TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים חו"ל - טלנירי - בעיקוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת שוק לפני הפתיחה

null, 7/2/23
שלום לכולם,

החוזים העתידיים שטוחים\ירוקים מעט בשלב זה

מדדי המניות בארה"ב ירדו בעוד התשואות האג"ח והדולר עלו, בתגובה מתמשכת לדו"ח השכר החוץ-חקלאי של יום שישי, שכמעט שילש את ההערכות בעוד האבטלה ירדה כשהשכר עלה בהתאם לצפי.
היום כמה נאומי מפתח שעלולים לזעזע את מדדי המניות והאג"ח. נשמע מיו"ר הפד ג'רום פאוול וסגן יו"ר הפיקוח מייקל בר. אלו יהיו ההערות הראשונות של פאוול מאז הגיעה מסיבת העיתונאים שלו בשבוע שעבר, אשר הקלו על סנטימנט השוק.
קשקרי נשיא הפד במיניאפוליס אמר שאף אחד לא צריך להגזים בתגובה לדיווח אחד, אלא לכוח הבסיסי במגזר השירותים וכן אמר שקשה לדמיין צמיחה חזקה במשרות יכולה להתרחש עם התמתנות הצמיחה בשכר.
פאל בוסטיק אמר כי ייתכן שהפדרל ריזרב עדיין יצטרך להעלות את הריבית עוד יותר כדי לבלום את האינפלציה.

מלחמות הבינה המלאכותית מתחממות. הבעלים של גוגל אלפבית (GOOGL) אמורים להשיק בשבועות הקרובים כלי AI חדש בשם Bard, כתגובה לאיום התחרותי של ChatGPT של OPENAI לאחר רכישת מיקרוסופט MSFT.
מנכ"ל אלפבית, סונדאר פיצ'אי, אמר בפוסט בבלוג כי בארד יופעל על ידי גרסה מצומצמת של טכנולוגיית LamDA, אשר מהנדס אחד של גוגל טען בשנה שעברה כ"יישות".
מיקרוסופט אמורה לקיים אירוע משלה מאוחר יותר שבו ישתתף סם אלטמן, מנכ"ל ChatGPT מפתח OpenAI.
מכיוון סין ביידו BIDU אמרה כי תשיק את כלי ה AI שלה עד סוף חודש מרץ.

סי וי אס (CVS) אמורה להכריז על עסקה לרכישת אוק סטריט הלת' (OSH) תמורת 10.5 מיליארד דולר, תוך בניית נוכחות הולכת וגדלה בשוק הבריאות כאשר לעסק הקמעונאי המסורתי שלה נכנס לחץ מצד מתחרים חדשים כמו אמזון (AMZN).
העסקה תייצג את העסקה הגדולה השנייה של CVS בתחום תוך פחות משישה חודשים, לאחר שהסכימה לרכוש את סיגניפיי הלת' תמורת 8 מיליארד דולר בספטמבר.

ניומונט גולדקורפ (NEM) הגישה הצעה של 17 מיליארד דולר ליריבה האוסטרלית ניוקרסט (ASX:NCM), במה שתהיה עסקת המיזוגים והרכישות הגדולה ביותר של השנה עד כה.

מחירי הנפט עלו לאחר שסעודיה העלתה את מחירי המכירה הרשמיים שלה עבור מטעני יצוא לחודש מרץ, מהלך שיוחס לביקוש סיני גבוה יותר.
בבריטניה בי פי (BP) אמרה שהיא תאט את היציאה המתוכננת שלה מעסקי הדלקים המאובנים, ותראה יותר ביקוש לאנרגיה קונבנציונלית עד סוף העשור הזה.

בתיק האיתותים נסגרו 2 עסקאות ביעד מלא:
מניית HUBG עם 20% רווח
מניית ADBE עם 12% רווח
נשמור כרגע על אחזקות HIG TEX ותעודת שורט עם הסטופ המקורי בשלב זה
מי שמחזיק בשורט HAL גם כן עם סטופ מקורי 41$

בברכה,
צוות אקטיב בית השקעות
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il