TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 3/5/23
שלום לכולם,

המדדים נמעורבים כאשר הגדולים סוגים מעט מעליה בפתיחה, כאשר המשקיעים ממתינים בכיליון עיניים אחר הצהריים לפגישת המדיניות של הפדרל ריזרב ומסיבת העיתונאים של היו"ר ג'רום פאוול (בסביבות 9 בערב שעון ישראל)  החברות הקטנות הובילו בשלב מוקדם עם ראסל 2000 עלייה של כ-1% לאור התאוששות במניות הפיננסיות.

ציפיות השוק לפגישת המדיניות של היום הן שהפד ימשיך עם העלאה נוספת של רבע אחוז ל-5.25% - ובכך יסמן את הריבית הסופית למחזור זה. סימנים של ריכוך נתונים כלכליים עדכניים (אך לא בנתוני המשרות החזקים של היום) והידוק האשראי עלולים לגרום להטיה להשהות העלאה נוספת בפגישה הבאה. כל סטייה מהשקפות הללו עלולה להפתיע את שוקי המניות, האג"ח, המטבעות והסחורות.

עוד סבב גדול של דוחות רווחים אבל הירידה בנפט ופגישת הפד מושכים את כל תשומת הלב היום.

במסעדות: עסקת מיזוג כאשר DRI רוכשת את RUTH תמורת 21.50 דולר למניה בעסקה בשווי של 715 מיליון דולר
סטארבאקס SBUX דיווחה על עלייה ברבעון השני שנעזרה בגידול מפתיע במכירות בחנויות זהות בסין (+3%), המשך ביקוש מוצק בארה"ב (+12%) ומחירים גבוהים יותר, אך רק אישרו את התחזית לשנה, המניה מגיבה בשליליות ויורדת 8%-.
ווינגסטופ WING עולה לאחר צמיחה חזקה של סך החנויות המקומיות ברבעון הראשון של +20.1% במכירות, כשהיא מעלה את האומדן של +8.57% על הרווח למניה וקצב ההכנסות.

היינץ (KHC) עלתה ב-4.4% לאחר שיצרנית המזון העלתה את תחזית הרווח שלה לשנה כולה לאחר שגברה על הציפיות לרבעון הראשון.

איי אם די AMD -7%; פרסמו תוצאות טובות אך עם ירידה במכירות הערות אנליסטים מעורבות היום כאשר בנק אוף אמריקה הוריד את דירוג המניות לנייטרלי

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il