TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

הצמד איורו דולר, וההשלכות לבורסות העולם.


כנראה שהצמד קרא את הסקירה הקודמת, כי הוא התנהג בדיוק כצפוי ממנה......
לוי עובדיה | 2/10/11, 11:14

צמד איורו דולר, 01-10-11

גרף חודשי:
בעדכונים השוטפים על הצמד , דובר רבות על הצללים התחתונים של הנרות היפנים בגרף זה, באומרי שלמרות שברור לנו שישנה תמיכה וכניסת קונים, אסור לסוחר המקצועי לשכוח שבכדי שהקונים יכנסו לתמונה, ארבעת הנרות הללו היו אדומים, ובכך המוכרים כבר היו מוכנים למכור סחורה במחירים יורדים, והינה בנר ה 5 בגרף חודשי, הקונים התפרקו אל מול המבול של סחורה מצד המוכרים ! נר חודשי אחרון ( נגמר אתמול ), מסמן מספר דברים חשובים , בנושא הטכני, ובניהם :1- שבירת ממוצע 50 מטה . 2- שבירת רצועה מרכז של בולינגר. 3- שבירת האזור של הצללים התחתונים של 4 הנרות שלפניו. 4-שבירת תמיכות ב, 1.4125—1.3685. שהם תמיכות חודשיות. 5- מסמן את החלטיות המוכרים לגבי החודשים הקרובים, והנר גם הכניס לפעולה את המתנדים המופיעים מטה למהלך יורד.
הצפי על פי הגרף החודשי , הוא הגעה לתמיכה הקרובה החודשית אשר נמצאת ב 1.2910.


גרף שבועי
העדכון לצמד אשר מופיע מעלה , מדבר על המקרה של אפשרות שבירת אותו קו מגמה אשר נשבר, ולמעשה מה עשה שבירה זו לשווקים !, עובדתית אנו נמצאים מעל 600 פיפס מתחת לקו המגמה אשר נשבר,, והיד עוד נטויה להמשך ירידות ! , גרף זה כבר נגע אתמול בתמיכה שבועית, וגם שבוע שעבר, כך שהנר האחרון למעשה מבטל את הצל התחתון של הנר הקודם לו, ובכך יוצר טכנית, צפייה לשבירת אותו קו, עם הליכה לכיוון הקו הבא אשר מסומן בגרף. כלל המתנדים מדברים עדיין על המשך ירידות.
צפי על פי גרף שבועי: המשך ירידות !!


גרף יומי:
רואים בגרף זה בבירור את המלחמה בין קבוצת הנרות היפנים, המסומנים במרקר צהוב עם מס" 1, כאשר לנרות אלא צללים תחתונים, המראים תמיכה ואילו הקבוצה השנייה, עם הספרה 2 המראה נרות יפנים עם צללים עליונים, המראים התנגדות ברורה , ובכך נר אתמול הביא את ההחלטה לגרף ! המתנדים בגרף יומי , ממשיכים להמליץ על כיוון מטה, ושבירת התמיכה אשר ב 1.3390, בדיוק בעצירת הצמד, עלולה , עשויה, להביא לירידות נוספות של כ 400 פיפס לתמיכה הקרובה.


סיכום הסקירה :
המקרה שונה כאשר אנו רואים בסקירה נניח נקודה, שבה כתבתי על אפשרות לשבירת קו המגמה בגרף שבועי, לבין המקרה שיש לנו כאן בסקירה שזה כבר קרה !!, אנו מוצאים כאן בסקירה הרחבה, התחברות של 3 טווחי זמן של גרפים כאשר כולם מדברים בפה אחד, ירידות נוספות !! וכול עוד תמיכה חשובה לא תיכנס לפעולה , אזי טכנית המוכרים צפויים להמשיך לרסק את הקונים , ואנו צפויים לראות ירידות נוספות, בשלושת הגרפים הנרות שברו ממוצעים, תמיכות, רמות פיבו, ובכך השאירו את הקונים ללא צורת תגובה הולמת, ומכיוון שידוע לנו ההקשר הברור בין הצמד הזה ל מתרחש בבורסות העולם ו בתא" 25, אזי אנו צפויים לראות המשך ירידות בבורסות והמשך התחזקות ה $ מול השקל, אשר כבר נכתב על כך כאשר השקל היה ב 3.39 ש"ח.

תודה ובהצלחה.

הכותב או מקליט את הסקירות הוא סוחר פרטי מקצועי,המשתמש בכישוריו,בהבנת גרפים נרות יפנים,וניתוח טכני מתקדם ,לכתיבת סקירות על נכסים שונים. אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים.הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר.סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות,אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה,תיצור עבורו רווחים.הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכס.המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il