TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

ת"א 25 סקירה מלאה


לת"א שום סיבה להתעכב ב עליות בימים הראשונים של השבוע !
לוי עובדיה | 18/9/11, 09:43
סקירות לשוק ההון,על ידי לוי עובדיה, המבוססת על נרות יפנים מתקדם, יחד עם ניתוח טכני מערבי, עם התייחסות לקווי תמיכה והתנגדות הקרובים למחיר, ולנרות יפנים אחרונים, כבודדים או קבוצה,תבניות נרות יפנים להיפוך, יעדים אפשריים לנכס, ואפשרויות להמשך התנהלות גרף זה במשך הימים הקרובים, כמו כן מספר אפשרויות לפתיחת המסחר ביום הקרוב, שאת הרמזים לכך אני מקבל מהנרות היפנים האחרונים בגרף זה.

תל אביב 25, 17-09-11.
הרבה כסף נזרק השבוע ב כלל המדדים בתא" כאשר מצד אחד ירדנו מרמת ה 1000, מטה ומצד שני עלינו מעלייה באותו יום, עם מחזור נפח גדול ! עקרונית ההיפוך הגיע ביום ג" האחרון, ו באותו יום כבר נכתב בפורום על ההיפוך הקרוב , אשר הגיע בתצורת נר יפני להיפוך, ולמעשה מה שנשאר להמתין היה רק לאישור מחו"ל, כאשר הוא התקבל גם ביום רביעי, וגם ביום שישי. כך שאין ל ת"א שום סיבה להתעכב ב עליות בימים הראשונים של השבוע !

גרף ערכי סגירה , טווח יומי.
גרף זה שנמצא פחות בשימוש בין כלל הסוחרים, הוא גרף טוב בכדי לוודא תמיכות והתנגדות, ומכיוון שגרף זה מסמן רק את שער הסגירה באותו , אזי בשבילו, לא ירדנו השבוע מתחת לשער ה 1000, כי ירידה זו הייתה בתוך יומי, והסגירה הייתה מעל, כך ששתי ההתנגדויות הקרובות על פי גרף זה הם ב 1072---1130 ! וכאשר רמת ה 1000, תמשיך לשמש תמיכה.


גרף שבועי, תא" 25 !
כבר ביום ג" ציינתי את אפשרות להיווצר בגרף זה נר היפוך בשם פטיש , וכך קורה לגרף בסוף בניית הנר ביום חמישי !.

גרף זה מדשדש כבר חודש וחצי מסביב לרמת 1050, כאשר הפעם יש לו סיכוי טוב להיפרד ממנה בכמה עשרות נק" מעלה ! יש בדרכו של המדד מספיק צרות בכדי גם ליצור עיקוב בעליות וגם קשיים,כך שלא בטוח כלל שנראה נר יפני עוצמתי, נר פטיש זה, זקוק לנר אישור בשבוע הקרוב שיסתיים ביום חמישי הבא, כך שמלכתחילה הצפי ל נר השבועי הקרוב הוא בגוון ירוק ! המתנדים העיקריים עדיין לא מאותתים לעליות והם זקוקים לאותו נר אישור בכדי להמליץ על עליות. הנר של יום חמישי האחרון גם סגר מתחת לממוצע 200, כך שהצפי ביום א" הוא פריצה מעלה של אותו ממוצע ובכך לפנות את הדרך ל שתי התנגדויות אופקיות קרובות, והם, 1164---1172, במידה ויצליח המדד כבר מחר מחרתיים לעבור מעלה את הרמות הללו, יעמוד בדרכו קו מגמה יורד ראשון, אשר מגיע כרגע לאזור שביין 1180 ! במידה וממשיכים לקבל גיבוי מחו"ל, ומהצמד איורו דולר, אזי קו מגמה יורד זה צפוי להיפרץ כבר השבוע ! , המתנדים יוכלו ליישר קו עם הגרף לכיוון עולה לאחר פריצת אותו קו מגמה יורד.


גרף יומי מדד תא" 25 :
גרף זה שהוא כבר דינמי יותר, רואים בבירור את המהלכים של כול יום בשבוע יחד עם הירידה מערך ה1000 בתוך יומי, ויצירת שני נרות יפנים להיפוך , והגרף מצליח במכרז הסגירה לפרוץ את קו ההתנגדות האופקי אשר ב 1050, וגם להישאר מעליו., בפני המדד נמצאים גם מעבר לקו האופקי, שני קווי מגמה יורדים , אשר הראשון והקרוב, הצפי הוא לפריצה כבר בשבוע זה , אבל השני, שנמצא כרגע באזור ה 1220, לא מדברים, אין כרגע באף גרף בתא" 25 העוצמות המתבקשות לפריצת אותו קו מגמה שני ! המתנדים בגרף יומי, נמצאים במקום נפלא , בכדי להתחיל תיקון עולה, כי ברור בשלב זה שמדובר על תיקון מעלה לצורך המשך ירידות עד אשר יוכח אחרת !


לסיכום הסקירה !

תמיכה טובה בקו המאוד חשוב ב 1000, הביאה לידי כך שהקונים מצליחים בשלב זה להרגיע את המוכרים, ולומר להם, עד כאן כרגע, והמדד מצליח להעלות מעל 70 נק" בשלושה ימים, במידה ויצליח מחר המדד לפתוח כבר בחלון מעלה אל עבר ה 1165, זה ייחשב כהישג חיובי, כי אז הוא יהיה בדרכו להתנגדות הבאות ב 1072, 1080. המתנדים כן מאותתים לעליות בגרף יומי, ולאפשרות לתיקון מעלה, הצפי מבחינתי הוא לשתי נרות נוספים בגרף יומי בגוון ירוק, ברצף, כי למרות הרצון לעליות, ויכולות הגרף וגם גיבוי חיובי מחו"ל, אסור לשכוח שני דברים חשובים :

1- 10 ימים לפני פקיעת האופציות למדד תא" 25 !

2- האירועים הפוליטיים הצפויים החל מיום ד" הקרוב, מה שיוכל להקשות על המשך עליות המדד.

תודה ובהצלחה,


.הכותב או מקליט את הסקירות הוא סוחר פרטי מקצועי,המשתמש בכישוריו,בהבנת גרפים נרות יפנים,לכתיבת סקירות על נכסים שונים.אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים.הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר.סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות,אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה,תיצור עבורו רווחים.הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכס.המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למ
כור נכסים פיננסים.

מייל לתגובות, levyobadia@gmail.com.

http://www.candletrade.co.il/

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il