TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה + קניה

null, 29/3/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים, צפויה פתיחה חיובית.

הקלת הדאגות לגבי משבר בנקאי העלתה את סנטימנט הסיכון.
מגזר הצרכנים מקבל דחיפה מדוחות כספיים של LULU בקמעונאות, התשואות של משרד האוצר נותרו ללא שינוי לפני דו"ח הליבה של PCE ביום שישי הקרוב, ותיאבון הסיכון במלוא המרץ כאשר ביטקוין עלה ב-4% ל-28,400 דולר בזמן שהמשקיעים מתנערים מהתקיפות הרגולטוריות.
תנודתיות השוק בנוגע ללחץ במערכת הבנקאית נרגעה בימים האחרונים, כאשר ישנם רק מעט סימנים לבעיות נוספות בסקטור.
מניות טכנולוגיית Mega cap נראות גבוהות יותר לפני פתיחת השוק לאחר נסיגה של יומיים (MSFT, NVDA, AAPL, GOOGL, META).

התיק נגד סם בנקמן-פריד מ-FTX הולך וגדל. עורכי דין אמריקאים האשימו את מייסד בורסת הקריפטו שקרסה בניסיון לשחד פקידים סינים כדי שיאפשרו לו לקבל בחזרה גישה לחשבונות עם מטבעות קריפטוגרפיים בשווי של יותר ממיליארד דולר.
לפי החשד, הפיקדונות הוקפאו בנובמבר 2021 או בסביבות התקופה הזו, מה שאפשר לבנקמן-פריד להמשיך ולממן את פעילות המסחר של קרן הגידור שלו, Alameda Research.
כתב האישום הוא ה-13 שנמסר לבנקמן-פריד, שאמור לעמוד לדין באוקטובר.

אתמול במרכז עליבאבא (BABA) לאחר הודעה על פיצול החברה. המשקיעים בהחלט אהבו את המהלך, וגרמו למניות של ענקית הטכנולוגיה הסינית להמריא ב-14%.
מניות טכנולוגיה סיניות נוספות עלו במקביל, כולל ג'יידי.קום (JD), נטאיז (NTES) טנסנט (TCEHY), וכן סופטבנק היפני (SFTBY) שהיה אחד המשקיעים המוקדמים העיקריים בעליבאבא.
התוכנית: עליבאבא תתפצל לשש יחידות שונות המכסות מסחר אלקטרוני, מדיה וענן, במטרה להגביר את הערך העסקי האישי של כל קבוצה.
"לפי תוכנית זו, יהיו לנו שש קבוצות עסקיות גדולות והשקעות אחרות, שכל אחת תנוהל באופן עצמאי על ידי המנכ"ל והדירקטוריון שלה".
לכל אחת מהקבוצות העסקיות האחרות "תהיה גם הגמישות לגייס הון חיצוני ופוטנציאלית לחפש הנפקה משלה".
"עם זרז כל כך ברור ובלתי צפוי בידיים שלנו, כדאי לבדוק מה בדיוק הפיתוח החדש הזה יכול לעשות לבעלי המניות"
הארגון מחדש בא בעקבות רוח נגדית ארוכת שנים של מניות עליבאבא, כולל האטה בכלכלה בסין ומתיחות גיאופוליטית, כמו גם מכירות בסקטור הטכנולוגיה ודיכוי גורף נגד חברות אינטרנט סיניות.
למעשה, ההכרזה הגיעה יום לאחר שהמייסד האגדי של החברה, ג'ק מא, הופיע לראשונה ביבשת סין לאחר מספר חודשים מעבר לים, ונעדר מעיני הציבור מאז שנשא נאום ב-2020 שמתח ביקורת על הרגולטורים הפיננסיים של בייג'ינג.
זה גם מעלה תהיות לגבי מה שעשוי לקרות עם ההנפקה המושעה של Ant Group, המפעילה את אחת מאפליקציות התשלום הסלולריות הגדולות בסין בשם Alipay (אליבאבא מחזיקה ב-33% מחברת Ant)

אפל (AAPL) עלתה ב-0.8% לאחר שפרסמה רשמית את שירות "קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר" בארה"ב, המאפשר תשלומים לאורך זמן ללא עמלות וללא ריבית.
משתמשים נבחרים יכולים להגיש בקשה להלוואות Apple Pay Later של $50 עד $1,000, שניתן לנהל ב-Apple Wallet ולהשתמש בהן עבור מסחר מקוון וגם בתוך אפליקציות שמקבלות Apple Pay.
הפתרון תוכנן בתחילה להשתחרר בספטמבר 2022 כחלק מ iOS-16, לפני שהאתגרים הטכניים עיכבו את ההשקה, אם כי אפל מקווה כעת להציע אותו לכל המשתמשים הזכאים בחודשים הקרובים.
מאסטרקארד (MA) וגולדמן זאקס (GS) יעזרו לאפל עם אישורי תשלום.

לולולמון אתלטיקה (LULU) עלתה ב-16% לאחר שקמעונאית בגדי הספורט דיווחה על רווחים טובים מהצפוי ביום שלישי מאוחרת וחזתה מכירות ורווח שנתי מעל לציפיות עם ביקוש גמיש והקלה בשפע המלאי.

מיקרון (MU) עלתה ב-2.1% לאחר שיצרנית השבבים העלתה את תחזיתה לרבעון הנוכחי, בציפייה ששפע המלאי של החודשים האחרונים ייגמר.

יו בי אס (UBS) עלתה ב-3.2% לאחר שענקית הבנקים השוויצרית החזירה את סרחיו ארמוטי לתפקיד המנכ"ל בניסיון ליישם את ההשתלטות על קרדיט סוויס (CS).

לוסיד (LCID) עלתה ב-1.7% לאחר שיצרנית הרכבים החשמליים הודיעה כי תפטר כ-18% מכוח העבודה שלה, כ-1,300 עובדים, כדי לצמצם עלויות כחלק מתוכנית ארגון מחדש.

מייסי'ס (M) ירדה ב-2.1%- לאחר שרשת המחלקות הודיעה כי המנכ"ל ג'ף ג'נט יפרוש בשנה הבאה לאחר שעבד בחברה במשך 40 שנה, ובמקומו יוחלף יו"ר ומנכ"ל בלומינגדייל, טוני ספרינג.

פוט לוקר (FL) ירדה ב-1.9% לאחר ש-UBS הורידה את דירוג קמעונאית ההנעלה ל"מכירה" מ"נייטרלית", ואמרה שהיא עשויה להיתקל בקשיים בתרחיש של מיתון.

קניה בפתיחה מניית CPRT 
אתר מכירות פומביות ושיווק של רכבים
Copart, Inc.
סטופלוס 69.7$
מציגה ביצועים יפים לאחרונה, יעד רווח 80$

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il