TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סיכום שבוע בוול סטריט ומבט קדימה

null, 16/7/23
שלום לכולם,

מדד S&P500 הגיע לשיא שנתי, כאשר מספר בנקים גדולים (JPM, WFC) דיווחו על תוצאות רבעוניות חזקות. מניות שירותי הבריאות זינקו גם עם דוחות רווחים טובים יותר מהצפי ומניות הטכנולוגיה הובילו ועלו ב-3% השבוע.

הדולר צנח ביותר מ-3% השבוע לאחר שדיווחי אינפלציית מדד המחירים לצרכן ו-PPI קלים יותר העלו את ציפיות להקלה בהעלאת הריבית.

הנאסד"ק יכריז כיצד ישקלל מחדש את ה- Nasdaq 100 באמצעות "איזון מחדש מיוחד" שיתקיים ב-24 ביולי. ה"שביעיה המפוארת", אפל, מיקרוסופט, אנבידיה, גוגל, אמזון, טסלה, מטה - צפויות להיות במשקלים נמוכים יותר.

החוזים העתידיים על נפט גולמי בארה"ב מתיישבים במחיר של 75.42 דולר לחבית וחוזים עתידיים על נפט גולמי ברנט ב-79.87 דולר לחבית, ירידה של -1.49 דולר, 1.83%.
מחיר הנפט ירד בשישי, אך עדיין רשם את השבוע השלישי ברציפות של עליות (עלייה של 2%) על רקע חולשת הדולר וכאשר שיבושים באספקה באפריקה והפחתה במשלוחים מרוסיה הידקו את השוק.
שדה הנפט השני בגודלו בלוב נסגר לאחר שהמחאות הפסיקו את הייצור בשדה "אל פיל" ביום חמישי.
דו"ח אופ"ק, שפורסם גם הוא ביום חמישי, שמר על תחזית אופטימית לביקוש לנפט למרות החולשה הכלכלית.

הביטקוין נסוג משיאים של קרוב ל-13 חודשים בסביבות $31,800, וזינק השבוע לאחר ניצחון שבו נקבע שהמטבע הקריפטוגרפי XRP אינו מהווה נייר ערך.
שופט קבע כי ריפל לאבס לא הפרה את חוק ניירות ערך על ידי מכירת המטבע הדיגיטלי ה-XRP שלה בבורסות ציבוריות.

ממשל ביידן הודיע כי יבטל אוטומטית את חוב החינוך עבור 804,000 לווים, תמורת סכום כולל של הקלה של 39 מיליארד דולר.

במשקאות (KO, PEP): החשש לגבי הסיכונים הבריאותיים של אספרטיים התעורר מחדש לאחר שיחידה של ארגון הבריאות העולמי סיווגה את הממתיק המלאכותי כחומר מסרטן אפשרי וסוכנות אחרת.
אספרטיים תויג כגורם אפשרי לסרטן בדו"ח של הסוכנות הבינלאומית לחקר הסרטן של ארגון הבריאות העולמי, בהתבסס על ראיות מוגבלות.

שידרוג בהמלצות לחברות הבניה: TOL, LEN, PHM, KBH MDC.

הבנקים עולים לאחר JPM, WFC דיווחו על תוצאות חזקות ברבעון השני
בג'יפי מורגן ההוצאה על כרטיסי אשראי עלתה ב-8% ויתרות הלוואות בכרטיס זינקו ב-16%.
ההלוואות לרכב גדלו, כאשר היקף ההלוואות עלה ב-71%; הכנסות המסחר ירדו ב-10%.

הרווח של סיטי גרופ (C) ברבעון השני צנח ב-36% כאשר בעיקר נפגע מעסקי המסחר.
הרווח הנקי ירד ל-2.92 מיליארד דולר מ-4.55 מיליארד דולר אשתקד, אך הרווח הנקי ל-1.31 דולר בהתאם לתחזיות.
ההכנסות מבנקאות אישית וניהול עושר עלו ב-6.1% ל-6.4 מיליארד דולר.
ההכנסות מקבוצת לקוחות מוסדיים ירדו ב-8.6% ל-10.44 מיליארד דולר; ההכנסות מהכנסה קבועה ירדו ב-13.5% ל-3.53 מיליארד דולר וההכנסות מהמניות ירדו ב-10.2% ל-1.09 מיליארד דולר.

ניקולה NKLA מאריכה ביום חמישי את עלייה של 61% לאחר ש-ByoTech הסכימה לקנות עד 50 רכבים חשמליים על תאי דלק מבוססי מימן בחמש השנים הבאות.
מניות תסוס פרמסוטיקלס THRX (לא להתבלבל עם טקסס רודהאוס TXRH שבתיק האונליין) צנחו 72%- לאחר הפסקת ההרשמה למחקר שלב 1/2 המתמשך והפסקת הפיתוח של THE-630 בחולים עם גידולי סטרומה במערכת העיכול, GIST.
ספוטיפיי SPOT מקבלת שידרוג עם יעד שעלה ל-250 דולר מ-180 דולר בוולס פארגו.
מיקרוסופט MSFT שודרגה מנייטרלי לקנייה עם יעד מחיר של 400$ תוך ציון זרזי בינה מלאכותית לטווח הקרוב, כמו גם תת הביצועים במניה מאז ה-1 במאי.
אנבידיה NVDA בעוד יום של שיאים מרחיבה את העליות לשנה ל-225%+ ועוזרת לדחוף את מדד המוליכים (SOX) מעל 3,800 לשיאים שנתיים.
אירוע הקניות הפופולרי של אמזון (AMZN) פריים דיי קבע שיא מכירות
יחידת גוגל של אלפבית (GOOG)  הרחיבה את הצ'אט בוט הבינה המלאכותית שלה Bard לאירופה וברזיל.
הרכישה המתוכננת של מיקרוסופט (MSFT) ב-69 מיליארד דולר של מוציאה לאור של משחקי וידאו אקטיויז'ן בליזארד (ATVI). בניצחון גדול של שני הצדדים, שופט פדרלי בארה"ב דחה ביום חמישי את בקשת נציבות הסחר הפדרלית לחסום זמנית את המגה-עסקה, בשישי דחה בית המשפט לערעורים את בקשת הרגולטור להגבלים עסקיים. בית משפט לערעורים בבריטניה קבע ליום שני דיון בעסקה.

לשבוע הקרוב דוחות הרווחים במרכז לצד עדכוני האינפלציה, דוחות הכוללים דוחות גדולים של נטפליקס (NFLX), בנק אוף אמריקה (BAC), איי בי אם (IBM) טסלה (TSLA)
דוחות כלכליים ראויים לציון כוללים את הקריאת העדכנית של הייצור, דוח המכירות הקמעונאיות של יוני, דוח מכירות בתים קיימים, ועוד עדכון תביעות אבטלה.

חברי הפדרל ריזרב יהיו בהפסקה לקראת פגישת הפדרל ריזרב שתוכננה ל-25-26 ביולי. ההסתברות להעלאת ריבית בפגישה ביולי עלתה ל-92% בהתבסס על מסחר בחוזים עתידיים.
במבט קדימה הסימנים לבעיות האינפלציה מתקרבים לקיצם והעלאות הריבית כמעט בסיום בליווי עליית מניות ראסל 2000 (IWM).
לאחר עלייה גדולה במדדים הגדולים של מניות מניות גדולות שהתמקדו בשבע הגדולות של הנאסד"ק עצה שהועלתה היא שלמשקיעים צריכה להיות העדפה למניות קטנות ממדד ראסל 2000.

דוחות כספיים השבוע

שני - אקוויטי לייף סטייל (ELS)

שלישי - בנק אוף אמריקה (BAC), נוברטיס (NVS), מורגן סטנלי (MS) לוקהיד מרטין (LMT).
לוקהיד מרטין צפויה להמשיך בביצועים טובים יותר מהשוק עקב הגדלת תקציבי הביטחון והמצב הגיאופוליטי.

רביעי - גולדמן זאקס (GS), טסלה (TSLA), נטפליקס (NFLX), איי בי אם (IBM), יו אס בנקורפ (USB), יונייטד איירליינס (UAL), לאס וגאס סנדס (LVS) נאסד"ק (NDAQ)

חמישי - ג'ונסון אנד ג'ונסון (JNJ), מעבדות אבוט (ABT), טייוואן סמיקונדקטורס (TSM), פיליפ מוריס (PM), טרוולרס (TRV), אמריקן איירליינס (AAL), קפיטל וואן (COF ), סי אס אקס (CSX).

שישי - אמריקן אקספרס (AXP), אוטוניישן (AN) האנטינגטון בנק (HBAN)

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il