TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

סקירה טכנית על מגזר הבנקים .

סקירות לשוק ההון,מאת לוי עובדיה ,המבוססת על נרות יפנים מתקדם,יחד עם ניתוח טכני מערבי,עם התייחסות לקווי תמיכה והתנגדות הקרובים למחיר,ולנרות יפנים אחרונים, כבודדים או קבוצה,תבניות נרות יפנים להיפוך ,יעדים אפשריים לנכס,ואפשרויות להמשך התנהלות גרף זה במשך הימים הקרובים, כמו כן מספר אפשרויות לפתיחת המסחר ביום הקרוב,שאת הרמזים לכך אני מקבל מהנרות היפנים האחרונים בגרף זה.
עובדיה לוי  | 29/8/12, 10:59
28-08-12 מצורפים שני גרפים, גרף שבועי וגרף יומי.

גרף שבועי.
בגרף השבועי ניתן ליראות בבירות את שבירת קו המגמה העולה מאז מפולת ה סב פריים בארה"ב, כאשר מגזר הבנקים חצה מטה את קו ה 900, החצייה לא הייתה קלה והמגזר נלחם על קו ה 900 ו קו מגמה עולה במשך 5 שבועות מלאים, עד אשר נכנע ! , משם עובר המגזר לשהייה של 4 שבועות מסביב לרמת ה 850 , עד אשר גם רמה זו נשברת ומועברת ל 800 ו 770 .במשך 4 שבועות המגזר ירד מ ה800 אבל לקראת סוף אותם שבועות הוא מצליח לסגור מעל ה 800, בשבוע הנוכחי. הגרף פותח בחולשה כאשר הוא שוב יורד מרמת ה 850 ונסחר כרגע ב 845, רמת תמיכה חשובה להמשך התנהלות נמצאת ב 836 שהיא תמיכה שבועית, אשר שבירתה מטה יכולה יוביל את המגזר ל ניסיון נוסף ב 800---770.
גרף יומי :

כאן ניתן לראות בפריטי פרטים את ההתנהלות השבועית כאשר רואים את התמיכה בשפל ב 770, ואת 2 התמיכות הקרובות ל מחיר שהם אחת יומית ב828 והשנייה שבועית ב 836 , הם בסה"כ קרובות על כן זו תהיה רצועת תמיכה אופקית כאשר לא יספק אותנו שבירה של העליונה אלא צריכים את השבירה של שניהם. בכדי להבין שפני המגזר מטה .
לסיכום שני הגרפים,
מגזר הבנקים לא מצליח להתאושש מהירידות האחרונות , וזה משליך כמובן על מחירי מניות הבנקים אשר חלקם נמצאים במחירים קרובים למפולת ב 2008. אין ספק שהסנטימנט הכללי הוא רחוק מלהיות חיובי, ונשאלת השאלה "האם ישנם כוחות חזקים מספיק בכדי להרים את המגזר ויחד איתו את תא" 25 מעלה ?" כול פריצה של ההתנגדות הקרובה ב860 תוביל ל 880 ומעלה ממנו. אבל שבירה של ה 836 ושל 828 ישלחו את המגזר לשפל הקודם ב 770.
תודה ובהצלחה









הכותב או מקליט את הסקירות הוא סוחר פרטי מקצועי,המשתמש בכישוריו,בהבנת גרפים נרות יפנים,לכתיבת סקירות על נכסים שונים.אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים.הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר.סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות,אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה,תיצור עבורו רווחים.הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכס.המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il