TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 18/4/23
שלום לכולם,

המסחר מתנהל סביב ה-0 או מעט שלילי בשלב זה, לאחר פתיחה חיובית. מדד הויקס (מדד הפחד) בשפל שנתי.

רווחים טובים במגזר הפיננסי (BAC, BK) וגם ג'ונסון אנד ג'ונסון, בעוד שגולדמן זאקס GS ירדו עקב תוצאות מעורבות. עם זאת, עד כה, רווחים טובים יותר לא מצליחים להחזיק מעמד כאשר מדדי המניות דועכים.

ההערות של בולארד של הפד שאינן ידידותיות לשוק באמירה "מכיוון שלא הייתה התקדמות ניכרת באינפלציה, הריבית חייבת להמשיך לעלות."  הוא גם אמר שהסיכון ללחץ בבנקים שיגרום לבעיות רחבות נראה שפחת, למרות שקובעי המדיניות עוקבים מקרוב אחר המצב. כמו כן אמר שהפד צריך להימנע מהנחיות נרחבות קדימה בפגישה הבאה, לשמור על אפשרויות פתוחות.

הרווחים של חברות S&P500 צפויים לרדת ב-4.8% בהשוואה לרבעון הראשון, על פי אנליסטים, המסמנים את הירידה השנייה ברציפות בצמיחת הרווחים משנה לשנה.
אמנם זה יתורגם ל"מיתון הרווחים" הראשון מאז הקורונה, אבל זה יכול להיות סימן טוב במקצת מכיוון שהאינפלציה יורדת, מה שמכביד על התמחור והרווחים, בעוד הכלכלה עדיין צומחת כשחברות רבות מדווחות על נתונים חזקים.
בעיה גדולה יותר עלולה להיווצר אם חברות יתחילו להנפיק תחזיות נמוכות או שחברות יפתיעו את המשקיעים עם הפסדים רבעוניים חמורים.
המיתון הקודם ברווחים התחיל ברבעון השני של 2020, שנמשך שלושה רבעונים מתחילתו ועד סופו. מיתון הרווחים של היום עשוי להימשך גם שלושה רבעונים אם ציפיות האנליסטים יתבררו כנכונות..
"הערכות הרבעון הראשון ירדו באופן משמעותי לקראת עונת הרווחים, מה שעשוי להציב רף נמוך יותר עבור החברות כדי "לנצח" את ציפיות האנליסטים ולהפתיע לטובה.

בנק אוף אמריקה (BAC) יורדת לאחר פתיחה חזקה לאחר שדיווחה על רווח שהוגבר על ידי עליית הריבית
ג'ונסון אנד ג'ונסון (JNJ) ירדה ב-2.4% לאחר דיווח על הפסד של 0.03$ למניה והעלתה את תחזית הרווח שלה השנה, תוך ציון טיפולים בסרטן חדשים יותר. מה שיעזור לרכך ירידה במכירות של תיק הטיפולים הישן שלה.
מניית גולדמן זאקס (GS) ירדה ב-2% לאחר שהחמיצה את תחזיות ההכנסות בגלל פגיעה של 470 מיליון דולר ממכירת הלוואות ביחידת הצרכנים שלה מרקוס.

מיקרוסופט (MSFT) מכינה שבב בינה מלאכותית משלה
ענקית הטכנולוגיה, שהייתה משקיעה מוקדמת ב - ChatGPT OpenAI. מפתחת את השבב בשם הקוד הפנימי Athena, זמינים לכמות קטנה של עובדי Microsoft ו-OpenAI שבודקים אותם.
מיקרוסופט שואפת לחסוך זמן וכסף במאמצי הבינה המלאכותית שלה ומקווה שהשבב ישיג ביצועים טובים יותר משבבים של ספקים אחרים.
מניית מיקרוסופט עלתה בתחילת המסחר והגיעה לשא שנתי 291.80 דולר למניה. עם זאת, הם יורדים כעת בסביבות 0.3%
אתמול המניה עלתה בכמעט אחוז בעקבות דיווחים שסמסונג שוקלת להחליף את מנוע החיפוש המוגדר כברירת מחדל בסמארטפונים ובטאבלטים שלה מגוגל (GOOGL) ל-Bing של מיקרוסופט.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il