TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 9/5/23
שלום לכולם,

מדדי המניות בפתיחה חלשה בעקבות נתוני סחר רכים יותר בסין במהלך הלילה ותוצאות רווחים מעורבות.
הנשיא ביידן ישב עם יו"ר בית הנבחרים קווין מקארתי בבית הלבן היוםכאשר זו פגישתם הראשונה מזה שלושה חודשים כלחץ דו-פרצופי לעסקת תקרת חוב.
יחד עם זאת, כל העיניים נשארות נשואות לדו"ח האינפלציה של מדד המחירים לצרכן (CPI) של אפריל מחר כדי לקבל רמזים נוספים לגבי המהלך הבא, אם בכלל, על ידי הפד בפגישתו ביוני לאחר העלאת הריבית ברבע אחוז נוסף בשבוע שעבר כצפוי.
נכון לעכשיו, חוזים עתידיים על קרנות פד מציגות שיעורים של 5.1% (בהתאמה לשיעור הנוכחי של 5.00-5.25%), בעוד שסוף 2023 מציג הימור של המשקיעים על ריבית סופית של 4.40%, מה שמצביע על בין 2-3 הפחתות ריבית עד סוף השנה.

אף יצרנית רכב בצפון אמריקה לא משכללת כרגע את סוללות הליתיום שלה, אבל טסלה (TSLA) מחפשת לשנות זאת על ידי פריצת דרך במתקן זיקוק של 375 מיליון דולר בקורפוס קריסטי, טקסס.
המהלך יעזור לחלוצת הרכב החשמלי להקל על שרשרת האספקה שלה ולעמוד ביעדי מכירות שאפתניים, שכן היא מתרחבת אל מחוץ למוקד הליבה שלה של ייצור מכוניות ואל חומרי גלם.
אילון מאסק, שהשווה בעבר את זיקוק ליתיום ל"הדפסת כסף", מצפה ממפעל טסלה החדש לייצר מספיק ליתיום ברמת סוללה כדי לבנות 1M רכבים חשמליים עד 2025.
"טקסס רוצה להיות מסוגלת להיות עצמאית, לא תלויה באף אחד מדינה עוינת זרה בשביל מה שאנחנו צריכים", הוסיף מושל טקסס גרג אבוט בטקס. "אנחנו צריכים ליתיום."

עוד בתחום תוצאות מאכזבות כשפיסקר FSR אמרה שהיא רואה כעת נפח ייצור ל - 2023 בין 32,000-36,000 רכבים, בהשוואה ל-42,400 כלי רכב שצפו בעבר, תוך הפסד רווחים קטן.
מניות לוסיד LCID ירדו לאחר שדיווחו על החמצה בהכנסות ברבעון הראשון של 23 של ~149.4 מיליון דולר לעומת הערכה של 164.4 מיליון דולר, הפסד EBITDA של 643.9 מיליון דולר וההנחיות השנתיות לייצור רכב ל-FY23 בקצה הנמוך של היעד הקודם
ניקולה NKLA רשמה הפסד רווח למניה בהתאמה לרבעון הראשון (-$0.26) על הכנסות של 11.12 מיליון דולר לעומת משוער של 12.15 מיליון דולר, והודיעה כי תפסיק את הייצור כדי לייעל את פס הייצור במפעל קוליג', אריזונה, על רקע ביקוש נמוך יותר למשאיות המונעות על סוללות שלה.

בתחום שיפוץ הבית, וולס פארגו אמרו שהם רואים סיכון-סיכוי בין נייטרלי לשלילי ברווחי הום דיפו HD, תוך שהם מציינים שהסנטימנט חלש. בהתחשב בניואנסים, הם מעדיפים היום לואו'ס LOW על הום דיפו HD.

מניות של ספקיות אפל כולל קוואלקום QCOM ברודקום  AVGO ירדו בין 0.9% ל- 2%. מדד המוליכים למחצה SOX ירד ב-1.8%

עידכון סטופ OTTR לרווח של כ 3.4% במחיר 75.5$, יעד ראשון 81$

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il