TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר - מדד המחירים לצרכן

null, 12/7/23
שלום לכולם,

המדדים בעלייה רחבה לאחר שדו"ח אינפלציה קריר מהצפוי לחודש יוני החיה את התקווה שהפדרל ריזרב מתקרב לסוף העלאות הריבית שלו. מדד המחירים לצרכן התמתן בעליה ביוני, מה שמעלה תקוות שהפדרל ריזרב יגיע לסוף העלאות הריבית שלו במוקדם ולא במאוחר. עדיין הצפי שיעלו בעוד רבע אחוז בהמשך יולי.
עפ"י הסוחרים בחוזים העתדיים הסיכוי להעלאת ריבית ביולי עומד על 88% ולאחר מכן 24% בלבד (ספטמבר-נובמבר)

האינפלציה הראשית והליבה בארה"ב עלתה בקצב איטי מהצפוי בחודש שעבר. הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה מסרה כי מדד המחירים לצרכן עלה ב-3.0% מדי שנה, ירידה מ-4.0% במאי. כלכלנים חזו עלייה של 3.1%. זו הייתה הרמה הנמוכה ביותר מזה יותר משנתיים וייצגה האטה חדה מ-9.1% ביוני האחרון.
הקריאה הקרירה יותר עוררה תקווה שהעלאות הריבית יכולות להסתיים בקרוב. הדאו בקצב השבועי הטוב ביותר שלו מאז מרץ. מחר מדד המחיר ליצרן שיכול לתת רוח גבית נוספת.

מאוחר יותר היום, הפד יפרסם את ספר הבז' שלו, שהוא סקר תקופתי של הבנקים המחוזיים שלו. הדוח מסייע בניתוח מגמות כלכליות ופיננסיות.

מיקרוסופט (MSFT) עלתה ב-2.5% לאחר שפינו לה את הדרך לסגור את רכישת אקטיוויז'ן בליזארד (ATVI) כבר בשבוע הבא. הרגולטורים של רשות התחרות ניסו לחסום את העסקה על רקע הגבלים עסקיים.

מטה META ממשיכה בראלי על רקע השקת THREADS הרשת החברתית החדש המתחרה בטוויטר TWTR שהגבילה את כמות הפוסטים לצפיה למשתמשיה.

עונת הדיווחים הכספיים בפתח כבר ביום שישי דיווחים של ג'יפי מורגן (JPM), סיטיגרופ (C) ווולס פארגו (WFC).

מדד התחבורה של דאו הגיע לשיאים חדשים של 52 שבועות מעל 16,000 לזמן קצר לפני שנסוג.
חולשה בחברות התעופה (AAL, JBLU, UAL) לאחר שמחירי הטיסות ירדו ב - 8% בנתוני מדד המחירים לצרכן.
שימו לב גם ש-DAL צפויה לדווח מחר, כאשר לאחר עליה שנתית של 28% מספר אנליסטוים מורידים את המלצותיהם על המניה מביצועי יתר לביצועי שוק.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il