TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק ומניות

null, 30/3/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים, צפויה פתיחה חיובית.

מדדי המניות בארה"ב ימשיכו את העליות האחרונות שלהם בפתיחה, כאשר הנאסד"ק נכנס מחדש לשוק השוורי לראשונה מאז השיא לפני 16 חודשים.
הסנטימנט מושתת על ידי הביטחון הגובר שהפדרל ריזרב יעצור את העלאות הריבית שלו בזמן שהוא מעריך את הנשורת מבעיות המגזר הבנקאי של החודש.
הקריאה הסופית של התמ"ג ברבעון הרביעי היום, יחד עם מספרי תביעות האבטלה השבועיים.
מחר פרסום המדד המועדף לקריאת האינפלציה של הבנק המרכזי של ארה"ב, מדד מחירי הליבה של PCE.

הבית הלבן מתכנן להציג כללים חדשים לבנקים בינוניים בעקבות שתי קריסות ששלחו גלי הלם בשווקים העולמיים מוקדם יותר החודש.
הוול סטריט ג'ורנל דיווח כי האפשרויות הנבדקות כוללות דרישות מחמירות יותר לגבי הון ונזילות, כמו גם כפופה למבחנים שנתיים - דבר שבנקים בינוניים הצליחו ללחוץ נגדו בעשור שלאחר המשבר הפיננסי של 2008.
הכללים יתמקדו בבנקים עם נכסים של בין 100 ל-250 מיליארד דולר - שהיה כולל גם בנק סיליקון ואלי וגם בנק סיגנצ'ר.
כאשר הריבית עלתה בשנה שעברה, בנקים בארה"ב השתמשו בטקטיקה חשבונאית כדי להימנע מהורדת שווי השוק של למעלה מ-500 מיליארד דולר באג"ח. מחירי האג"ח יורדים ככל שהריבית בשוק עולה.

מנכ"ל עליבאבא (BABA) דניאל ג'אנג אמר שהחברה תמכור נכסים שאינם הליבה ותשקול לוותר על שליטה ברוב בשש החברות התפעוליות שהיא יוצרת בזמן שהיא תעבור להיות חברת אחזקות טהורה.
בשיחת ועידה עם אנליסטים, ג'אנג מסר מעט פרטים על כמה רחוק וכמה מהר יעבור תהליך הספין-אוף, ואמר שזה יוחלט על בסיס כל מקרה לגופו.
ג'אנג, שיישאר מנכ"ל יחידת שירותי הענן המרכזיים של הקבוצה, חזר ואמר שעליבאבא צריכה להיות "זריזה" יותר בהתמודדות עם האתגר מהתחרות המתעוררת.
הארגון מחדש שהוכרז על ידי חברת פלטפורמת האינטרנט הגדולה בסין עורר עלייה חזקה ביומיים האחרונים, והוסיף למעלה מ-30 מיליארד דולר לשווי השוק שלה. היא עדיין ירדה בשני שליש מאז שחטיבת השירותים הפיננסיים שלה, Ant Group, עוררה מאבק נרחב על הכוח הכלכלי הגובר של עליבאבא ועמיתיה.

האם ייתכן שהתרחש יותר מדי מהר מדי ומוקדם מדי בתחום הבינה המלאכותית?
נראה שזו דעתם של מנכ"ל טסלה וטוויטר אילון מאסק, מייסד השותף של אפל (AAPL) ואגדת תעשיית המחשבים סטיב ווזניאק, כמו גם קומץ פקידי טכנולוגיה אחרים. הם כתבו מכתב פתוח לקריאה להפסקה של שישה חודשים בפיתוח של כלי AI רבים על מנת לפתח תקני בטיחות חדשים לטכנולוגיה. בינה מלאכותית הפכה לאחד הנושאים החמים ביותר במגזר הטכנולוגי, כאשר OpenAI טענה מוקדם יותר החודש ש-GPT-4 שלה יכול להצליח בבחינת בגרות יותר מאשר 90% מכלל הנבחנים.

אר הייץ' (RH) ירדה ביותר מ-6% לפני השוק לאחר שקמעונאית ריהוט הבית דיווחה על תוצאות רבעוניות מאכזבות, והמשיכה להתריע על רקע מאתגר על רקע חולשה בשוק הדיור.

פיליפ מוריס (PM) עלתה ב-1.7% לאחר שג'יפי מורגן שדרגה את עמדתה לגבי ענקית הטבק ל'עודף משקל' מ'נייטרלי', וכינתה אותה מובילה במעבר לחלופות ניקוטין בריאות יותר.

מנצ'סטר יונייטד (MANU) עלתה ב-0.5% לאחר שמועדון הכדורגל האנגלי חזר לרווח נקי ברבעון השני על רקע הכנסות מסחריות גבוהות יותר ושכר נמוך יותר.

רוקו (ROKU) עלתה ב-3.3% לאחר שיצרנית מכשירי הסטרימינג אמרה שהיא מקצצת כ-6% מהצוות שלה, כ-200 עובדים, מכיוון שהיא מנסה להוזיל עלויות.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il