TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אופל בלאנס נכנסת לתחום הסליקה


אופל בלאנס
התקשרה בהסכם אסטרטגי עם כאל ותציע שירותי מאגד סליקה ופתרונות מימון מתקדמים
שיתוף פעולה אסטרטגי לאופל בלאנס: נכנסת לתחום הסליקה בהסכם אסטרטגי עם כאל

המהלך הינו חלק מאסטרטגיית הרחבת הפעילות של אופל בלאנס לפיתוח עסקיה, הרחבת קהל הלקוחות והשגת יתרון נוסף לגודל של הקבוצה

דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות: "ההתקשרות עם כאל משקפת את המשך מימוש האסטרטגיה העסקית של אופל בלאנס כגוף מוביל המספק שירותים פיננסיים הכוללים מאגד סליקה, ניכיון שוברי אשראי, פתרונות מימון מתקדמים וערכים מוספים ללקוחות ולבתי העסק השונים."

אשדוד – 3 בינואר 2021, אופל בלאנס השקעות ,חברה מובילה במתן שירותים פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים, נכנסת לראשונה לתחום הסליקה ומדווחת על שיתוף פעולה אסטרטגי עם כאל. שיתוף פעולה זה יאפשר לאופל להרחיב את מגוון השירותים הפיננסיים המסופקים על ידה, ולפעול לראשונה כמאגד סליקה וכחברת ניכיון שוברי אשראי. עם הפעלת שירות זה, יוכלו בתי העסק לקבל את כלל השירותים הפיננסיים הדרושים להם תחת קורת גג אחת מקבוצת אופל בלאנס.
במסגרת שיתוף הפעולה תהווה אופל מאגד לעסקים ותאפשר להם סליקת שוברי אשראי. שיתוף פעולה זה הושג מתוך חשיבה לשפר ולהרחיב את מתן שרותי החברה לטובת קהל לקוחותיה של אופל, ויאפשר להם ליהנות מהיתרון לגודל וריכוז הפעולות הפיננסיות תחת קורת גג אחת, אותן מציעה קבוצת אופל בלאנס.
אופל תציע לבעלי העסקים חבילות מאגד סליקה במסלולים שונים, הכוללים סליקה של כרטיסי אשראי לרבות מתן השירותים באמצעות מכשירי סליקה מתקדמים בתקן EMV, ניכיון והקדמת שוברי אשראי, בקשות תשלום וחשבונית ירוקה. חבילות שירותי הסליקה הן בהתאם למחזור הסליקה של בית העסק, כאשר כלל העמלות והעלויות ידועות ומוגדרות מראש.
דני מזרחי, מנכ"ל אופל בלאנס השקעות: "אנו שמחים לדווח על שיתוף פעולה אסטרטגי עם כאל אשר ימצב את החברה כקבוצה המספקת מכלול שלם של שירותים פיננסיים מתקדמים במסגרת של One Stop Shop, הנדרש במיוחד בימים אלה עבור פעילותם של עסקים קטנים ובינוניים. באמצעות שיתוף הפעולה עם כאל יוכלו לקוחותינו להתקשר עם ספק אחד עבור כלל הפעילות הפיננסית שלהם.
הסכם זה יאפשר לנו להגיע לקהל לקוחות חדש ומגוון, לו נוכל להציע את מגוון השירותים הפיננסיים שלנו, תוך כדי שאנו מביאים לידי ביטוי את היתרון לגודל של הקבוצה. אנו רוצים לאפשר לעסקים קטנים רבים לקבל תשלום בכרטיסי אשראי, ומסירים את החשש הכרוך בעלויות הנלוות בכך, ולשם כך יצרנו חבילות מותאמות באופן אישי לנפח הפעילות של כל עסק , באופן שייצר לבתי העסק ודאות לעלות השימוש. אופל תציע לראשונה ללקוחותיה לקבל תשלומים באשראי וכן תיתן סל שירותים מלא הכולל בתוכו גם אפשרות לביצוע הקדמת תשלומים (ניכיון) באופן מובנה בעסקאות אשראי (עסקאות ניכיון). ההסכם עם כאל משקף את המשך מימוש האסטרטגיה העסקית של אופל בלאנס כגוף מוביל המספק שירותים פיננסיים הכוללים מאגד סליקה, ניכיון שוברי אשראי, פתרונות מימון מתקדמים וערכים מוספים ללקוחות ולבתי העסק השונים."


אודות אופל בלאנס השקעות:
קבוצת אופל בלאנס (בורסת ת"א: אופל) עוסקת משנת 1996 במגוון פתרונות פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים בתחום האשראי החוץ בנקאי. אופל בלאנס מתמחה במימון כנגד ממסרים דחויים לעסקים ושכירים והשלמת הון עצמי כנגד בטוחות ושיעבוד המחאות זכות. לחברה רישיון מורחב למתן שרותי אשראי ומתן שירותים בנכס פיננסי מרשות שוק ההון. בתשעת החודשים הראשונים של 2020 הרוויחה אופל בלאנס כ-15 מיליון שקל, ותיק הלקוחות נטו של החברה, נכון ל-30.9.2020, נאמד בכ-263 מיליון ש"ח.
לקבוצת אופל חמישה סניפים בפריסה ארצית: אשדוד, ראשון לציון, חולון, באר שבע וחיפה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il