TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני פתיחת השבוע

null, 10/4/23
שלום לכולם, חג שמח

החוזים העתידיים אדומים, צפויה פתיחה שלילית 

זאת כאשר הסוחרים חוזרים מחופשת הפסחא לנתונים כלכליים מרכזיים שיכולים להביא בחשבון את הנתיב שלפני המדיניות המוניטרית של הפדרל ריזרב. ברשימת הנתונים: מדד המחיר לצרכן, תביעות ראשוניות לדמי אבטלה, מדד מחירי יצוא, ודוחות הבנקים ביום שישי.

מה שמשפיע על הסנטימנט הוא הפרסום של נתוני האינפלציה של מרץ מחוץ לארה"ב ביום רביעי, כאשר כלכלנים צופים כי המחירים לצרכן עלו ב-5.2% על בסיס שנתי ו-0.3% מחודש לחודש בכלכלה הגדולה בעולם. נתון הליבה, שמוציא את עלויות המזון והאנרגיה הפכפכות, צפוי לעלות ב-5.6% בשנה וב-0.4% בהשוואה לפברואר.
דו"ח שוק העבודה שנצפה במרץ שפורסם בשבוע שעבר הראה כי קצב הגיוס בארה"ב נותר חזק והאבטלה ירדה. תשואות האוצר הרגישות לשיעורים לשנתיים זינקו לאחר הדוח, אך מאז ירדו למטה.

פיוניר נטורל ריסורס (PXD) עולה יותר מ-8% בטרום המסחר, על פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל לפיו חברת הנפט אקסון מוביל (XOM) נמצאת במגעים מוקדמים על פוטנציאל הצעת מחיר לקבוצת הפראקינג.

טאפרוור ברנדס (TUP) ירדו יותר מ-40% לאחר שיצרנית מכלי פלסטיק וגאדג'טים למטבח אמרה כי היא משוחחת עם יועצים פיננסיים על מהלכים לחיזוק מבנה ההון שלה.

טסלה (TSLA) ירדה 2.7%- לאחר שיצרנית הרכב החשמלי של אילון מאסק אמרה כי היא מתכננת לבנות מפעל סוללות חדש בסין כחלק מהדחיפה להרחבת נוכחותה במדינה.
החברה גם הורידה את מחיריה בארה"ב - השוק הגדול ביותר שלה - בפעם החמישית מאז ינואר.

מיקרון (MU) עלתה ביותר מ-5% לאחר שהמתחרה סמסונג הודיעה שהיא תפחית את ייצור שבבי הזיכרון שלה. אנליסטים אמרו כי המהלך עשוי לאותת על עלייה במחירים עבור שבבי זיכרון DRAM מתקדמים.
המניות הנסחרות בארה"ב של טייוואן סמיקונדקטור (TSM) ירדו לאחר שיצרנית השבבים חשפה ירידה במכירות המדווחות במרץ.

בהמשך השבוע אמורות לדווח ג'יפי מורגן JPM וסיטי C מה שמבשר את תחילת עונת דוחות הרווחים, אחריהם גולדמן זאקס GS, מורגן סטנלי MS ובנק אוף אמריקה BAC בשבוע שאחרי.
המשקיעים מעוניינים לראות כיצד ענקיות ההלוואות הושפעו מהתקופה האחרונה לאחר סערה במגזר השירותים הפיננסיים.

הנפט הגולמי זינק ביותר מ-6% בשבוע שעבר בעקבות הודעה של OPEC+ מוקדם יותר החודש כי היא תצא לסבב חדש של קיצוצים בייצור במאי. מלאי הנפט הגולמי בארה"ב, בינתיים, ירד ביותר מהצפוי.

קרן המטבע הבינלאומית והבנק העולמי יקיימו השבוע את מפגש האביב השנתי שלהם בוושינגטון. ההתכנסות העוצמתית של בנקאים מרכזיים צפויה להתמקד בצעדים לבלימת צמיחת מחירים מוגברת תוך שמירה על יציבות במערכת בנקאית גלובלית טרופה.
התחזית של קרן המטבע הבינלאומית לא בדיוק ורודה. בנאום הרמת מסך בשבוע שעבר, מנכ"לית הקרן סימנה כי ככל הנראה הכלכלה העולמית תחווה מספר שנים של צמיחה איטית, תוך שהיא מציינת עלייה במתיחות הגיאופוליטית והסיכון לפרוטקציוניזם סחר גדול יותר בין המדינות הגדולות.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il