל טכנולוגי. מאז ההשקה בינואר 2021, אנחנו רואים אימוץ מדהים של הפלטפורמה על ידי קהילה של אלפי מתכנתים המשתמשים במוצר ותורמים באופן פעיל לפיתוחו", אמר יובל חזז. "המימון יאפשר לנו להרחיב את השימוש בפלטפורמה, שכבר נתמכת ע"י קהילת מתכנתים ב-160 מדינות ולהחדיר לשוק גרסה ארגונית של הפלטפורמה".

"ראינו חברות רבות שמנסות להציע למפתחי בקאנד כלים שונים ללא קוד. הכלים הללו אינם מציעים את רמת הזריזות והגמישות הנדרשת על ידי צוותי הפיתוח, מה שמביא לבעיות בפעילות העסקית. אנחנו מאמינים שהגישה של Amplication מאפשרת התאמה אישית מלאה. שילוב זה מציב את החברה בעמדה ייחודית בקהילת הקוד הפתוח ומול ארגונים מכל הגדלים", אומר ינאי אורון, שותף מנהל בקרן ורטקס.

"כשראיתי את Amplication, הבנתי מיד שזה הפתרון לו חיכינו כי הוא יכול לחסוך לצוות ההנדסה זמן יקר על ידי יצירת קוד backend משותף שיכול להתאים לצרכים העסקיים", אמר ברק שוסטר, שותף מייסד ומנהל טכנולוגי ב-BridgeCrew. "זה פותר אתגרי הקצה האחורי הנפוצים, כמו יצירת API, ניטור, ניהול ישויות ומשימות קידוד רבות אחרות שכמהנדס הייתי צריך ליצור מחדש שוב ושוב עבור כל כך הרבה אפליקציות."

בסבב הגיוס השתתפו עדי גוזז, שותפה ב- Entree Capital, אבישג בוחבוט, מייסדת Velocity Ventrues, מהמשקיעות הראשונות ב-Deci, רן שריג ואפי כהן מייסדי דאטורמה, ניצן שפירא ורן רבנזפט, מייסדי Epsagon שנמכרה לסיסקו, ברק שוסטר ועידן טנדלר מייסדי Bridgecrew שנמכרה לפאלו אלטו, אלון גירמונסקי מייסד UP9, וגיא פיגל מייסד SignifAI שנרכשה על ידי New Relic.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il