TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 27/3/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים, צפויה פתיחה חיובית.

השווקים העולמיים נושמים לרווחה לאחר שסוף השבוע הראשון זה שלושה שבועות חלף ללא מהפך גדול במגזר הבנקאות העולמי.
הבנקים שוב בכותרות השבוע. ועדת הבנקים של הסנאט תקיים דיון בנושא כישלונות בנקים, כאשר רשימת העדים כוללת את יו"ר ה-FDIC מרטין גרינברג, סגן יו"ר הפדרל ריזרב מייקל בר, ותת-מזכירת האוצר נלי ליאנג.
דיווחים מסוימים מצביעים על כך שהלחץ על פיקדונות הבנקים פחות חמור ממה שנרמז מפעולת המחיר האחרונה במניות הבנקים.
הבנק הלאומי הסעודי החליף את היו"ר שלו, שהערותיו הלא-שפוטיות העבירו את תאונת הרכבת של קרדיט סוויס.
בארה"ב, פירסט סיטיזן בנק (NFCNCA) הסכימה לקנות את רוב ספר ההלוואות וניירות הערך של בנק סיליקון ואלי - ולקחת את כל הפיקדונות שלה - מחברת ביטוח הפיקדונות הפדרלית.

בשבוע האחרון העלה הפדרל ריזרב את הריבית בפגישה תשיעית ברציפות והצביע על העלאות נוספות כשהוא בטוח שהצעתו לדכא את האינפלציה לא תעמיק את המשבר הבנקאי המתהווה. הפד העלה ברבע אחוז נוסף ושומר על תחזית לריבית גבוהה יותר, למרות שהתימחורים באג"ח חושבים אחרת (ריבית סופית נמוכה יותר מהצהרות הפד)
מספר פקידים בפד אמורים גם הם לנאום במהלך השבוע, כולל מושל הפד פיליפ ג'פרסון מאוחר יותר היום, והמוקד הכלכלי העיקרי יהיה מדד מחירי ה-PCE של יום שישי - המדד המועדף על האינפלציה של הפד.

מניות שעשויות להיות במוקד מאוחר יותר כוללות את הסיניות, לאחר חזרתו המתוקשרת של מייסד עליבאבא (BABA) ג'ק מא לסין.
מא נעדר למעלה משנה, במה שרבים ראו כאמצעי זהירות מפני מעצרו כחלק מהדיכוי של המפלגה הקומוניסטית נגד ברוני טכנולוגיה חזקים מדי. בהתאם לכך, סביר להניח שחזרתו תיראה כמשהו של התקרבות בין עסקים לפוליטיקה.

סין ראתה את הרווחים של חברות תעשייתיות מתכווצות ב-22.9% בחודשיים הראשונים של השנה, כאשר המפעלים שלה נאבקו לצאת מהשיבושים הקשורים לסגרי הקורונה.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר כי יפרוס חלק מארסנל הנשק הגרעיני הטקטי של המדינה לבלארוס השכנה, ויגביר את המתיחות בגבולות אוקראינה.
המהלך מגיע פחות משבוע לאחר שנשיא סין שי ג'ינפינג - שהזהיר בפומבי את פוטין מפני הסיכונים של הסלמה גרעינית - עזב את מוסקבה עם מילות תמיכה חמות אך ללא עסקאות גדולות שיעצימו את מאמץ המלחמה של רוסיה או את כלכלתה הנאבקת.
קייב הודיעה כי היא תבקש כינוס חירום של מועצת הביטחון של האו"ם כדי להתמודד עם "סחיטה גרעינית" של רוסיה, בעוד שראש מדיניות החוץ של האיחוד האירופי, ג'וזפ בורל, אמר כי בריסל מוכנה להטיל סנקציות חדשות על בלארוס אם מינסק תחזיק בנשק גרעיני רוסי.

אילון מאסק אמר שעובדי טוויטר TWTR יקבלו הטבות במניות בהתבסס על שווי של כ-20 מיליארד דולר, פחות ממחצית המחיר של 44 מיליארד דולר שרכש את החברה בשנה שעברה.

דיש נטוורקס DISH בהורדת המלצה לנייטרלי מקניה ב-UBS, עם מחיר יעד שירד מ 27$ ל 10$.

פינטרסט PINS שודרגה לקנייה מנייטרלי ב-UBS והעלאת מחיר יעד ל-$35 מ-$27.

אמזון AMZN נותרה הבחירה המובילה במורגן סטנלי שם האנליסטים רואים מעל 50% פוטנציאל אפסייד למניה.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il