TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

כיצד למצוא ברוקר מוצלח


כיצד למצוא ברוקר מוצלח? למשקיעים בישראל ישנן מספר אפשרויות לביצוע פעולות בשוק ההון. מכיוון שהמסחר בשוק ההון נעשה על ידי החברים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, משקיעים נדרשים לבצע פעולות באמצעות חברי הבורסה.
מערכת טלנירי | 23/6/09, 13:48
כיצד למצוא ברוקר מוצלח?

למשקיעים בישראל ישנן מספר אפשרויות לביצוע פעולות בשוק ההון. מכיוון שהמסחר בשוק ההון נעשה על ידי החברים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, משקיעים נדרשים לבצע פעולות באמצעות חברי הבורסה. בין חברי הבורסה נמנים בנקים מסחריים וברוקרים. המסחר בשוק ההון מתבצע בין חברי הבורסה, באמצעות העברת פקודות קניה ומכירה הניתנות על ידי לקוחותיהם למחשב הבורסה. למסחר בשוק ההון באמצעות ברוקר ישנם יתרונות משמעותיים על פני ביצוע פעולות באמצעות בנקים. המסחר בשוק ההון באמצעות בנקים כרוך בתשלום עמלות גבוהות וברמת שירות ומסחר הניתנים לשיפור משמעותי. עם המסחר בשוק ההון באמצעות ברוקר ניתן לזכות לרמת שירות גבוהה ואישית וכן לשלם עמלות נמוכות במידה ניכרת מאלו הנגבות על ידי הבנקים. לקוחות פרטיים בכל העולם הבינו מזה זמן רב כי על מנת לשמור על כספם, עליהם להשקיע בשוק ההון באמצעות ברוקר, המעניק תנאי מסחר ועמלות העדיפים על אלו הניתנים בבנקים. ברוקר הינו מקצוע נפוץ בשוק ההון ובישראל פועלים מספר רב של ברוקרים המציעים את שירותיהם לציבור. לחלק ניכר מהמשקיעים אין את הכלים על מנת להחליט על ברוקר מועדף וכדאי עבורם. שירותי חברת טלנירי מסייעים למשקיעים בנקודה חשובה זו ומסייעים ללקוח לאתר ברוקר מתאים. באמצעות שירותי חברת טלנירי, זוכים משקיעים בישראל להשקיע באמצעות ברוקר מקצועי ומנוסה, תוך תשלום עמלות נמוכות.

שירותי חברת טלנירי
חברת טלנירי מקיימת קשרים מקצועיים עם מיטב הברוקרים בישראל. על ידי השוואת מחירים, ביצועים מקצועיים ומדדים נוספים, חברת טלנירי מסייעת ללקוחותיה במציאת ברוקר מתאים. לקוחות חברת טלנירי זוכים לקבלת שירות וסיוע מקצועי כפול, הן באמצעות ברוקר מקצועי והן ממרכז התמיכה של חברת טלנירי, המאויש על ידי מומחים לשוק ההון. חברת טלנירי עומדת בקשר עם מגוון רחב מהברוקרים המובילים בישראל ואינה מחויבת לסחור באמצעות ברוקר מסוים. עובדה זו מאפשרת לחברת טלנירי לסייע ללקוחותיה במציאת ברוקר מתאים, אך ורק על פי מדדי איכות, מקצועיות ורמת שירות המאפיינים כל ברוקר.

כלי מסחר עצמאיים באינטרנט
חברת טלנירי מעמידה לרשות לקוחותיה כלי מסחר לביצוע פעולות מסחר ישירות ברשת האינטרנט, המועברות ישירות למערכותיו של ברוקר שבאמצעו מתנהל המסחר. פלטפורמות המסחר המתקדמות של חברת טלנירי, המקושרות למערכות של מיטב הברוקרים בישראל, מאפשרות ללקוחותיה לבצע מסחר עצמאי ברשת האינטרנט – בכל זמן ומכל מקום. פלטפורמות המסחר הינן נוחות, שקופות וידידותיות למשתמש.

כלי מידע מתקדמים
בנוסף לקישור למערכות המסחר של ברוקר שבאמצעותו מתנהל המסחר, אתר האינטרנט של חברת טלנירי מעניק למשקיעים כלי מסחר ומידע מתקדמים, המסייעים בקבלת החלטת נבונות באשר למסחר בשוק ההון. הפורטל הפיננסי של חברת טלנירי מספק נתונים עדכניים מבורסות מהארץ ומהעולם, בנוסף לחדשות הכלכליות העדכניות ביותר. המידע הפיננסי המוצג באתר חברת טלנירי, המהווה כלי מרכזי ללקוחותיה, נערך ומעובד על ידי מומחים מנוסים בשוק ההון. בנוסף לנתונים המתקבלים בזמן אמת משווקי ההון, אתר טלנירי מכיל מגוון רחב של כתבות כלכליות ומאמרי עומק, המסייעים למשקיעים לקבל מבט מעט מעמיק יותר על שווקי העולם. מערכת הפורומים הקיימת באתר החברה, המהווה מועדון משקיעים ער, הינהו כלי משמעותי למשקיעים. מיטב המומחים של חברת טלנירי הינם כותבים פעילים באתר, במטרה לסייע ללקוחות החברה בקבלת נקודת מבט רחבה אודות שוק ההון ובקבלת החלטות לביצוע השקעות נבונות.

לסיכום, מהיום אין כל סיבה להתפשר על רמת השירות או על גובה העמלות בעת ביצוע השקעות בשוק ההון. באמצעות שירותי חברת טלנירי תוכלו ליהנות משירותי מסחר מתקדמים באמצעות ברוקר מהמקצועיים והמנוסים בישראל, תוך קבלת מיטב השירות ובתשלום מינימום של עמלות. כלי המסחר ושירותי המידע המתקדמים של חברת טלנירי יסייעו לכם לבצע השקעות רווחיות וכדאיות בשווקי ההון בארץ ובעולם, תוך כדי הנאה מרמת העצמאות והגמישות הגבוהות ביותר.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il