TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

הטיפ השבועי

מלאנוקס

יום לפני הדוחות של החברה , המתפרסמים היום בחו"ל , אין הרבה דברים טכניים טובים.....
לוי עובדיה | 23/1/13, 08:27
הכותב או מקליט את הסקירות הוא קורא גרפים מקצועי, המשתמש בכישוריו ובהבנת גרפים נרות יפנים לכתיבת סקירות על נכסים שונים. אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים. הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר. סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות, אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה, תיצור עבורו רווחים. הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכסים. המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים


מלאנוקס : 22-01-13

יום לפני הדוחות של החברה , המתפרסמים מחר , אין הרבה דברים טכניים טובים. לכתוב עלייה פרט לעובדה היחידה שאתמול הגרף שלה נתמך בתחתית כפולה בשער ה 47$, המסחר של אתמול מאופיין באופן ברור, בין הבדליי הדעות במשקים בין הסבורים שיצא דור גרוע ( המוכרים ), ובין משקיעים אשר מאמינים בדוח טוב וחיובי ( הקונים )
המענין הוא שהמנייה מקבלת במשך השלושה שבועות האחרונים, המלצות " קנייה " ברורות מ אנליסטים בבתי השקעות גדולים בעולם ,
טכנית היא נראת גרוע, כאשר התמיכה בתחתית הכפולה היא מאוד חלשה , כאשר אתמול המתנדים העיקריים נכנסו שוב פעם למהלך ירידות נוסף כצפי, ורק עלייה ברורה היום וחדה יכולה להוציא אותם מכיוונם החדש, כי אחרת היא הולכת לסבב נוסף מטה !
לסיכום : כול הטכני בגרף נראה רע ! הוא משאיר צפי ברור להמשך ירידות, הדבר היחידי שיוכל להציל את המשך ההתרסקות הוא דוח מצויין אשר יכניס חזרה את המשקיעים הגדולים, זהוא יום שה פונד. והטכני צריכים להתחבר לאותו כיוון, המחזורים אתמול בחו"ל היו גדולים מהרגיל, ומצד אחד הם לזכות המוכרים ומצד שני, הם חלקית לטובת הקונים עקב תמיכה בתחתית כפולה.
אין ספק שלאחר הדוחות הכול יהיה ברור יותר

תודה ובהצלחה

מומחה לקריאת גרפים למסחר  על פי ניתוח  טכני ונרות יפנים מתקדם. מלמד  בשיעורים פריטיים  את כול תחמי המסחר.

http://www.candletrade.co.il


levyobadia@gmail.com

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il