TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת מסחר

null, 28/3/23
שלום לכולם,

מדדי המניות בארה"ב במגמה מעורבת, כאשר תשואות האג"ח של משרד האוצר עלו, והלחיצו את מניות הצמיחה והטכנולוגיה הגדולה. המשקיעים פחות מודאגים ממגזר הבנקאות לאחר עסקת סוף השבוע של פירסט סיטיזן בנק (FCNCA) לרכישת חלקים מבנק הסיליקון הכושל.

סוחרי החוזים עתידיים רואים כעת סיכוי שווה שהפדרל ריזרב יעלה את הריבית ברבע אחוז או שישאיר ללא שינוי בפגישת מאי.

מחירי הדירות רשמו את הירידה החודשית השביעית ברציפות, כאשר הריבית העלית ממשיכה ללחוץ על מחירי הדירות ועל שוק הדיור בכללותו.
הנתונים הכלכליים מעורבים, אבל כל העיניים על נתוני PCE ביום שישי.

פיצוץ הרגולטורי בתעשיית הקריפטו נמשך, כשהיעד האחרון הוא בורסת המטבעות הקריפטו הגדולה ביותר ביינאנס. הבורסה, יחד עם מייסדה והמנכ"ל, נתבעה על ידי ה-CFTC על האשמות שהיא הפרה כללי מסחר מסוימים.
לטענתה, ביינאנס השיגה לקוחות מארה"ב באמצעות הצעות נגזרות קריפטו לא רשומות, והנחתה את עובדיה ולקוחותיה להסתיר את מיקומם האמיתי באמצעות VPN כדי להתחמק מבקרות תאימות.
גם בורסות קריפטו אחרות נפגעו מהחדשות, קוין בייס (COIN) בקט (BKKT) סגרו אתמול בירידות של 8% ו-5%, בהתאמה, והולכות ונחלשות גם היום.

שני המייסדים המשותפים של ליפט (LYFT) יעזבו את ניהול החברה. דיוויד רישר, חבר דירקטוריון מאז 2021, יהיה המנכ"ל החדש.
ניקולה (NKLA) סמנכ"ל הכספים קים ג'יי בריידי לפרוש; אנסטסיה פסטריק תצליח כמנהלת כספים חדשה.
קרניבל (CCL) שודרגה ל"משקל שווה" מ"תת משקל" בוולס פארגו.
ברקשייר האת'ווי (BRKB) רכשה מניות נוספות באוקסידנטל פטרוליום (OXY) בימים האחרונים, רכשה 3.66 מיליון מניות של חברת האנרגיה והביאה את הבעלות שלה ל-211.7 מיליון מניות, 23.5% ממניות החברה.
פרייר בטרי (FREY) מפתחת כושר ייצור נקי של תאי סוללה מהדור הבא, הודיעה כי החברה נכנסה לדיונים על שת"פ אסטרטגי פוטנציאלי עם גלנקור (GLNCY), קטר
וירג'ין אורביט (VORB) מאריכה את החופשה ללא תשלום עבור רוב עובדיה בעוד השיחות לחיפוש מימון חדש נמשכות.
אלוונס הלת' (ELV) שודרה לביצועי יתר ב-RBC Capital אשר העלתה את מחיר היעד ל-$572 מ-$523.
עליבאבא (BABA) מתכננת לפצל את עסקיה בשווי 220 מיליארד דולר לשש יחידות עיקריות הכוללות מסחר אלקטרוני, מדיה וענן, שכל אחת מהן תחקור גיוס כספים או הנפקות ראשוניות לציבור כשהזמן יתאים.
פינטרסט (PINS) אישרה תוכנית ארגון מחדש שנועדה לתמוך באסטרטגיה הארגונית של החברה, לשפר את היעילות ולמצב את העסק בהתחשב בסביבה המאקרו-כלכלית המתמשכת.
פרמאונט (PARA) שודרגה לקניה מדירוג נייטרלי בבנק אוף אמריקה שהעלתה את היעד שלה ל-$32 מ-$24.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il