TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר לפתיחת השבוע

null, 1/5/23
שלום לכולם,

שבוע המסחר נפתח שטוח יחסית עם פתיחה מעט שלילית ותיקון מעלה בדקות האחרונות

ג'יפי מורגן JPM ירכוש את רוב הנכסים של פירסט רפבליק בנק (FRC) בחילוץ אחרון בהובלת הרגולטורים בארה"ב, מה שמסמן את המוסד הבנקאי הגדול בארה"ב שנכשל בתוך חודשיים.
העסקה, שהוכרזה מוקדם יותר תגרום לענקית הבנקים לקחת הלוואות של 173 מיליארד דולר, 30 מיליארד דולר של ניירות ערך ו-92 מיליארד דולר של פיקדונות של המלווה הכושל.

המניות ממשיכות בעליות לקראת פגישת מדיניות הריבית של FOMC השבוע (שלישי רביעי). הפד צפוי להעלות ריבית ברבע אחוז נוסף המסמן את העלייה העשירית ברציפות.
במשך חודשים ארוכים, נראה היה שוול סטריט משחקת "צ'יקן" עם הפדרל ריזרב. קובעי המדיניות ממשיכים להתעקש שהורדות הריבית לא יבואו בקרוב, ובכל זאת סוחרי החוזים העתידיים עדיין מהמרים עליהם בכל מקרה.

סיימנו יותר מחצי הדרך בדוחות הרווחים כבר כ-265 מתוך 500 חברות דיווחו על רווחים, מתוכן 211 (84.4%) דיווחו על הפתעת רווחים כלפי מעלה, בממוצע של 6.79%. השבוע צפויות לדווח עוד 150 חברות S&P.
החודש עלה מדד S&P 500 ב-1.5%, הדאו עלה ב-2.5% והנאסד"ק עלה ב-0.04%.
הרווחים ברבעון הראשון צפויים לרדת ב-3.7% לתקופה, ירידה קטנה יותר מהירידה של 6.7% שחזויה מסוף מרץ


השבוע אפל (AAPL), החברה הגדולה ביותר בארה"ב לפי שווי שוק, אמורה לדווח על רווחים ביום חמישי.
הדו"ח של יצרנית האייפון הוא מעין דיווח על מצב הצרכנים בעולם, ועלול לגלוש לחברות נוספות.

סופיי (SOFI) ירדה ב-7% למרות שחברת השירותים הפיננסיים עלתה על ציפיות הרווח ברבעון שלה, תוך שהיא ראתה מומנטום מתמשך בהלוואות אישיות.

תוצאות טובות לפני המסחר לנורוויג'ן קרוז ליין (NCLH) שעולה כ-4.5%

עוד חברות גדולות אחרות שאמורות לדווח בשבוע הקרוב כוללות את פורד (F), סטארבקס (SBUX) , איי אם די (AMD), היינץ (KHC), מאריוט (MAR), מודרנה (MRNA), פייזר (PFE) אובר (UBER)

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il