TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 21/2/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים צפויה פתיחה שלילית

נראה כי החשש מפני ריביות גבוהות יותר הוא הדאגה הדומיננטית, כאשר תשואות האג"ח עדיין עולות לאורך עקום התשואות בעקבות האינפלציה והמכירות הקמעונאיות החזקות מהצפוי בשבוע שעבר.
החוזים העתידיים של דאו ג'ונס ירדו ב-274 נקודות, או 0.8%, בשפל של שלושה שבועות, בעוד החוזים העתידיים על S&P 500 ירדו ב-0.8%, והחוזים העתידיים על מדד נאסד"ק 100 ירדו ב-0.9%.

וולמארט (WMT) ירדה ב-3.9% לאחר שענקית הקמעונאות חזתה את הרווחים לשנה כולה מתחת להערכות, ואמרה שהיא זהירה לגבי התחזית הכלכלית לשנה הקרובה.
הום דיפו (HD) ירדה ב-4% לאחר שרשת שיפוץ הבית רשמה ירידה מפתיעה במכירות המקבילות ברבעון הרביעי ותחזית הרווח השנתי מתחת לציפיות ביום שלישי, כאשר היא מתמודדת עם עלויות גבוהות יותר ושוק עבודה הדוק יותר.
ג'נרל מילס (GIS) עלתה ב-1.5% לאחר שיצרנית המזון הארוז העלתה את תחזית המכירות האורגניות והתחזית הרווחית השנתית שלה, כשראתה ביקוש חזק למזנון החטיפים הפופולרי ודגני הבוקר שלה.
מטה (META) עלתה ב-1.8% לאחר שענקית המדיה החברתית הכריזה על שירות מנוי חדש בתשלום בפלטפורמות הפייסבוק והאינסטגרם שלה.
ויזה (V) ירדה ב-1.1% ומניית מאסטרקארד (MA) ירדה ב-0.8% לאחר שסקיי ניוז דיווחה כי ענקיות התשלומים עומדות בפני תביעה ייצוגית גדולה בשם עסקים בריטיים.
ויר ביוטכנולוגיה (VIR) עלתה ב-12.3% לאחר שגולדמן זאקס שדרגה את עמדתה ל"קנייה" מ"נייטרלית".
מניות (HSBC) עלו ב-4.3% לאחר שהבנק הבריטי דיווח ביום שלישי על זינוק חד ברווח הרבעון הרביעי שלו והכריז על דיבידנד מיוחד לאחר מכירת עסקיו הקנדיים.
מניית אוטו ניישן (AN) ירדה ב-0.9% לאחר ש-JPMorgan הורידה את עמדתה לגבי סוחר הרכב ל"תת משקל" מ"נייטרלי", ואמרה כי המניה כעת מוערכת יתר על המידה.

בעוד מלחמתה של רוסיה באוקראינה מתקרבת ליום השנה הראשון שלה, הנשיא ביידן ערך טיול מפתיע לקייב כדי להסתובב ברחובות הבירה ולשמור על בעלות ברית מאוחדות בתמיכתן באוקראינה.
סירנות התקפות אוויר אפילו יללו כשהוא ווולודימיר זלנסקי סיכמו ביקור בקתדרלת סנט מייקל בעלת כיפת הזהב, במפגן סולידריות שלקח לביידן שתי נסיעות במטוס ונסיעה של 10 שעות ברכבת לילה כדי להגיע ליעדו הסופי.
המלחמה האכזרית גרמה להרס נרחב, והרגה עשרות אלפי אזרחים וחיילים, ומגיעה כששני הצדדים מתכוננים להתקפות גדולות יותר באביב.
ללא שינויים משמעותיים בשטח במשך חודשים, הנשיא ביידן הכריז על החבילה ה-32 של עוד 450 מיליון דולר בסיוע צבאי אמריקאי לאוקראינה. הוא יכלול מכ"מי הגנה אווירית, מערכות נגד שריון (LMT, RTX) ותחמושת ארטילרית (למרות החששות שאולי אוקראינה מנקזת תחמושת מהר יותר ממה שהמערב יכול לספק לה). נשק ארוך טווח נדון גם הוא, אם כי לא היה כל אזכור למטוסי הקרב F-16 של לוקהיד מרטין (LMT), שישדרגו את כוח האש של אוקראינה - אך גם עלולים להסלים את המצב עם היכולת לפגוע עמוק בתוך רוסיה.
ארה"ב כבר ביצעה כמה פניות פרסה באספקת נשק מתקדם יותר לקייב, כולל ארטילריה כבדה, טנקי M1 אברמס ומערכת ההגנה מפני טילי פטריוט. וושינגטון גם ביקשה למנוע מבייג'ינג לספק למוסקבה נשק, אם כי דובר משרד החוץ הסיני, וואנג וונבין, אמר לאחרונה כי ארה"ב "איננה בעמדה לדרוש דרישות".
ג'נרל דינאמיקס (GD) מכונה "קופון המלחמה הטוב ביותר לשנת 2023" בהתחשב בסביבת האיומים העולה סביב אוקראינה.
"לחופש אין מחיר. שווה להילחם כל עוד זה ייקח, וזה כמה זמן אנחנו הולכים להיות עם מר הנשיא", אמר ביידן במסיבת עיתונאים עם זלנסקי. "כשפוטין פתח בפלישה שלו לפני כמעט שנה, הוא חשב שאוקראינה חלשה והמערב מפולג. הוא חשב שהוא יכול להחזיק מעמד אבל הוא טעה לגמרי. העלות שאוקראינה נאלצה לשלם היא גבוהה בצורה יוצאת דופן. הקורבנות גדולים מדי אבל מלחמת הכיבוש של פוטין נכשלת".
נאט"ו מחדשת את ההתחייבות לאוקראינה להפוך לחברה בברית הצבאית.
יממה לאחר נסיעתו המפתיעה של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לקייב, ולדימיר פוטין הכין את רוסיה למלחמה ארוכה באוקראינה בנאום מרכזי שקבע את הסכסוך כמאבק קיומי נגד המערב.
נאומו של פוטין לא נתן שום רמז לשינוי במדיניות, וגם לא למגבלות כלכליות או פוליטיות מיידיות על יכולתה של רוסיה להמשיך במלחמה שהייתה הנושא הדומיננטי בגיאופוליטיקה במשך שנה. הוא חזר על תלונות מוכרות ברובן על כך שרוסיה לא פתחה במלחמה, והיא נאבקת נגד מזימה מערבית להשמיד אותה.
סין אמרה כי תציג הצעות לשיחות שלום בין שני הצדדים עד סוף השבוע, וביקרה את המערב על כך ש"תדלק" את המלחמה עם חבילות הסיוע הצבאי החוזרות ונשנות שלו לאוקראינה.


מדווחות לאחר הסגירה: פאבליק סטורג' (PSA), פאלו אלטו (PANW), קוין בייס (COIN), סיזארס (CZR), דיאמונדבק (FANG)

פרטים נוספים בהמשך

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il