TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 2/5/23
שלום לכולם,

המדדים יורדים כאשר הפדרל ריזרב החל בפגישתו בת היומיים כדי לקבוע את המהלך הבא שלו בנוגע לריבית במאבקו נגד האינפלציה. הפד צפוי להעלות את הריבית ברבע אחוז. ההתמקדות העיקרית של המשקיעים תהיה אם פקידי הפד יתנו רמזים כלשהם לגבי הכוונה קדימה.

דאגות מפני מיתון כלכלי וחששות מהלחץ במגזר הבנקאי הזינו את הציפיות להורדת הריבית במחצית השנייה של השנה. עם זאת, עם האינפלציה שעוברת הרבה מעבר ליעד של 2% של הבנק המרכזי ושוק עבודה עדיין חזק, הסיכויים להורדת הריבית נראים פחות סבירים.

אגרות החוב הממשלתיות צנחו לאחר שנתונים טריים של משרד העבודה הראו כי שוק העבודה ממשיך להתקרר. התשואה ל-10 שנים ירדה ל-3.47% ולשנתיים ירדו ל-4.05%.
מדד S&P500 ממשיך במגמת הדשדוש בין 4000 ל 4200
מדד הדולר האמריקני המשיך להתחזק, וצעד כלפי מעלה זה היום הרביעי ברציפות בפעם הראשונה מאז ינואר.

כותבים הוליוודיים פתחו בשביתה, וסימנו את הפסקת העבודה הראשונה כזו בתעשיית הבידור מאז 2007. הפעולה מאיימת להאט את הפקת התוכניות שהתאוששו מהפסקות ממושכות בשל מגיפת הקורונה.
עלולות להיפגע נטפליקס (NFLX), אן בי סי יוניברסל (CMCSA), וורנר ברוס דיסקברי (WBD) דיסני (DIS)

צ'אג (CHGG) הזהירה שהשימוש בצ'אט בוט הויראלי ChatGPT מלחיץ את צמיחת הלקוחות.
פייזר (PFE) יצרנית התרופות ניצחה את הציפיות של וול סטריט לרבעון הראשון לאחר מכירות חלשות יותר של חיסון הקורונה שלה.
אובר (UBER) התוצאות הרבעוניות של חברת ההסעות עלו על הערכות האנליסטים, והראו שצרכנים ממשיכים להוציא יותר על נסיעות והוצאת מזון.
מאריוט (MAR) רשת המלונות דיווחה על רווחים שהראו שהמכירות זינקו לעומת השנה שעברה, תוך העלאת התחזיות שלה עם התאוששות הביקוש לנסיעות.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il