TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 24/4/23
שלום לכולם,

תנועת המדדים שוב בדישדוש בדומה לשאר החודש, כאשר המשקיעים מחכים לשפע של דוחות רווחים מכמה מהחברות הגדולות בעולם. בנוסף נתוני תוצר ואינפלציה בהמשך השבוע (חמישי ושישי) ופגישת מדיניות FOMC בשבוע הבא.

עד היום מתחילת השנה מדד נאסד"ק +15% סנופי +7.5% ודאו +2%, בראשות כמה מחברות הטכנולוגיה הגדולות ביותר. רבים מאותם שמות המדווחים השבוע (AMZN, GOOGL, META, MSFT) וכן חברות מוצרי צריכה, מדיה, תעשייה ותרופות אשר יכולים לפרוץ את ה-S&P מהטווח הנוכחי שלו (בדרך זו או אחרת).

עד כה הרווחים החזיקו מעמד כשהבנקים פתחו את העונה בשבוע האחרון, ודיווחו בעיקר על תוצאות חזקות מהצפוי. אנליסטים צופים שהרווח ברבעון הראשון יירד ב-4.7% עבור קבוצת S&P 500, מעט פחות פסימי ממה שהיו לפני תחילת עונת הרווחים.

אחרי התנודתיות בשווקי האנרגיה  תשומת הלב בוול סטריט תפנה לכמה מהשחקנים הגדולים ביותר עד סוף השבוע הבא כולל אקסון (XOM), שברון (CVX), ואלרו (VLO) .

קוקה קולה (KO) עלתה ב-0.6% לאחר שיצרנית המשקאות הקלים דיווחה על ביקוש חזק למרות העלאת המחירים.
הקמעונאית המתקשה בד בת' אנד ביונד (BBBY), שהגישה בקשה להגנת פשיטת רגל ביום ראשון, ירדה ב-26% במסחר המוקדם.

הפדרל ריזרב יעקוב מקרוב אחר המגמות בדוחות הרווחים כמו גם בנתונים הכלכליים של השבוע לקראת פגישת מדיניות הריבית הבאה שלו בתחילת מאי.
סוחרי החוזים העתידיים מצפים להעלות את הריבית בעוד רבע נקודת אחוז.

מניות הביג טק אמורה לתת את עיקר הטון בשבוע רווחים עמוס (אפל בשבוע הבא)
במיוחד לאור ההשפעה המוגזמת של המגזר על עליות שוק רחבות יותר עד כה בשנת 2023.
עד היום מתחילת השנה
אלפבית +18% GOOG
אמזון +25% AMZN
אפל +32% APPL
מטה +71% META
מיקרוסופט +19% MSFT

בפיננסים היום לאחר המסחר דיווח של הבנק האזורי  פירסט רפבליק בנק FRC
קרדיט סוויס CS חשפה פרטים נוספים על מה שקרה לבנק הבעייתי לפני שהרגולטורים פיתחו עסקה שהמוסד ייבלע על ידי המתחרה השוויצרית UBS (סימול:UBS).
החששות ממשבר בנקאי עולמי גרמו לכך שהמלווה ספג יציאות נכסים של 68.6 מיליארד דולר ברבעון הראשון, על פי דו"ח הרווחים שלו לרבעון הראשון, ובעוד שהזרמות היוצאות מאז התייצבו לרמות נמוכות בהרבה, הן "עדיין לא התהפכו נכון ל-24 באפריל, 2023."
בשורה מוזרה של מתמטיקה בנקאית, קרדיט סוויס רשמה רווח חד פעמי של 14 מיליארד דולר ברבעון עקב מחיקת 17 מיליארד דולר של אג"ח AT1 בחילוץ החירום השנוי במחלוקת שלה. בלעדיו, הבנק היה מפסיד יותר מ-2 מיליארד דולר.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il