TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 8/2/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים אדומים, צפויה פתיחה שלילית.

זאת לאחר הערותיו של יו"ר הפדרל ריזרב, ג'רום פאוול שאמר שהוא מצפה ש-2023 תהיה שנה של "ירידה משמעותיות שכבר החלה באינפלציה" מה שהביא את המדדים אתמול לעליות.
עם זאת, הוא גם אמר שהמאבק נגד האינפלציה ייקח לא מעט זמן, מתוך הכרה כי ייתכן שהריבית תצטרך לנוע גבוה מהצפוי.
הערותיו של פאוול, שהגיעו לאחר דוח תעסוקה חזק ביום שישי, העלו בסופו של דבר לאחר תנודתיות רבה את המדדים העיקריים של וול סטריט כאשר מדד S&P 500 עלה ב-1.29% והנאסד"ק הוסיף 1.90%. אתמול היה יום המסחר ה-12 ב-13 האחרונות שבו SPY עלתה מהפתיחה לסגירה.
נעקוב מקרוב אחר נאומי בכירי הפד בהמשך היום כדי לקבל רמזים נוספים על מסלול העלאות הריבית העתידיות של הבנק המרכזי.

זום  ZM עלתה ב-10% בעקבות הודעה שהיא מצמצמת כ-15% מכוח העבודה שלה (1,300 עובדים).
בואינג BA מקצצת 2,000 משרות בפיננסים ובמשאבי אנוש, ומעבירה חלק מהעבודות לקבלני משנה בהודו.
גם איביי EBAY הודיעה שהיא מצמצמת 4% מכוח העבודה שלה.

מיקרוסופט (MSFT) טיפסה ב-1.9% בטרום המסחר לאחר שענקית הטכנולוגיה אמרה שהיא תעדכן את מנוע החיפוש Bing שלה ואת דפדפן האינטרנט Edge עם בינה מלאכותית.

היום המון חברות ידווחו הבולטות בהן וולט דיסני (DIS) , אובר (UBER)
יאם בראנדס (YUM) דיווחה על רווח של 1.31$ למניה לעומת צפי של 1.26$ למניה
סי וי אס (CVS) דיווחה על רווח של 1.99$ למניה לעומת צפי של 1.92$ למניה.

שבע מניות שכל אחת הוסיפה יותר מ-100 מיליארד דולר בשווי שוק עד כה השנה סה"כ 1.377 טריליון דולר ביחד. (לאחר ש-7 אלה הפסידו 4.86 טריליון דולר בשנת 2022)
הכוונה ל-AAPL, AMZN, GOOGL, META, MSFT, NVDA ,TSLA.

לאחר תגובה צרכנית חריפה סביב מה שנראה כסימנים הראשונים למניעת שיתוף הסיסמאות בפלטפורמה, נטפליקס (NFLX) הבהירה שלא פורסמו הודעות רשמיות מחוץ למדינות הבדיקה הנוכחיות.
"לזמן קצר ביום שלישי שעבר, מאמר במרכז העזרה המכיל מידע שמתאים רק לצ'ילה, קוסטה ריקה ופרו, עלה לאוויר במדינות אחרות. מאז עדכנו אותו", אמר דובר נטפליקס.
נראה שהעדכונים של השבוע שעבר מראים שהחברה תדרוש מהמשתמשים לזהות "מיקום ראשי" עבור כל החשבונות המתגוררים באותו משק בית. משתמשים טוענים שזהללכת רחוק מדי, ואיימו לעזוב את הפלטפורמה כתוצאה מכך.
לאחר הגדרת מיקום ראשי המשתמשים יצטרכו להיכנס ל-Wi-Fi הביתי של המיקום הראשי לפחות פעם ב-31 יום כדי לוודא שהמכשיר שלהם לא נחסם. יהיה צורך להשתמש בקודים זמניים עבור מנויים בנסיעות, שיישארו בתוקף רק שבעה ימים רצופים
נטפליקס אמרה שהיא תשתמש במידע כגון כתובות IP, מזהי מכשירים ופעילות בחשבון כדי לקבוע אם מכשיר שנכנס לחשבון מחובר למיקום הראשי.
כ-62% מ-380 משתמשי הסיסמאות של נטפליקס שנשאלו אמרו שהם יפסיקו להשתמש בנטפליקס ברגע שהסיכוי ייכנס לתוקף.
רק 10% מהנשאלים אמרו שהם יעברו ליצור חשבון משלהם תמורת 9.99 דולר לחודש, מה שמרמז שלא רואים מספיק ערך בפלטפורמה.
הסקר גם העלה שהמתחרים יכולים להפיק תועלת רבה מהדחייה של נטפליקס.
כ-35% מהמשיבים אמרו שהם יכולים להחליף את נטפליקס בשירות אחר, בעוד ש-31% נוספים הוסיפו שהם לא נהנים מספיק מהתוכן כדי להצדיק תשלום עבורו.
כשנשאלו באילו פלטפורמות המשתמשים ישתמשו בתדירות גבוהה יותר אם יעזבו את נטפליקס, חלופות הסטרימינג המובילות כללו את אמזון פריים (42%), הולו (35%) ודיסני+ (26%).
במכתבה הרבעוני לבעלי המניות שפורסם בחודש שעבר, נטפליקס אמרה שהיא תגביר את הדחיפה שלה למאבק בשיתוף סיסמאות ברבעון הראשון, למרות שלא סיפקו פרטים מתי בדיוק זה יתרחש ואילו מדינות יושפעו.
"בהמשך הרבעון הראשון, אנו מצפים להתחיל להפעיל שיתוף בתשלום בצורה רחבה יותר. שיתוף החשבונות הנרחב של היום (100 מיליון משקי בית) מערער את היכולת שלנו לטווח ארוך להשקיע ולשפר את נטפליקס, כמו גם לבנות את העסק שלנו", כתבה החברה.
פיצוח שיתופי הסיסמה של נטפליקס, יחד עם המנוי הנתמך בפרסומות שהושק לאחרונה, נתפסו כמניעי רווחיות משמעותיים, במיוחד כאשר התחרות בתחום הסטרימינג מתגברת.
נטפליקס דיווחה על תוספות מנויים נטו של 7.66 מיליון ברבעון הרביעי, מעל להנחיית החברה ל-4.5 מיליון על רקע שלל תוכן מתוקשר ושובר שיאים, כולל "Glass Onion," "Troll," "All Quiet on the Western Front," "My Name is Vendetta,", "Wednesday."

צ'יפוטלה CMG דיווחה על תוצאות גרועות מהצפוי ברבעון הרביעי, יורדת מעל 5%- בטרום המסחר.
הרווח המתואם שלה למניה של 8.29 דולר מתחת ל 8.90 דולר הצפוי, בעוד שהכנסות של 2.18 מיליארד דולר החמיצו את הקונצנזוס של 2.23 מיל' דולר.
זו הפעם הראשונה מאז הרבעון השלישי של 2017 שהיא מחמיצה את שתי ההערכות.
המכירות נטו עלו ב-11.2% בשנה שעברה, אך הצמיחה במכירות בחנויות זהות של 5.6% נפלה מה-6.9% שציפו האנליסטים (על פי תחזית ההנהלה).
החברה צופה גידול במכירות בחנויות זהות בשיעור חד ספרתי גבוה עבור הרבעון הראשון של 2023. היא גם מתכננת לפתוח 255 עד 285 מיקומים חדשים השנה.
העלאות המחירים האחרונות שלה כדי לעמוד בקצב העלייה בעלויות עשויות להתחיל להשפיע על תנועת הלקוחות, כבר עכשיו אפשר לומר שהדוח הבא שלה יהיה מאוד חשוב ומעניין.

אנדר ארמור UAA עם דוח חזק מעל הצפי עם רווח למניה של 16 סנט לעומת צפי של 9 סנט למניה. עולה מעל 7% בטרום המסחר.
החברה העלתה תחזיות להמשך 2023 וצופה רווח מתואם של 52 סנט עד 56 סנט למניה בהשוואה לתחזית הקודמת של 44 סנט עד 48 סנט.

חברת השכרת הרכב הרץ HTZ רשמה תוצאות טובות מהצפוי ברבעון הרביעי. הרווח המתואם למניה של 0.50 דולר עלה על ההערכות של 0.46 דולר, מאמצי החברה להפחית עלויות ולשפר את היעילות הטכנולוגית עזרו להגביר את תוצאותיה.
הנסיעות העסקיות הארגוניות עלו ב-28% בשנה והנסיעות הבינלאומיות הנכנסות עלו ב-56%.
המנהלים לא סיפקו תחזית מפורטת לשנת 2023, אך סימנו ששיפורי עלויות נוספים יימשכו וההכנסות אמורות להשתפר עוד יותר ככל שהיא משפצת את מותגי הרכב השכורים שלה, Dollar ו-Thrifty. החדשות העלו את מניות $HTZ ביותר מ-7% אתמול והיום בטרום המסחר מוסיפה כבר עוד 2%.

מניית HOLX נכנסה לתיק, תתעדכן בטבלה לאחר פתיחת המסחר.

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il