TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 24/7/23
שלום לכולם,

מדדי המניות בארה"ב פתחו בעליות, לקראת שבוע עמוס של דוחות רווחים.

חברת הדירוג S&P הזהירה כי הנתונים שהתקבלו מצביעים על כך "שירידה נוספת בשיעור האינפלציה מתחת ל-3% עשויה להתגלות חמקמקה בטווח הקרוב".

המשקיעים ממתינים לקבוצת דוחות רווחים מצמיחת מגה שווי השבוע וחברות טכנולוגיה (AMZN, MSFT, META, GOOGL, INTC)

כמו כן מחכים להחלטת הריבית של הפד בתום ישיבת קובעי המדיניות שלו ביום רביעי, שצפויה להניב העלאה של רבע אחוז.
השאלה העומדת בראש היא האם הבנק המרכזי נשאר ניצי וסביר להניח שהעלאות נוספות יהיו, ומה זה אומר על הסיכויים שהכלכלה האמריקאית תימנע ממיתון.

איי אם סי (AMC) זינקה ב-30% לאחר שפסיקת בית המשפט שללה את המהלך של AMC להמיר מניות בכורה למניות רגילות ורשת התיאטרון ראתה את היום העמוס ביותר שלה מזה ארבע שנים במהלך סוף השבוע.

שברון (CVX) עלתה ב-3% לאחר שדיווחה על רווחים ראשוניים ברבעון השני שעלו על הערכות האנליסטים. ענקית הנפט גם הודיעה שהיא ויתרה על מגבלת גיל הפרישה החובה של 65 למנכ"ל שלה, מה שמאפשר למנכ"ל הנוכחי מייק וירט להישאר בתפקיד זמן רב יותר.

דומינו'ס פיצה (DPZ) עלתה ב-2% לאחר שדיווחה על תוצאות מעורבות ברבעון השני. רשת הפיצה החמיצה את השורה העליונה, ודיווחה על ירידה של 3.8% בהכנסות.

ספוטיפיי (SPOT) ירדה ב-5% בעקבות הודעה שפלטפורמת הזרמת המוזיקה מעלה מחירים עבור תוכניות הפרימיום שלה במספר מדינות כולל ארה"ב, כשהחברה מנסה לשפר את הרווחיות.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il