TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 5/7/23
שלום לכולם,

המדדים מתאוששים מפתיחה שלילית כאשר סוחרים שחזרו מיום העצמאות חוששים מהכלכלה העולמית וממתינים לפרסום הפרוטוקולים של הפדרל ריזרב מפגישת המדיניות האחרונה.
הנאסד"ק מתאושש מהפתיחה עם שמות חזקים כמו מטה META על רקע המהלכים המוזרים של מאסק בטוויטר TWTR (הגבלת יכולת צפיה בציוצים)

הפרוטוקולים מפגישת הפד ביוני יכולים לשפוך אור על החלטתם של קובעי המדיניות לדחות העלאת ריבית אך עדיין לאותת על העלאות נוספות.  לדוח התעסוקה של יוני ביום שישי אולי ישפוך יותר אור על המצב ואיך יכולים לתפוס אותו קובעי המדיניות. תביעות אבטלה מחר.

ירידה חדה בפעילות השירותים הסיניים עוררה חששות לגבי בריאות הכלכלה השנייה בגודלה בעולם, בנוסף למתיחות במלחמת הסחר בין ארה"ב לסין.
שוק הדיור הוא "מקור חולשה מרכזי" עבור סין, ההתאוששות הפכפכה של סין לאחר הפתיחה המחודשת מטרידה משקיעים. מעבר להאטה בפעילות השירותים, שוק הדיור מהווה גורם מרכזי.
אמצעים רגולטוריים כמו הרפיית מדיניות המשכנתאות יכולים לעזור בבעיית הביקוש, אבל בעיית צד ההיצע היא מאתגרת יותר, ויכולה להיות לה השפעה מתמשכת בשנים הקרובות.
ג'יי.פי מורגן אמר כי הוא "צופה שתנופת הצמיחה תתייצב ותשתפר ברבעון השלישי והרביעי. תחזית צמיחת התמ"ג לשנה שלמה שלנו היא כעת 5.5%, אם כי תחזית הצמיחה הנומינלית של התמ"ג היא רק 4.6%. צמיחה איטית יותר של התמ"ג הנומינלי מהווה אתגר גדול עבור מאמץ ייצוב הצמיחה".
המתיחות עם סין מכבידה על הסנטימנט, שרת האוצר האמריקאית ג'נט ילן מבקרת השבוע בסין במטרה למצוא אזורים של קרקע כלכלית משותפת ולפתוח ערוצי תקשורת בתוך מערכת יחסים סוערת יותר ויותר בין שתי הכלכלות הגדולות בעולם.
בנתונים, PMI בסין הגיע לרמה של 53.9 לעומת 56.2 צפוי, הרמה הנמוכה ביותר מזה שישה חודשים, מאז ינואר.

בסוף השבוע הודיעה סין על החלטה להגביל את הייצוא של שתי מתכות - גליום, גרמניום - המשמשות בשבבים ורכבים חשמליים, בעוד שדווח שממשלת ביידן מתכננת לרסן את הגישה של סין לשירותי מחשוב ענן הניתנים על ידי חברות כמו מיקרוסופט MSFT ואמזון AMZN.
שבבים משמשים כמעט בכל דבר היום, מה שהופך את הכלכלה המודרנית לאפשרית, אבל החששות הגדולים יותר כאן הם אלה המשמשים בטכנולוגיות צבאיות רגישות. המעגלים המשולבים המתקדמים ביותר מאפשרים למדינות להישאר הרבה לפני יריבותיהן מבחינת מערכות נשק ואיסוף מודיעין, ובאופן רחב יותר, הם הצהרה של כוח גיאופוליטי. ככל שסין מגדילה את השפעתה, המדינה מתקדמת לייצור שבבים מתקדמים משלה, ואף הפתיעה את ארה"ב עם ההתפתחויות הצבאיות האחרונות שלה.

אחת מענקיות החיפוש באינטרנט הוותיקות מתכננת קאמבק. מנכ"ל יאהו, ג'ים לנזון, מאמין שהחברה מוכנה כלכלית בעקבות קדנציה כישות פרטית שעזרה לה לבצע שינויים מבניים נחוצים.
"למרות שלחברה היו מאבקים בנקודות זמן שונות, אנחנו עדיין בתנועה, והימים הכי טובים לפנינו מבחינת המוצר", הוא הכריז.
אפולו העולמית (APO) רכשה את Verizon Media, שכללה את AOL ויאהו, תמורת כ-5 מיליארד דולר ב-2021.

מניית ריביאן (RIVN) פתחה חזק אך התקררה מהפתיחה, לאחר עלייה של 17% ביום שני, לאחר שאמזון הודיעה כי תחנוך את הטנדרים הראשונים מיצרנית הרכב החשמלי בגרמניה.

פיצוץ שיתוף הסיסמאות של נטפליקס (NFLX) עשוי לגרום למריבות משפחתיות על חשבון הסטרימינג. אבל יש לזה כמה השפעות חיוביות על המניה עד כה.
בשלישי בערב, גולדמן זאקס הצטרף לרשימה ההולכת וגדלה של חברות וול סטריט המאמינות שהגבלת שיתוף ססמאות של ענקית הסטרימינג הופכת את המניה לקנייה אטרקטיבית יותר.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il