TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 9/2/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים ירוקים, צפויה פתיחה חיובית.

נשיא הפד של מיניאפוליס, ניל קשקרי, אמר כי הוא מצפה ששיעור הריבית יעלה מעל 5% בשלב מסוים השנה, ונגיד הפד, כריסטופר וולר, הביע תחזית דומה ואמר שהוא לא רואה סימנים לרגיעה מהירה באינפלציה, אך אף אחד מהם לא הציע שהמהלכים יהיו אגרסיביים מהצפוי (כרגע צפויה העלאה נוספת של 0.25% במרץ)
נשיא הפד של ניו יורק, ג'ון וויליאמס, הצהיר ביום רביעי כי ייתכן שהמדיניות המוניטרית תצטרך להיות מגבילה לכמה שנים כדי להביא את האינפלציה ליעד של הבנק המרכזי, בעוד מסלול האינפלציה במדינה נותר הנושא הדומיננטי, אך המשקיעים גם ישמרו עין על פרסום התביעות השבועיות לאבטלה בהמשך היום במיוחד לאחר דוח המשרות הרשמי החזק של יום שישי.

חזרתו של בוב איגר לתפקיד המנכ"ל של וולט דיסני (DIS) בנובמבר הבטיחה כמה שינויים פוטנציאליים גדולים במבנה החברה.
זה יכלול קיצוץ של 7,000 עובדים ועלויות של 5.5 מיליארד דולר, כך אישר איגר בשיחת הרווחים של החברה, לאחר פעימה רבעונית שדחפה את המניה למעלה הודות לעוצמתה של חטיבת פארקי השעשועים שלה.
המניות עולות 6% בטרום המסחר. כמו כן יהיה ארגון מחדש של החברה לשלוש יחידות עסקיות: Disney Entertainment, ESPN, ודיסני פארקים, חוויות ומוצרים.

אפירם (AFRM) מפטרת כ-500 עובדים כלומר כ 19% מעובדי החברה, צוללת 17%- לאחר הדוחות

בחיפוש אחר מקורות הכנסה נוספים בסביבת המאקרו הנוכחית, נטפליקס (NFLX) מוסיפה מדינות לרשימת המדינות שבהן היא נלחמת בשיתוף סיסמאות. קנדה, פורטוגל, ספרד וניו זילנד נוספו לרשימה שכבר כוללת את צ'ילה, קוסטה ריקה ופרו, וגורמת לבעלי חשבונות לבחור כתובת ראשית ולאמת את המיקום הזה פעם בחודש, החשש הגדול שהמהלך הזה יכול לפגוע בליבת העסקים של נטפליקס ולהרחיק משתמשים פעילים.

רובים הוד (HOOD) עלתה בכמעט 5% במסחר המאוחר למרות הערכות חסרות בשורה העליונה והתחתונה. במקום זאת, הסוחרים התמקדו בעלייה בהכנסה הממוצעת למשתמש וברבעון שני ברציפות של EBITDA מותאם חיובי כאשר ההוצאות של הברוקר הקמעונאי ירדו מלפני שנה.
עם יותר מ-6 מיליארד דולר במאזנה, רובינהוד גם חשפה שהיא מנהלת מגעים עם משרד המשפטים לרכישת 7.6% מבורסת הקריפטו FTX מאיל הקריפטו המושפל סם בנמן-פריד. התוכנית מסובכת שכן הבעלות שנויה במחלוקת מאז התפרקה אימפריית הקריפטו שלו בנובמבר. כמו כן המייסדים מוותרים על הקצאת המניות בשווי חצי מיליארד דולר מהחברה ואומרים כי התיזמון במצב הנוכחי לא מתאים.

אם ג'י אם (MGM) עלתה ב-6.2% ווין ריזורט (WYNN) עלתה ב-5.6%, כאשר שני מפעילי הקזינו נהנים מעליה בתפוסת החדרים.

פפסיקו (PEP) עלתה ב-1.5% בטרום המסחר לאחר שענקית המשקאות הקלים עקפה את הציפיות להכנסות ולרווח ברבעון הרביעי, בסיוע עליות מחירים שהופעלו כדי להתמודד עם העלויות העולות, וכן העלאת שיעור הדיבידנד למשקיעים.

טייפסטרי (TPR) עלתה ב-9.5% לאחר שקבוצת היוקרה העלתה את תחזית הרווח השנתית שלה.

מאטל (MAT) ירדה ב-11% לאחר שיצרנית הצעצועים החמיצה בההכנסות והרווחים ברבעון הרביעי, וכן הורידה תחזיות ל 2023, שכן אינפלציה גבוהה בעקשנות עשויה להשפיע על הוצאות הצרכנים.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il